Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن آنفولانزا
سلام پسر من متولد ۲۴ شهریور ۹۳ هستش یه دوز واکسن آنفولانزا رو هفته پیش تزریق کرد خواستم بپرسم باز نیاز هست یه دوز دیگه هم تزریق کنه یا نه همون یک دوز کافیه؟
- گوش
سلام دخترم ۵ سالشه سرما خورده ومیگه گوشم درد میکنه چ شربتی بدم بهش
- انگل
- تب
سلام دکتر عزیز.پسرم سه سال و نیمه تب داره و آبریزش بینی چه دارویی و چه مقدار بش بدم. البته فاویسم داره.و اینکه خدای هستی به مالتون برکت و خودتون سلامتی بده.
- سرفه شبانه
دخترم شبا وقتی که میخوابه خیلی سرفه میکنه اینقد که از خواب بیدار میشه حتی بعضی وتا هم از شدت سرفه استفراغ میکنه زمانی که سرفه میکنه سرش خیلی عرق میکنه و داغ میشه نمیدونم از چی دو بارهم دکتر بردم اما فرقی نکرده
- بوی دهن بچه ۲ ساله
سلام خسته نباشید من پسرم ۲۵ ماهش و چند روزیه از دهنش وقتی صب بیدار میشه بو میاد زیادم بوش بد نیس فقط صبحا تا یچی میخوره درس میشه تازه از شیر گرفتم امکان داره از اون باشه قبلا دوباری تا بیدار شه شیر میخورد الان نه ، و اینکه دوتا دندون اسیاب دومش و داره درمیاره و ورم کرده امکلن داره از اونا باشه؟
- فاویسم
با سلام مصرف پماد کالاندولا برای کودک یک سال و سه ماهه فاویسم مشکلی دارد؟
- تغییر رنگ پوست
چند هفته شده که کف پا ودست دختر سه وسال ونیمه ام زرد شده البته پوستش سفیده و ضمناً گوجه وکدو تنبل و نارنگی زیاد می خوره دیگه سعی کردم اصلاً بهش ندم مشکل مربوط به مصرف اینها می باشد؟
- میزان کو آموکسی
سلام پسر ۴ساله با ۱۴کیلو وزن فارمنتین دادن ۵سی سی هر ۱۲ساعت درسته
- واکسن یکسالگی
سلام. آیا بچه ای که به تخم مرغ آلرژق داره میتونه واکسن یکسالگی رو بزنه؟ من چند جا خونده بودم که واکسن یکسالگی سرخک و سرخجه توش از مواد تخم مرغ استفاده شده و برای کسایی که به تخم مرغ آلرژی دارن خطرناکه.
- گرمی پیشانی
سلام دکتر وقت بخیر ببخشید دکتر جان پسرم دو سالشه گاهی اوقات دست میذارم رو پیشانیش نسبت به جاهای دیگه بدنش گرمه از اول اینجوری بود گاهی دست میذاره رو چشمانش البته موقع نوزاد ی چند بار سرش خورد به استخوان شانه ام همش میترسم صدمه ندیده باشه خون لخته نشده باشه شده یه استرس واسم راهنمایی کنید ممنون از لطفتون
- وزن کم
پسری دارم 5 ساله با وزن 15 کیلو که حدود یکساله با همین وزن کلا بچه بد غذایی هست اما همه نوع غذایی را میخوره اما یکساله که وزن نگرفته همه نوع آزمایشی هم براش انجام دادیم مشکلی نداشته اما خیلی لاغر و ضعیف هست همه نوع مولتی ویتامین و اشتها آور تابحال خورده اما اثر نداشته
- ویتامین دی برای دوسال به بالا
سلام. دخترم دوسالو دوماهش هست. میخواهم بهش ویتامین دی بدم. قطره ویتامین دی ۱۲هزار رو تهیه کردم. دکتر داروخانه گفت هر هفته نیم سی سی یعنی نصف قطره چکان بدهید. درسته؟
- اسهال ابکی زرد رنگ
کودک ۱۵ماهه دختر که یک هفته است اسهال ابکی داره و زدر رنگ که بدبو هم هست و تواین یک هفته خوب نشده دکتر هم رفته و شیر خشک هم میخوره اصلا شیر مادر نخورده
- سرماخوردگی
دخترم ۵سالش هست.الان تقریبا ۳الی ۴ماهی میشه همش تندتندمریض میشه.فک کنم یه خلطی تو گلوش مونده.چون همش قورت میده.واینکه همش شبا میگه پاهام داغ میشه روم پتو ننداز...ممنون میشم ازشماراهنماییم کنید...
- خارش باسن کودک
سلام یه پسر یک ساله دارم از ۶ ماهگی ب خارش افتاده باسنش و شکمشو و کمرو خیلی میخاره کلا زخمه رو باسنش نمیدونم چیکار کنم زخماشم کهنس نریخته راهنماییم کنید
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر مقاله تون درباره یبوست رو خوندم. ولی بچم واقعا عذاب میکشه الان ۱هفته س دفع نداره گلیسیرین استفاده کردم بی فایده بود، ۷ماهشه از وقتی غذا و قطره آهن خورد اینجوری شد الان میترسم غذا بدم ولی گشنه میمونه. رفلاکس و آلرژی هم داره.خواهش میکنم راهنمایی کنید
- مصرف پماد بتامتازون
سلام شب بخیر کودک من دختر ویک سالش هستش برا سوختگی پاش از پماد بتامتازون چند بار استفاده کردم و سریع هم خوب میشد الان فهمیدم این پماد خیلی عوارض داره میخواستم ببینم کودک من چون دختر هم هست براش مشکلی یعنی پیش نمیاد لطفاً راهنماییم کنید ممنون
- آموکسیسیلین
پسر م فاویسم داره بهش شیر میدم دندونم چرک کرده میتونم آموکسیسیلین بخور م
- سلام دخترم هفت ماهشه و الان با ورم و ترمزی و چرک چشمش همراهه.بردمش دکتر این قطره رادار و باید هر شش ساعت یک قطره بچکونم..الان نمیزاره امکانش هست دو باره تکرار کنم

