Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شيرخشك
سلام آقاي دكتر .دخترم براش فرني آرد برنج درست كردم رقيق شده ولي دخترم نميخوره با زبونش برميگردونه شيرخودمم كه تو خواب ميخوره به جز شير خشك آبتاميل چي پيشنهاد ميكنيد چون اين شيرخشك رو امتحان كرديم نخورد
- واكسن
سلام آقاي دكتر واكسن ٦ ماهگي دخترم دهم فروردين ميباشد امكان داره زودتر يعني ٦ فروردين زده شود يا تاثيرش رو از دست ميده؟؟
- بیقرار و گریه های شبانه
سلام اقای دکتر یک نوزاد سه ماه و پنج روزه دارم دختر مدفوعش سبز لزجی هست روزی یکبار کار میکنه شبا ساعت ده تا دوشب بیقراری میکنه ادرارش بوس ماهی میده و مدفوعش مثل ادمای بزرگ بومیده
- خارش پشت گردن
سلام دکتر خواهر من یازده ماهشه پشت گردنش قرمز میشه ومیخاره آن قدر چنگ میزند گردنش را تا زخم میشه دلیلش چی میتونه باشه؟
- پسرم۱۱ماهشه بهش شربت کنید. میدم مولتی ویتامین.قبلنازیاد سرمامیخورد الان خداروشکربهتره میخواستم بدونم تاچه مدت بهش بدم؟هرروز۱سی سی
- سرفه نوزاد
سلام آقای دکتر طریقه مصرف آزیترو ماسین متخصص برای نوزاد ۱۰ ماهه با وزن ۸.۵ نوشته روزی ۴ میلی لیتر باید یک بار در روز بدهم یا نه
- یبوست
برای درمان یبوست نوزاد ۳۵ روزه باید چیکار کنیم؟؟؟
- سرماخوردگی
سلام اقای دکترپسرم 4ماهشه خیلی سرفه خشک میکنه ازیترودردکترش نوشت بهش دادم فرقی نکرده دکترشم نیست که پیشش ببرمش ممنون. میشم اگه راهنماییم کنید
- مدفوع
سلام علت بوی مدفوع نوزاد 3ماهه چبست
- قطره اهن
پسر من ۳ماهشه و ۶.۸ کیلو گرم قدشم ۶۱ دکتر بهش قطره اهن داده روزی ۱۵ قطره هیچ مشکلی هم نداره پسرم.ولی همه جا نوشته از ۶ ماهگی الان چیکار کنم بدم یا ندم؟نارس هم نبوده
- استفراغ پنیری
سلام خسته نباشیدعلت استفراغ پنیری چیست نوزادمن الان دوماه 17روزشه چندروزی هست بعضی وقت هاخیلی کم استفراغ پنیری داردهم شیرخشک میخوره هم شیرخودم
- عفونت چشمی نوزاد
با سلام پسر ۴ ماهه من یک هفته پیش سرماخورده الان ۳ روزه چشم راستش شب ها ازش عفونت میومد قطره باکتی ریختم خیلی بهتر شد الان چشم چپش هم اونطوری شده میخواستم ببینم همین قطره رو من ۸ ساعتی یک قطره میریزم کفایت میکنه؟؟
- سرفه خلط دار
سلام پسرم سه ماهشه سرفه خلط دار میکنه شربت آموکسیسیلین ۱۲۵ بهش بدم خوبه؟ وزنش 7کیلو و نیم هست
- زور زدن نوزاد در خواب
سلام وقت بخیر .دخترم ۵۵روزش هست گاهی اوقات در خواب زور میزنه و صورتش رو میماله .میخواستم بپرسم علتش چیه؟ روزی ۶الی۷بار شکمش کارمیکنه .بیشتر ساعت۶صبح الی۹صبح در خواب زور میزنه
- در مورد سرما خوردگی نوزاد
سلام اقای دکتر پسر من ۴ ماهشه والان سه روز هست فقط نصف شبها نفسش میگیره و سرفه و خلط گلو داره چکار کنم و ایا دیفن هیدرامین ضرر دارد؟
- بالا آوردن شیر
سلام آقای دکتر خسته نباشید،ببخشید پسرم ریفلاکس هم داره ۴ماه ونیمه اس وهمش سیر بالا میاره دکتر فقط پودر امپرازول واسش تجویز کرده اما هیچ تاثیری نداره،میتونم شربت دومتیدون بهش بدم ؟؟؟وزنش ۶ونیم چقد باید بهش بدم؟؟؟
- مدفوع
سلام خسته نباشید نوزاد چهار ماهه پسر فاویسم دارد هفته پیش پیش شما چکاب کردید گفید که دیگه شیر خشک ۱ نده ۲ ببلاک بده چند روزیه شیر خشک ببکاک دو رو چند روزی میشه شروع کردم امروز داخل مدفوع دانه های سیاه دیدم خطر ناکه ؟چیکار باید بکنم خوب بشه یا خودش خوب میشه؟
- زورزدن مداوم نوزاد یکماهه
- نوزاد ۹ ماه دختر
آقای دکتر دخترم رو ۵ رو پیش بردم دکتر ۹ ماهشه دکتر آزیترو مایسین با پلارژین و پودر سینکاست داده با آمپول کورتون گفت دوباره بیار معاینه اگه بهتر نشد ۲و۳از آمپولشو بزنه الان دکترش نیست از صبح هم هست سرفه میکنه از دیروز شیر کمتر میخوره چیکار کنم توروخدا جواب بدید
- رفلاکس
سلام دکترعیدتون مبارک دکترمن میتونم به پسر5ماهم واسه خس خس سینش وبالااوردنش قطره دایمتیکون بدم؟دکترنمیتونم ببرمش یباربردمش بهش قرص اس امپرازول20صبحهانصف بهش میدادم ولی نمیخوره بالامیاره بجاش قطره دایمتیکون بدم؟

