Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بی قراری نوزاد در شب
سلام خسته نباشید پسر بنده 3 ماهه میباشد و در هفت ماهگی بارداری متولد شده و کولیک دارد الان سه شب هست که شب ها یکم میخوابد و بعد شدیدا گریه میکند البته قبل از شروع گریه ها شکمش زیاد کار میکند چون در طول روز کار نمیکند بعد گریه ها شروع میشود اینها به هم مرتبت هستن؟
- شیشه شیر
باعرظ سلام وخسته نباشید من یه بچه پسریک ساله دارم میخوام شیرخودم روازش بگیرم وعادتشدبدم به شیشه شیر وشیرخشک تاحالاهم به غیرازشیرخودم شیشه بهش ندادم باید چه جوریداین کار روبکنم چون که میخواهم رحم اجره ای بشم وباید شیرم خشک بشه لطفا بهم مفصل توظیع بدید چیکارکنم
- شربت سفیکسیم برای بچه یک نیم ساله
سلام دکتر شربت سفیکسیم را برای بچه یک نیم ساله چندسیسی بدم
- قطره نیستاتین
سلام نوزاد پسر دوماهو نیمه دارم که فاویسم داره برفک دهان داره چقدر باید قطره نیستاتین بدم در روز چند فطره
- بچم لبش قهوه ای شده
سلام خسته نباشید میگم بچم 39روزشه دوروزه میبینم لبش قهوه ای شده ینی چشه مشکلیه؟
- یبوست نوزاد
دخترم ۱۰ماهشه شیرخشک نان میخوره از وقتی غذا میدم یبوست شدید داره قبلش اصلا یبوست نداشت ببلاک هم امتحان کردم بدتر شده آپتامیل یبوستش رو برطرف میکنه؟؟
- ضربه به قسمت فوقانی سر
سلام وقتتون بخیر..چن روز پیش یه گوشه از گوشیم به قسمت فوقانی سربچم خورد یه ذره استفراغ کردو سه چهاردقیقه گریه کرد بعدش اروم شد بنظرتون خطرناک نیست همش تو فکرم چیکار کنم خداروشکر مثله قبلشه حالو احوالش ولی خیلی تو فکرم چیکار کنم بنظرتون؟بچم پنج ماهونیمشه
- گل انداختن لپ
سلام لپ های نوزاد ۴ونیم ماهم گل انداخته خیلی پررنگ نیست سما چپ بیشتره از چی هست چی بزنم؟ شیر خودم شیرخشک و فرنی میخوره
- اسهال
سلام اقای دکتر برا بچه ی چهارده ماهه که داره دندون درمیاره و یه ماه هست چن روز اسهال میشه چن روز خوب میشه و دوباره اسهال میشه، مصرف آنتی بیوتیک مجاز هست؟ دکتر داده آنتی بیوتیک رو ولی بدون سابقه ی تب و غیره نمیدونم چرا آنتی بیوتیک دادن
- تيك عصبي
باسلام.نوزاد هشت ماهه دارم كه از ديروز گردنشو به سمت شونه هي كج ميكنه انگار گوشش رو ميخواد بچسبونه به شونه دستشو هم كج ميكنه هر دو ساعت يه بار انجام ميده يعني تيك گرفته؟
- تب پایین وبی حالی نوزاد
سلام پسرم 54روزشه.تا 40 روزگی خوابش خییییلی کم بود توی 40روزگی شب ساعت 12و نیم بهش شیر دادم خوابید.هر شب با صدای گریش بیدار میشدم و بهش شیر میدادم.یهو از خواب پریدم دیدم 5صبحه و بچه برای شیر بیدار نشده و چه میدونم شایدم من خوابم سنگین بوده نفهمیدم.دیگه هر کاری کردم بیدار نشد که شیر بخوره و فقط خودش رو کش و قوس میداد.گذاشتمش سر جاش دوباره هفت صبح پاشدم بازم بیدار نشد اما تو خواب بهش شیر دادم خواب بود تا1 ظهر که بیدار شد و شیر خورد و روی تشکش گذاشتم بازی ام کرد دوباره ساعت 4 خوابید 10شب بیدار شد..بعدش خوب بود.اون روز گذشت که دوباره توی 51روزگی خوابش اینجوری شد و همش بی حال بود.اینم بگم یه وقتایی تو روز چشماش رو این ور اون ور میچرخونه و لبخند میزنه البته این کارش تو خوابه اما با چشم باز. یا این که تو بیداری خیره میشه به جایی.که خودمم اینجوری ام.که به اصطلاح میگیم چشمش راه گرفته..اما من هیچ مشکلی ندارم.چند روزم هست خیلی بد شیر میخوره همش زیر سینم خوابش می بره.از 20روزگی هم شیرش رو بالا میاره نمیدونم رفلاکس داره یا چی..باید بعده شیر حتما نیم ساعت نگهش دارم..بعده شیرخوردن که رو شونه ام نگهش میدارم خیلی سرو صورتش رو بهم میماله و بی قراره.سرفه ام میزنم خس خس سینه ام داره.وقتی شیر میخوره تو بغلم خس خسش رو از پشت سینش قشنگ متوجه میشم.توجهش بهم خوبه وقتی باهاش صحبت میکنم لبخند میزنه قان و قون میکنه.گردنش رو از الان خوب بالا نگه میداره.وقتی بغلمه پاهاش رو فشار میده روی پاهام و روپاش وایمیسه..اما خییییییلی نگرانشم یه جورایی دارم دیوونه میشم افسردگی گرفتم و همش در حال سرچ کردن توی گوگلم..بچمم زردی داشت بعده3روز که به دنیا اومد روز پنجم که غربالگری بردم درمانگاه نشونش دادم زردیش 9بود گوشه ی چشمش هم زرد بود گفت فقط مدام شیرش بده.تا 10 12روز زرد بود بعدش خوب شد اما گوشه ی چشمش بعداز 40روزگی به مرور خوب شد..نمیدونم همش گیجم سردرگمم خودمم دارم تلف میشم.تروخدا راهنماییم کنید😭
- گوش دردنوزاد
بچم گوش درده بینیشم خیلی میخارونه بهش قطره استامينوفن پاراکیدبدم بدنیست
- شربت نئوزينك از كي شروع وتاكي ادامه دهيم
سلام وقت بخير ببخشيد براي پسر من ك ٤ماهشه شير خشك هم ميخوره اشتهاشم كم شده مولتي ويتامين و نئو زينك تجويز شده آيا ضرر نداره ؟ زينك ب چ مقدار بايد استفاده كنم ؟ تا چ مدت ؟ زينك يك دوره كافيه!؟
- سرفه خلط دارنوزاد۳ ماه
سلام به شما دکتر بزرگوار پسرم ۳ ماهشه دکتر بردم میگه سرمانخورده معاینشم کرد ولی بچم سرفه های خلط دار و گرفتگی بینی داره بعضی اوقات بینیشم میاد ولی قرمزی چشم عطسه نداره بیحال نیست رنگ مدفوعش معمولیه البته اکثرا یبوسته دکترش با تاکید میگفت سرما نخورده اگر نخورده پس علت سرفه خلط دار وگرفتگی واب بینی چیه اب دهانشم زیاد میده
- میزان شیردهی
سلام اقای دکتر. توزاد یه ماهه دارم شیرخشک بهش میدم. خواستم بدونم تو یه ماهگی چن ساعت یه بار باید شیردهی بشه و در هربار شیردهی به طور متوسط چند میلی لیتر شیر باید بخوره؟
- پزشکی
من پسرم ۴۵ روزشه فاویسم داده شکمش از دیروزه کار نکرده واسش بی بی کر گرفتم میتونم بهش بدم
- مشاهده خون
سلام اقای دکتر نوزاد چهارماهه دارم دو روز بعد از واکسن چهارماهگیش دماغشو تمیز میکردم با عرض معذرت مابین مواد سفید محتویات دماغش خون هم بود . علتش چیه؟ آیا مشکلی هست؟
- برطرف شدن حساسیت
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ببخشید پسرم از ۵۰روزگی بعلت اسهال وگریه مداوم وباتوجه به جواب آزمایش آنالیز وکشت مدفوع تشخیص آلرژی داده شدوشیرخشکش تغییر کرد میخواستم بدونم توچند ماهگی آلرژی شیرخوار از بین میره؟؟؟؟؟ واینکه از کجا باید فهمید؟؟؟؟
- اب دهن
سلام اقای دکتر دخترم سه ماهشه اب دهنش میاد از چیه
- قطره مناسب برای استفراغ کودک ۱۳ ماهه باوزن ۱۰کیلو
با سلام وخسته نباشید برای کودک ۱۳ ماهه که شیرخشک آپتامیل آچ آ می خوره باوزن ۱۰ کیلو چه قطره استفراغی مناسب است میزان مصرفش رو هم ببان کنید ممنون از شما

