Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیماری
سلام آقای دکتر پسر یک سال و نیمه دارم که توی خواب خروپف میکنه از نظر شما مشکلی نداره؟
- ذات الریه
با سلام و خسته نباشید کودک من مدتی دچار تب متناوب شده و اکنون در بیمارستان به دلیل ذات الریه بستری است. به دلیل مصرف آنتی بیوتیک های قوی ضعیف شده و غذا نمیخورد. آیا میتوانم قرص جوشان ویتامین سی به او بدهم؟
- شربت سفیکسیم 100برای کودک 8ماهه
سلام دکتر. برای نوزاد 5ماهه با وزن شش کیلو. چند سی سی سوسپانسیون سفیکسیم 100بدیم
- سرفه کودک ۵ ساله
سلام پسرم ۵ سالش هست تقریبا یک هفته ای میشه سرفه میکنه انواع شربت دادیم و دکتر بردیم ولی هیچ تاثیری نداشتن امروز تلفنی از یک دکتر سوال کردم گفتند آمپول دگزا تزریق کنید ضرری نداره آمپول ؟
- در مورد قطره چشم
آیا کودک ۱۴ ماهه که مبتلا به فاویسم است میتواند از قطره چشم لوتمکس استفاده کند؟
- تب راجعه
با سلام و خسته نباشید دخترم ۲سالشه و از یک سالگی به بعد دچار تب راجعه و ماهانه شد.یعنی هرماه تو یک روز مشخص دچارتب میشه و درکنار تب فقط اگزمای گلو داره بدون هیچ علائم دیگه.تبش با هیچ مسکنی قط نمیشه فقط شیاف دیکلوفناک برای یکی دوساعت آرومش میکنه.و تا ۴روز تب طول میکشه.آزمایشاش همه نرمال بودن.دکتر تشخیص سندرم مارشال دادن.برای پیگیری بیشتر باید چه آزمایشایی روانجام بدیم؟ ممنون
- جایگزین قطره سولفاستامید ۱۰درصد چیست
نوزاد یکساله چشم چپش ورم کرده چرک زرد میادبیرون وروی پلکش قرمزشده.دکتر قطره سولفاستامید تجویزکرده ولی پیدانمیشه جایگزینش چه دارویی استفاده کنیم
- مقطره اهن
سلام ببخشید دختری دو سال و نیم دارم که خیلی کم وزنه میتوانم بهش قطره آهن بهداشت رو بدم مشکلی نداره
- سرفه
پسر هشت سالم دوهفته هست که سرفه های خشک داره اسپری و فکسوفنادین وفلازونال استفاده کرده ومخصوصا شبها خیلی سرفه میکنه انقدر سرفه میکنه تاخلط بلند بشه
- دندانپزشک
سلام آقای دکتر خدا قوت. دخترم ۴سالشه پیش شما پرونده داره دوتا از دندانهاش موقع غذا خوردن درد میگیره نمیتونه به غذا خوردن ادامه بده لطفا اگر امکانش هست دندانپزشک دلسوز و منصف معرفی می کنید. زنده باشید
- بیضه
سلام پسرم۴ماهشهدو روزهکهبیضهسمتراستشیکمرفتهبالا علتشچیه
- شربت اموکسی سیلین
برای کودک یک ساله آموکسی سیسلین ۱۲۵ مناسب است با ۲۵۰ ؟
- عفونت ریه
بچه ام سینه اش همش خس خس میکنه دلیلش چیه
- مطب
سلام اقای دکتر شما پنجشنبع ها مطب تشریف دارین
- شیر خشک
دادن شیر خشک شماره 1ب کودک یک ساله ظرر داره یا نه
- سرماخوردگی
سلام و عرض ادب پسر من دو سالشه الان سه روزه سرماخورده دکتر برپم شربت پلارژین و آزیترومایسین داد و آمپول دگزا زد ازدیروز نفس زدنش خیلی تندشده شکمش خیلی بالاوپایین میرم یه جور خاصی انگار نفس میکشه چیمار کنم
- اسهال
آقای دکتر من یه کودک 15 ماه دارم وچند وقته اسهال زرد آبکی بدبو داره دکتر هم میبرم خوب میشه بعد دوباره اسهال میکنه یعنی چه علتش چیه با تشکر
- سرفه
سلا م خسته نباشید من پسرم سرفه خلط دار میکنه بردمش دکتر گفت چیزیش نیست ولی سرفه میکنه باید چیکار کنم یه راهنمایی به من بکنید
- قرص جوشان
سلام خسته نباشید.قرص جوشان بزرگسالان چقدر بدیم به بچه ها خوبه.ایا ضرر دارد.
- سلام ببخشید بچه من ۳سالش تازه پرشده تب کرده بردیمش دکتر سرم وامپول داخل سرم زدن وشربت پروفن ونیوتادین وازیترومایسین دادن اماالان دوبارا تب ولرز کرده چیکارکنم

