Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام ایا متوانین بیماری من را تشخیص بدین؟
من سه روزی میشه که سرماخوردم از نوع ویروسی و علائم ابریزش عطسه و سوزش گلو را داشتم ولی امروز تغییر کرد و تبدیل به معذرت میخوام خلط و سرفه خیلی زیاد تبدیل شد الان این علائم همان سرما خوردگی هست؟
- میزان خوردن شربت سفیکسیم
میزان خوردن شربت سفیکسیم ۱۰۰ در کودک سه سال و نیمه با وزن ۱۵ کیلو چه قدر است ؟
- شیر
بچه ام ۱/۵سالشه ۱ هفته میشه کلا شیر نمیخوره چه کاری باید انجام دهم
- سرماخوردگی
سلام پسرم هشت ماهشه سرما خورده سینش خیلی خس خس میکنه سرفه وآبریزش بینی هم داره چه دارویی باید بهش بدم وچقدر بدم
- مدت زمان مصرف شربت زینک سولفات
سلام وقتتون بخیر شربت زینک سولفات اگر به صورت دائمی مصرف بشه ایا عوارضی دارد ؟
- سلام پسرم آزمایش خون داده
پسرم آزمایش خون داده برای چکاب ۵ سالشه و تست e.s.r شده ۴۷ خیلی نگرانم
- فعالیت
سلام اقای دکتر ، ببخشید پسر من امروز ۱۱ ماه شده ولی هنوز نه چهاردست و پا میره نه سینه خیز وقتی رو حالت شکم میزارم خیلی بدش میاد و گریه میکنه و شروع میکنه به کمک دستاش عقبی میره ،فقط خیلی خوب میشینه یا در حالت نشسته میچرخه و خیلی دوست داره دست و مارو بگیره و راه بره و یا به کمک ما بایسته و دستش و یجا بگیره و خودش و نگه داره میخواستم بدونم اینکه چهاردست و پا نمیره مشکلی نداره من نگران هستم چون فعالیتش نصبت به بچه هایی که چهاردست و پا میرن کمتره خوب پس کمتر هم گشنش میشه ؟واینکه عادیه وقتی دستش و رها میکنیم میترسه به تنهایی راه بره و گریه میکنه یه ۱۰ ثانیه تنها می ایسته ولی بعد خودش میشینه زمین ؟
- دل درد بچه ها
سلام دکتر خسته نباشید ببخشید پسرم سه سالشه بیشتر وقتا یبوست داره بعضی وقتا هم میگه دلم درد میکنه نگرانم بچگی عسل زیاد میخورد ربطی نداره؟
- زردی کف دست وپا کودک ۶ساله
سلام پسرم ۶ سالشه کف دست و پاهاش زرد علتش چیست
- تغییرشیرخشک
سلام اقای دکتر لچه 9ماهه دادم یک هفته است اسهال داده دکتر شربت نیوزینک و شربت اسهال داده و گفت عفوت نیست. حال عمومی بچه هم خوبه . شیر ببلاک 2 میخوره میخوام بدونم احتمالش هست یهو بعد 9 ناه نسبت به شیر آلرژی نشون داده باشه؟چه شیری براش بگیرم آقای دکتر که امتحان کنم؟
- کمبود اهن
هر سه تا شربت رو بهش بدم یا اینکه یکیش رو تهیه کنم .ریزش مو هم داره میتونه از کمبود اهن باشه طبق ازمایشی ک فرستادم براتون و اینکه دخترم الان سه سالشه
- عوارض واکسن 18 ماهگی
سلام وقتتون بخیر 10روز از واکسن 18 ماهگی دخترم میگذره و الان دست و پای چپ دخترم ریخته بیرون. دونه های ریز و قرمز بعضی ها سر سفید. خارش زیادی نداره. کمی روی بدن و پشت گوش هم هست. متخصص اطفال گفتن چون داخل و اطراف دهان نیست احتمالا نیش حشره است و شربت هیدروکسی زین تجویز کردم.ولی هیچ شباهتی به نیش نداره. آیا ممکنه عوارض واکسن باشه؟؟؟چه کاری باید انجام بدم؟؟
- سلام پسرم تب داره علایم سرماخوردگی هم نداره وچهارسالشه دوساعت پیش شربت استامینوفن دادم ولی همچنان تبش بالاس چکاربایدبکنم
برای تب پسرم که چهارسالشه چکارکنم علایم سرماخوردگی هم نداره دوساعت پیش شربت استامینوفن دادم ولی همچنان تبش بالاست ممنون میشم راهنماییم کنین
- کودکان
سلام خسته نباشین پسرم ۴.۵هستش یه مدته میگه دلم درد میکنه حالت تهوع داره بی اشتها شده لاغر شده هفته ی پیش ازمایش خون ادار مدفوع انجام داد فقط کمبود اهن وویتامینd داشت بهش دارو داد توی ادارش خون دیده شده من که خودم ندیدم اصلا براش سونو نوشت دیروز انجام داد بازم مشکلی نداشت ولی الان بازم پسرم میگه دلم دردمیکنه حالت تهوع داره کم اشتها شده الان دو روزه میگه پاهام درد میکنه
- زیاد مدفوع کردن کودک ۱۸ ماهه
سلام پسر ۱۸ ماهه ام دچار اسهال شدید شد سرم زدیم دارو خورد خوب شد ولی بعد از اون موقع تعداد مدفوع اش در روز زیاد شده حالت اسهال نیست در ضمن در بیماری اش دکتر سفکسیم داده بود که اسهالس را بدتر کرد پسرم به سفکسیم حساسیت داره
- مقدار مصرف سفکسیم ۱۰۰ میل چقدره؟
سلام پسرم 14 ماهه هست و 12 کیلو گرم وزنشه مقدار مصرف شربت سفکسیم 100 روزانه چند سی سی هست
- سلام اقای دکتر نوزاد ۹ ماهه که دماغ خورده به بخاری وجاش مونده قرمز شده چکار کنم خوب بشه
- آلرژی و کهیر
سلام چیکار کنیم نوزاد به آلرژی مبتلا نشه بچه اولم آلرژی داره نمیدونم به چی . فقط دارم بهش دارو میدم کهیر میزنه برای نوزاد بفرمایید چیکار کنم که آلرژی نگیره
- مقدار زینک برای کودک ۲ساله
سلام وقت بخیر دختر ۲ساله ام در ازمایش خون مقدار زینک ش ۵۷ بود و طبق زنج ازمایشگاه کمبود داره دکتر براش زینک گلکونات نوشته روزی ۸ سی سی حالا سوالم اینه این مارک زینک خوبه و این مقدار زیاد نیست ؟
- ضعف وبیحالی
سلام داکتر صاحب دخترم تازه چهار ماهه میشه بخیر اما دو روزی میشه بیحال است ومثل همیشه گریه نمی کنه شیر هم نمیخوره زیاد میخوابه .صورتش خشک به نظر میرسه وخسته هم معلوم میشه .به نظر تان علتش چی میتواند باشه.

