Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- متخصص قلب کودکان
سلام نوزاد تازه متولد شده عمل سوراخ پرده بین ریه پ قلب انحام داده عملش هم موفق بوده چند روز باید بستری باشه ایا خوب میشه یا نه
- اسهال نوزاد
سلام نوزادم ده روزه به دنیا امده الان چند روزه اسهال داره امروز هم دوبار بالا اورد شیرشو چکار کنم؟
- کم وزنی نوزاد دختر ۷ ماهه
باسلام دختر من ۷ ماهشه وزن زمان تولدش ۳ کیلور سیصد گرم بود الان ۷ کیلو نیم هستش شیر خشک نان ۱ خارجی بهش میدم اما وزن زیاد نمیکنه نمیدونم براش چکار کنم ممنون میشم کمکم کنین
- بزرگی سر نوزاد
دختر بچه که وارد سن ده ماهگی شده است. دور سرش در بدو تولد ۳۷ سانت بوده و الان که ۵ روز از ۹ ماهگی ان گذشته دور سر ۴۸/۵ سانت میباشد. لطفا راهنمایی لازم را مبذول دارید.
- پرخوری و رفلاکس نوزاد
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر پسر ۵۳روزه ای دارم که بسیار پرخوری میکنه و رفلاکس پنهان گرفته، خودش دائم احساس گرسنگی وعلاقه به مکیدن داره و شیرخوردن رو متوقف نمیکنه.یشنهادشما برای شیردادن به پسرم چیه؟یعنی هرچند ساعت و چند دقیقه بهش شیربدم کافیه
- اسهال
فرزندم ۱ سال ۳ ماه داره ، از سفر کربلا اومدیم ، بیش از ۵ بار در روز مزاجش کار میکنه ، پودر مخصوص ویروس مسافر را دادم ، رژیم غذایی کنترل شده ، شربت زینک میخوره ، شیر مخصوص اسهال نیز با شیر خودم میخوره ، اما بعد از ۱۴ روز هنوز روزی ۵ بار مزاجش کار میکنه ، اشتها هم داره ، آزمایش مدفوع همه چیز نرمال بود ، کمبود ویتامین D داره همراه با شربت کلسیم مصرف میکنه ، بفرمایید چه اقدامی انجام بدم ؟
- رفلاکس وکولیک
سلام، دکتر بچم49روزشه چن شبه مطلقا شب نمیخوابه ودستشویی مدفوع هم بزور میکنه وخودشو خیلی فشار میده چکار کنم؟ خیلی اذیته
- غذای کمکی
سلام وقت بخیر. نوزادی دارم تو ده ماه هست و آلرژی به پروتئین گاوی داره. اما علاوه بر اون به چیزهای دیگه مثل تخم مرغ و انگور و توت فرنگی و... هم آلرژی داره. تخم بلددچین رو از کی میتونه شروع کنه؟ ممکنه به اونم آلرژی داشته باشه؟
- سرفه وبی اشتهایی نوزاد بیست روزه
با سلام وقت بخیر دختر بیست ودو روزه ای دارم که از دیشب وامروز سرفه میکند وامروز اصلا بهانه گرسنگی وخوردن شیر مثل هروز را ندارد موقعی هم که بیدارش میکنم بی قرار میکند متوجه دردش نمیشم
- ترشح واژن
سلام اقای دکتر دخترم ۴ ماهشه از روز تولد ترشح داره طبیعی هست یا به خاطر عفونته؟؟
- مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم سه ونیم ماهشه تاچهل روزگی شیرخشک کمکی اپتامیل میدادم ک یهو دل درد شدید شد زیر نظر پزشک قطع کردم ولی مدفوعش هفته ای یکبار و آبکی شده و گاهی حباب دار است و الانم نفخ شدید داره دکتر گفت اگه خون تو مدفوع نباشه مشکلی نیس ولی من نگرانم
- زردی نوزاد
با سلام. نوزاد من 26 روزه است و دیروز که رفتیم متحصص اطفال چون زردی ان 6.5 بود برایش ازمایش عفونت ادرار و تیرویید نوشت.ایا نیاز به انجام هست. چون تست غربالگری نوزاد هم مشکلی نداشته
- واکنش نوزاد
سلام نوزادم 6 ماهو 18 روزشه تا الان رو زمین میغلطه، میتونه بشینه، سینه خیز میره، برای گرفتن اسباب بازیاش تلاش میکنه، ارتباط چشمی داره، تازگیا به یه سری صداها یا کلمات یا حتی صدای آشناها حساس شده بشنوه به طرفشون برمیگرده، به طرف صداهای مختلف برمیگرده، اگه وسیله ای که دستشه بگیری گریه میکنه، به آهنگها هم گوش میده دو دوسشون داره، ولی وقتی اسمشو صدا میزنم برنمیگرده، یا اگه خیلی سرگرم بازی بشه هر حرفی که بزنم برنمیگرده. به نظر شما مشکل خاصیه و باید پیگیری بشه!
- دفع
سلام آقای دکتر ببخشید دختر پانزده روزه ای دارم الان دو روز است شکمش کار نکرده همش به خودش می پیچد نمی تواند شیر بخورد خواهش بگید چکار کنم
- واکسن چهارماهگی
با عرض سلام و عرض خسته نباشید خدمت دکتر محترم من یه دخترم هفت روز پیش واکسن چهارماهگی زدم اما متاسفانه از روز اول پای راستش سفت اندازه ی نخود و قرمز شده چیکارکنم که بره اما درد نداره فقط سفت و قرمز شده ممنون میشم پاسخ بدید
- ازمایش
ببخشید پیرو سوال قبلی ک نوزادم کم وزن بود چ ازمایش اداری مدنظرتون هست ک بدکترش بگم بنویسن؟
- لرزش پای نوزاد
نوزاد سی روزه پاهاش برای چند ثانیه میلرزد
- علائم کمخونی در نوزاد
سلام دکتر علائم نوزاد ۶ماهه چ چیزایی هست
- دندان در آوردن
سلام آقای دکتر خسته نباشید بچه ۵ ماهه ما که هفت ماهه بدنیا آمده داره دندان در میاره این امر با توجه به وزنش که ۵ و نیم کیلو گرمه مشکلی نداره؟ و برای خارش لثه چکار کنیم؟
- یبوست نوزاد
سلام نوزاد 45 روزه ای تقریبا 6 روزه که مدفوع نکرده ؟آیا نگران کننده است؟

