Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پوسته سر
سلام آقای دکتر بچه 6 ماهه دارم شامپو فیروز برای سرش استفاده میکنم الان چندروزه روی سرش همون قسمت نرمی سر پوسته میده چیکار باید بکنم؟
- افتادن ناخن خود به خود دست و پا
سلام . دخترم 6سالشه و یکی از ناخن های دستش چند روزی میشه افتاد . و الان دوباره ناخن شصت پاش کنده شده و زیرش ناخن جدید درمیاد. علت چی میتونه باشه
- علت کوچکی دور سر
سلام دختر ۷ ماهه دارم ک دور سر موقع تولد ۳۵ بود الا ۴۰و نیم میباشد ایا مشکلی داره
- فاویسم وواکسن دوماهگی
سلام پسرم واکسن دوماهگی باید بزنه فاویسم هم داره برای تب بعدواکسن چه کارباید بکنم
- مقدار مصرف دارو
با سلام وخسته نباشید لطفا راهنمایی بفرمایید پسرم ۳ سال ونیم هستش و ۱۴ کیلو نیم وزنش هست چمقدار دارو سفکسیم ۱۰۰ باید بهش بدم؟ سپاس از شما
- خوردن پیاز
سلام و خسته نباشید . آقای دکتر خوردن پیاز در دوران شیردهی مشکلی ایجاد نمیکنه ؟غذای سیردار چطور؟
- پسرمن توی ۷ماهه بعد واکسن ک براش زدم چشمش عفونت میاد قیرزردرنگ داروخانه ها هم فقط باکتی میاد ۲۰دارن باید چیکارکنم
- کم اشتهایی و استپ وزنی
سلام پسرم ۱سال و ۱۱ ماهه هست از شروع ۱ سالگی اصلا وزن نگرفته خوب و همش استپ وزنی داره اشتهاش خیلی کمه و فعالیتش خیلی زیاد بسیار عرق میکنه و گرماییه و به زور مولتی ویتامین شاید یکم غذا بخوره بعضی مواقع که از صبح تا شب هیچی نمیخوره چکار کنم
- تب
سلام آقای دکتر پسرم 2 سال و 3ماهشه الان تب کرده ولی حال عمومیش خوبه مشکل خاصی نداره فردا میارمش مطب تا فردا میتونم شربت آستامینوفن کوریزان بهش بدم؟
- کلاویسیلین
سلام دخترم ۴ساله ۱۳ کیلو گوشش درد میکرد دکتر کلاویسیلین ۴۵۷ براش داده با تجویز هر ۸ ساعت یک قاشق ۵میلی.. آیا مقدار تجویز مناسبه
- کبودی ناخن
باسلام ووقت بخیرببخشین از دیروز متوجه شدم ناخن پسرم خیلی کمرنگ کبود شده اما دور دهنش کبودی نیست بعضی وقتا موقع شیر خوردن بیقراری میکنه میشه بفرمایین خطرناکه یا موردی نیست؟درصمن بچم ۷۰روزه هستش.
- دندان
سلام اقای دکتر وقت بخیر. من دوتا خواهرزاده دارم که یکی با شیر مادر تغذیه شده و دیگری با شیر خشک. اونی که با شیر مادر تغذیه شده شانزده سال دارد و هنوز هیچ دندان خرابی ندارد. اما اون یکی که با شیر خشک تغذیه شده ، ده سال سن دارد و تقریبا نصف دندوناش رو تا الان بخاطر خرابی پیش دندونپزشک رفته و ترمیم کرده. آقای دکتر الان نوزاد من هم با شیر خشک داره تغذیه میشه، همش نگرانم که فرزند من هم چون شیر مادر نخورده ، دندون های خوبی نداشته باشه و در سن پایین مجبور به مراجعه به دندانپزشکی داشته باشه بخاطر خرابی ها. آقای دکتر لطفا راهنماییم کنید ببخشید که طولانی شد یک دنیا سپاس از وقتی که به ما اختصاص میدهید
- صحبت
سلام وقت بخیر دخترم دوسال و نیمشه ولی همش در حد ده کلمه حرف میزنه جمله اصلا نمیگه نگرانم مشکلی باشه. البته هم دیر دندون در اورد هم دیر راه رفت. میتونه تاثیری داشته باشه؟
- سرماخوردگی
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما فرزند پسر دارم که ۵ماه خیلی در تنهایی دادم بیداد و آواز میخواند از دیروز یهو صدایش گرفته نه میتواند خوب شیر بخورد نه میتواند ناله بزند نمیدانم باید چیکار کنم ؟ایا سرما خورده است یا نه ؟راه حل میخواهم با تشکر
- سلام
سلام نوزاددختر ۶ماهه ای دارم .امروز وقتی پوشکش راعوض کردم کمی لکه خون که ازواژن امده بود دیدم علت چیه .ممنون اگه پاسخ بدید.
- دیر مدفع کردن نوزاد دو ماه پنج روز
پسرم دوماه پنج روز ۸ روز یکبار مدفع میکنه وقتی مدفوع میکنه گریه میکنه
- استخوان
سلام پسری ده ساله دارم خیلی لاغر که استخوان هاش همه مشخصه ۲۷ کیلو قد ۱۴۰ . یکی از دستاش زیر کتف استخوانی داره که اون یکی دستش نیست. اذیتش نمیکنه از بچگی هم بوده. خواستم بدونم باید عکس بگیرم تا مشخص بشه یا به خاطر لاغری زیادشه که اینطوری هستش؟
- برونشیت ریه
سلام بچه من دوسالشه وقتی چهل روزش بود مریض شد پنومونی داشت یا سینه پهلو فک کنم که یه هفته تو بیمارستان بود دیدم خوب نشد اوردمش خونه خودم درمانش کردم از همون موقع این بچه یه هفته در میون دو هفته در میون مریضه تب میکنه و بینیش میگره و سرفه این دفعه که مریض شده چرک خشکنم دادم ولی فایده نداره تنگی نفسم داره یکم تند تند هم نفس میکشه روز اول فقط عطسه میکرد ولی الان فقط سرفه میکنه هروقت مریض میشه شب موقع خواب یه چیزی میاد تو گلوش نفسش بند میاد هی قورتش میده مث وقتی ترش میکنه معده چکارش کنم خوب بشه انقد مریض نشه بخدا خسته شدم دیگه
- سلام خسته نباشیددرمورددوزواکسن هپاتیت ب که پسرم ۴۲.۸بودازتون پرسیدم فرمودین به متخصص عفونی مراجعه کنم شهرمامتخصص عفونی کودکان ندارددکترخودش فوق تخصص ریه اطفال است فوق تخصص کلیه ومجاری ادرارهم میتونم ببرمش آیااینجاببرمش یامتخصص عفونی بزرگسالان بایدبرم؟
- بالا بودن انزیم کبد در نوزاد
سلام بچه من ۱ ماه به خاطر زردی ازمایش دادیم گفتن انزیم کبدش بالاس ایا مشکلی دارد یا بخاطر زردی اینطوری شده

