Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک
سلام ببخشید دختر من یک سال و پنج ماهه هست همه ازمایشاتش خوبه . خیلی کم وزنه شیرخشک نیدو بدم یا سرلاک . شیرخشک نیدرگو تو داروخانه ها نیست از شیرینی فوشی ها باید بگیرم ممنون
- گریه کودک
دخترم 4ماهشه دوسه روز ه گریه میکنه شی خشکیم هست شیرحشکم کم میخوره روی بدنش دونه های قرمز زده
- سلام آقاب دکتر دختر من ۹ سال سن دارد و حدود ۲۰ کیلو گرم وزن میزان آموکسی سیلین برای عفونت گلو و چرک گلو چه مقدار است ، با تشکر
سلام آقای دکتر دختر من ۹ سال سن دارد و حدود ۲۰ کیلو گرم وزن میزان آموکسی سیلین ۱۲۵ برای عفونت گلو و چرک گلو به همراه سرفه خلط دار چه مقدار است ، با تشکر
- حرف زدن کودک
سلام وقت بخیر آقای دکتر کودک ۱۴ماهه ام حرف نمی زنه فقط چند کلمه نامفهوم در حد دو سه کلمه اونم نامفهوم حرف میزنه بابا و نه و اسم خواهرش رو اونم واضح نمیگه البته آیا مشکلی داره ؟ رفتارش اما خوبه و و صداهای نامفهوم داره
- برفک دهان
سلام بچم ۱۱ماهشه سه روزه دهانش برفک زده علتش چی میتونه باشه ،؟ و درمان ،،،؟ ممنونم
- یه چیزی اندازه ی عدس زیرپوست ساق پای بچه امه
سلام ببخشیددخترم۲سال ونیمشه روی ساق پاش به سمت جلو وقتی باانگشت دست میکشی یه چیزی به اندازه ی عدس زیر پوستش اینور وانور میره همینجوری باچشم پیدا نیست من خودم هم خیلی اتفاقی فهمیدم الان دوهفته اس وجود داره نرفته بخاطر کرونا میترسم ببرمش دکتر تو رو خدا جواب بدین اگه خدایی نکرده خطریه ببرمش دکترش یعنی چیه؟؟
- حساسیت
سلام آقای دکتر امیدوارم که همیشه تنتونم سالم باشه که بدون هیچ چشم داشتی جواب سوالات ما رو میدید .دخترم الان یک سالشه .وزن دهی ضعیفی دارره به لاکتز و پروتیین حساسه چون گلپروکتین در پنج ماهگی 132بود فرمودین پپتی جونیور بدین رفلاکس هم داره تا قرص نکسیوم میدم خوبه غذا عالی میخوره اگه ندم غذا درست نمیخوره شیر خشک پپتی جونیور آبکی رفلاکسش بر میگردونه البته شیر مادر میخوره اما کمه الان به نظر شما کی آلرژی به لاکتز و پروتیین از بین میره و چه شیری امتحان کنم .
- سرماخوردگی
باعرض سلام خدمت دکتر بزرگوار پسردوسال ونیمی دارم که دیروز آبریزش بینی وعطسه میکنه البته حال عمومیش خداروشکر خوبه چه دارویی تجویز میفرمایید
- لوزه
سلام آقای دکتر پسرم چهارسالشه.شبا اصلن نمیتونه نفس بکشه اذیته.بردم دکتر گفت بایدعمل کنه..میترسم عمل کنه چون خوندم راجبش که اگه عمل لوزه بشه توبزرگی آسم میگیره..آیا راه دیگه نداره بدون عمل ؟واینکه چه غذایی بدم بهش چه چیزی ندم که مضرنباشه
- سلام شربت آزیترو مایسن برای ۸ سال وزن ۲۲ کیلو چه مقدار باید مصرف بشه ؟ روز اول و روز های بعد
- سلام من یه پسر ۵ماه و ۲۰روزه دارم که نزدیک یک ماه سرفه های پراکنده داره بعد صب ها بیشتر حالا براش سفکسیم گرفتم خوب وزنش هم ۸کیلو روزی چند و چقد بدم
- در مورد سرماخوردگی
سلام پسر دوساله دادم . دیشب جایی رفتم فصای باز سرد بود سرماخورده از صبح ابریزش بینی داره . میخوام بدونم برای درد گلو بهش شربت ازیترومایسین هم بجز بقیه شربتها هم بدم؟
- مصرف قرص سفیکسیم ۴۰۰ در کودکان ۸ ساله
سلام ببخشید پسرم مدام سرمامیخوره و گلوش عفونت میکنه...الان یک هفتس بردم متخصص تبش فقط با بروفن پایین میاد وشربت آموکسی کلاو ۳۱۵بهش میدم امروز دوباره بردم و گفتم تبش قطع نمیشه...دکتر گفت عفونتش شدید دیگ قرص جواب نمیده بهم کلد استاب داده...ژلوفن ۴۰۰..آموکسی کلاو۶۲۵..و زاکسیم ۴۰۰ همش قرص...اینا بکنار فقط میترسم زاکسیم ۴۰۰ روزی یکی برای بچه ۸ ساله با ۲۶ کیلو وزن خطرناک نیست ...تو رو خدا جوابم رو بدید الان منتظرم
- سلام خسته نباشید بچم 19 ماهش است در ناحیه مای بیبی اش هم از جلو و عقب خارش شدید داشت دکتر بهداشت قرص مبدازول داد ولی فایده نداشت دکتری دیگر شربت مینا پرازینداد ولی فایده نداشت دیگه چه کار کنم
سلام خسته نباشید من بچم ناحیه ی مای بیبی هم عقب وهم جلو را خیلی خارش دارد دکتر قرص مبدازول وشربت داد ولی فایده نداشت دیگه چه کار کنم بچم خیلی زجر میکشه پوستش زخم کرده
- تب_کودک
پسرم یک هفته تب کرد بعد اسهال استفراغ شد یک هفته بیمارستان بستری شد بعد از دو روز از بیمارستان دوباره عود کرد دکتر بردم بهم دارو داد تا یک هفته طول کشید اما الان احساس میکنم سرش گاهی اوقات داغ میشه علت چیه هنوز بهش شربت سفکسیم میدم
- نگهداري شربت ايميونس
سلام آقاي دکتر روي جعبه شربت ايميونس نوشته پس از باز شدن درب در محل خشک و خنک نگهداري کنيد من گذاشتم داخل همون پاکت خودش و گذاشتم در آشپزخانه داخل کابينت .آيا جاي خوبيست براي نگهداري از اين شربت؟؟اگر نه جاي ديگري بگوييد ممنونتان هستم با سپاس فراوان
- سرفه
سلام وقت بخیر . پسرم ۵ سالشه ۱۶ کیلو وزنش. سرفه زیاد داشت چهارشنبه هفته پیش آوردمش پیش شما براش آزیترومایسین نوشتید فرمودید سه روز صبر کنم اگه بهتر نشد شروع کنم. قرص مونته لوکاست و شربت دکسترومتورفان هم نوشتید. من از شنبه ازیترومایسین دادم ۵ روز. الان ۵ روز تمام شد امام خوب نشده. تعداد سرفه ها کم شده اما بازم سرفه می کنه. و وقتی سرفه میکنه انگار سینه اش صدا میده. چیکار کنم؟ خودش خوب میشه؟
- قرص جوشان ویتامین سی برای فاویسم
سلام . آیا کودکی که فاویسم دارد می تواند از قرص جوشان ویتامین سی 1000 استفاده کند؟
- امپول بتامتازون برای کودک چهار و نیم سال به اندازه یک سوم دکترشون گفته تزریق بشه ایا عوارضی دارد
- بچه هام سرفه میکنن
کمک مون کنین ازسرفع راحت شن

