Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت سرفه
سلام اقای دکتر پسر 21 ماهه دارم که امیکزون گرفته دکتر دارو داده و میخوره ولی یه شربت سرفه گفته بودن که باعسله ولی پیدانمیشه میخواستم بپرسم چه شربت سرفه ای و چند ساعت یه بار چند سی سی بخوره؟چون دکترش تا چهارشنبه نیستن
- شیاف کودکان
سلام اقای دکتر پسرم شربت استامینوفن نمیخورد ایا شیاف عوارض برای بدن دارد
- سرماخوردگی پسر ۳ ساله
با سلام آقای دکتر پسرم ۳ ساله وزن ۱۶ سرما میخوره ی هفته خوب میشه دوباره شروع میشه ۱۰ روز پیش دکتر دو تا شربت کواموکسی کلاو ۶۴۳ و دو تا شربت مترونیدازول و ۴ تا امپول بتا ۲/۳ و شربت زادتین و سیتریزین و اسپری سالبوتامول و کاتوسین پلاس داد بهش کامل خوب شد اصلا سرفه نداشت الان بعد ۱۰ روز دوباره سرفه های خلط دار شدیدش شروع شده اسپری کاتوسین پلاس رو با زادتین و سیتریزین همچنان میدم میشه لطفا بگید چخ دارویی بدم دوباره شربت کواموکسی کلاو بدم ؟چی بدم کاملا خوب بشه خیلی ممنونم از راهنماییتون
- تب کم در کودک رفلاکس معده
سلام آیا این درسته که کودکانی که رفلاکس معده دارن بدنشون بعضی مواقع خیلی کم ، گرم میشود ؟
- پرفشاری ادرار
پسر ۶ ساله ام همیشه ادرارش پرفشار هست وبا فشار زیاد میاد وحس میکنم حجمش هم زیاده چون طول میکشه تموم بشه ایا مشکلی هست؟
- سلام وقت به خیر برا دخترم که ۷ سالشه و وزنش ۳۳ کیلو چند ن لت و چند سی سی آزیترومایسین بدم برا ی درمان سرفه خلطی
- زینک سولفات.
سلام آقای دکتر روزتون بخیر،آقای دکتر شما برای دخترم شربت زینک سولفات تجویز فرمودین قبلش شربت سانستول زینک پلاس میخورد میخواستم بپرسم این دو باهم فرق دارند.؟
- سرماخوردگی اطفال
سلام دخترم 18ماهشه از خیلی مدت پیش هست که سرما خورده بود وسرفه میکرد پیش چند تا دکتر بردم داروهای مختلفی داد یه مدت خوب میشد ولی هنوزم که هنوزه سرفه هاش مونده بعضی اوقات زیاد بعضی اوقات کم...بهش دارو ازعطاری گرفتم میدم از داروخانه شربت خارجی سرفه گرفتم میدم الان شبا بعداز خوردن شیر سرفه میکنه دیگه نمیدونم چیکارکنم چند مدت دیگه نوبت واکسنش هستش اگه همینطوری باشه واکسن نمیزنن...راهنماییم کنید لطفاً...
- تب بالا همراه عفونت
سلام کودکم دچار حساسیت حلقه هرموقع سرمامیخوره پشت حلقش چرک میکنه الان ۵ روزه تب کرده ۳ تا چرک خشک با دستور ۳ تا دکتر متفاوت اما بچه تب شدید داره بیمارستان مهر رفتم اورژانس گفت پشت حلقش چرک زیاده ۶۳۳ زد حالا باز تب قط نمیشه دست و پاش خنکه سر داغ...ممنون
- غده پشت گوش راست کودک یک سال ودوماه
ده روزه دخترم سرماخورده دوشبه متوجه غده ای اندازه تقریبانخود کمی کوچیکترشدم پشت گوش راستش ونگرانم میشه راهنماییم کنید
- بسته بودن مجرای اشکی
سلام پسر من ۴ ماه و ٢ هفتشه مجرا اشکش بسته است اشک چشمشم چرکی.حالا بردمش چش پزشکی قطره باکتی ماید٢٠ داده چن روزه دارم استفاده میکنم تاثیری نداره عفونت چشمش کمتر ک نشده هیچ بیشترم شده.حالا چیکار کنم تورو خدا ی قطره خوب بگین بگیرم براش ممنون میشم.
- سلام دخترم ۵سالشه وزن ۱۶کیلو چقدر باید بهش شربت سفالکسین بدم ممنون
سلام وقت بخیر دخترم پنج سال داره وزن ۱۶کیلو دکتر بهش سفالکسین ۱۲۵داده نگفته چقدر بهش بدم لطف کنین راهنمایی کنین ممنون
- عرق کف دست
سلام خسته نباشید اقای دکتر، پسرم هشت سالش کف دستش خیس عرق میشه خواستم دلیلش رو بدونم ممنون میشم جواب دهید
- _
سلام خسته نباشید ، پسر ۵ ساله دارم ۱۶ کیلو، یک هفته پیش دکتر بردمش ، گفتن عفونت گوش و گلو داره ، آموکسی کلاو ۳۱۲ هر ۸ ساعت ۵ سی سی بهش دادن ، الان دارو هاش تمام شده ولی هنوز گلودرد شدید داره نمیتونه آب دهنش رو قورت بده چکار کنم؟
- بیماریهای اطفال
دخترم ۳سالش تموم شد رفت تو ۴سال .دیروز تا حالا بیحال و تب داره بردم دکتر براش سیتریزین و کیتوتیفن تجویز کردن. ولی تب کرده سفکسیم گفت باید بدم. دوز دارو رو نپرسیدم بچه م ۱۲کیلو .لطفا راهنمایی کنین ممنون میشم
- استامینیفون قبل واکسن
سلام آیا مصرف استا مینیفون قبل از تزریق واکسن اثر دهی واکسن را کم می کند ؟
- دلدردودلپیچه درکودکان
سلام خدمت شما دختر 2 ساله ای دارم که یه هفته است دل درد و دلپیچه داره همراه تب بود کهدوروز اول اصلا پی پی نکرده بود و روزسوم اسهال فقط ابکی بود و یه بارم با شیاف اسهال کرد ودکتربهش شربت سفیکسیم داد ولی خوب نشد همش گریه و بیتابی میکردشدیدشد بعدش خودم بهش شیاف گلیسیرین دادم پی پی کرد فرداش بازم بدون شیاف پی پی کرد ولی همش درد میکشید دوباره ازشیاف استفاده کردم بازم دفع داشت وسونو گرافی کامل شکم همش سالم بود بیشتردورنافش میگه درد میکنه تبشم روز پنج قطع شد ولی همش دلپیچه داره گریه میکنه حالت تهوع و استفراغم داشت که بعد دارو بهترشد و خیلی بی اشتهاشده و اکثرا هرنیم ساعت میگه شکمم درد میکنه و بیقراره و اینکه مدفوعش چسبناکه و حالت چرب داره و یکبارم توش دونه های سفید خیلی ریز چندتا مشاهده شد
- بیماری
سلام وقت بخیر دختر من سه سال و نیمشه موهاش کم پشت و ریزش داره گفتم ببینم شربت زینک خارجی خوبه بهش بدم یا ایرانی چند سی سی بهش بدم اگه میشه یه داروی خوب برای قد هم معرفی کنین ممنون.
- سرماخوردگی
س بچم دوسال وهشت ماهشه گلودرد وسلفه وابریزش بینی هم داره دستور مصرف شربت آموکسی سیلین 125میلی به چه صورت ست وچه داروی دیگه بایدبدیم سینشم چرک داره
- گلودرد
باسلام دخترم نزدیک ۶ سالشه و ۱۸ کیلو وزنشه.دو روز تب داشت و گلودرد .الان خداروشکر تبش قطع شده ولی گلوش درد میکنه و خلط داره.حرف زدنش هم تودماغی شده. من بهش دیفن هیدرامین دادم.ولی خلطش زیاده و موقع خواب نفس کشیدنش سخته.خواستم بپرسم بهش آنتی بیوتیک بدم؟؟ممنون

