Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- من بد حرف میزنم
- آبله مرغان
سلام دختر ۶ ساله من آبله مرغان گرفته، میخواستم نوع و میزان دارو برای درمان رو بپرسم؟
- اسهال نوزاد
سلام پسرمن سه ماهشه ازدیشب اسهال شده امروز صبح پدی لاکت دادم عصر هم دو قطره بی بی کر دادم هردوتو یه روز دادن ضررنداره برا نوزاد؟
- عفونت ادراری
سلام خسته نباشید ببخشبد دخترم صبحها ازادرارش خیلی بوبدمیاد ممکنه عفونتادراری داشته باشه؟
- مدفوع
مدفوع آبکی نوزاد۲۲ روزه طبیعی می باشد
- قطره بینی
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم دو سالشه از دیشب آبریزش بینی داره به نظرتون قطره کلدا ماریس خوب هست استفاده کنم چه الان چه کلا در طول زمستون؟
- خواب نوزاد
دختر هفت روزم همش خوابه بعضی وقتا به زور بیدار میشه چیکار کنم
- آلرژی
با سلام پسرم ۸ سالشه آلرژی داره سه ماه بینیش کیپ و سرفه تک توک انواع داروها استفاده شده شما چه میفرمایید ؟ شبا اذیت میشه انقد بینیش کیپه و چه غذاهایی براش ضرر داره ؟🙏🏼
- یبوست
سلام دختری ۴ ساله دارم که بیشتر وقتها یبوست داره و الان چند وقتی هم هست که دانه های سفیدی در مدفوعش دیده میشه همچنین ادرارش هم همیشه زرد تیره هستش میخواستم بدونم دلیلش چیه؟
- نخوابیدن نوزاد
سلام آقای دکتر دارم دیوونه میشم نوزادم سه ماه و ۲۰ روز هست تقریبا ۳ هفته است نمیخوابه اصلا.اگه میخوابه هم از ۲۴ ساعت ۷ ساعت می خوابه اونم بریده بریده پشت سر هم نیس به نظرتون مشکلی داره؟بخدا نزدیکه خودم بکشم از دست این بچه.
- گوش
سلام دخترم ۳ سالشه و ی گوشش بعضی وقتا درد میکنه چیکار کنم خوب شه
- واکسن آنفولانزا
سلام .پسرم 27 ماهه هست .بدو تولد نارس بود .آلرژی دارد وآلرژیش فعال هست .سال گذشته آنفولانزا گرفت وبستری شد .امسال دکترش گفت حتما واکسن بزنه .پسرم طبق نظر پزشکش زادیتن مصرف میکنه .من دوروز پیش بهش واکسن زدم با دوز کامل الان هم فقط یه خورده بیحال هستش .از نظر شما دوز کامل مشکلی براش ایجاد میکنه؟
- سرفه کودک یکسال و نه ماهه چی بخورد
پسرم یک سال و نه ماه داره چند وقته سرفه میکنه موقع نفس کشیدن از سینه اش صدای سوت میاد و حالت نفس تنگی داره چکار باید بکنم
- دورسر
سلام آقای دکتر شرمنده میخواستم بدونم این نرمال هستش.بچم بدرتولددورسرش 34وزن 3350قد50الان چهارماهشه دور سرش 43وزن 7کيلوقد65 آقای دکتر روشکم می مونه سرشوبالاميکنه همه کار میکنه فقط نگران بزرگی سرش هستم.بالچه روبيارم خدمت شماازنزديک ببینید.
- سلام بچم ۹ماهه برای وزن ۹کیلوگرم چندمیلی شربت سفیکسیم۱۰۰بدم
- مصرف قرص کلیدینیوم سی
آیا کودک۹ ساله می تواند قرص کلیدینیوم سی مصرف کند؟
- ابله مرغان
سلام خسته نباشید نوزاد چهار ماهو نیم دارم فاویسم دارد برادرم ابله مرغان گرفته ۱۸ روز گذشته میتونم پیششون برم یا اگه برم نوزادمم ابله میگیره تا چند روز نمیشه رفت پیش کسی که ابله دارد ؟
- سرماخوردگی
سلام پسرم دو هفته پیش سرماخورد دکتر بهش قرص سفکسیم چهارصدو گفتن نصف کن بهش بده باز دوباره همون حالتارو داره یعنی تب و سرفه خودم قرص چهارصد سفکسیمو چهار قسمت کردم هر دوازده ساعت بهش میدم ایا مشکلی نداره پسرم 8سالشه
- سرماخوردگی
سلامپسرم ۲سال و ۵ ماهشه.یه روز تب خفیف داشت از روز بعدش سرفه های شدید میکنهو صداش گرفتهابریزش بینی کمی هم داره.برای سرفه های صدا دارش که همراه با خلطه چی بهش بدم؟ ممنونم
- تب
تب بدون هیچ علام سرماخوردگی در کودکان

