Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک
سلام دخترم یک سال و بیست روزشه شیرخشک سیمیلاک توتال کامعورت میخوره ولی دیگه پیدا نمیشه چه شیرخشکی جایگزینش کنم؟
- بازی بچه با جوجه
سلام دکتر دخترم تازه یکسالش شده درواقع یکسالو ده روزشه میشه از این جوجه ماشینیا خرید بازی کنه جوجه رو خیلی دوست داره شنیدم میگن حساسیت میاره یا مریض میشه درسته این؟
- شقاق
سلام آقای دکتر برای درمان شقاق سینه در دوران شیردهی چه درمانی میشه استفاده کرد ممنون
- یبس
دخترم ۳ماه و۲۰روزه ۳هفتس هر۴روزیبارپیی میکنه بادردوبیقراری شبانمیخوابه زورزیاادمیزنه
- نوزادم ۱۷ روزم وقتی زیاد شیر می خوره زرد استفراغ می کنه علتش چی میتونه باشه
- ترشحات ناف
بند ناف دخترم افتاده 35روز هست که ترشحات زرد خیلی کم داره چه کار کنم
- اسهال دخترم
تعداد دفعاتی که یک بچه ۳ ماهه میتونه مدفوع کنه و اسهال نباشه چقده چون دخترم هم شیر منو میخوره هم شیر خشک تو خواب ک اصلا مدفوع نمیکنه وقتی بیداره ۷ تا ۸ بار مدفوع میکنه بعضی موقعا زیاد بعضی موقعا کم
- شیرخشک نخوردن نوزاد در بیداری
سلام دخترم۵ ماهش کامل شده از دوهفته ی پیش شیرخشکش روبزور میخوره با وجود گرسنگی زیاد و حتی بعضی مواقع با انگشتش خودشو سرگرم میکنه تا از گرسنگی بهانه گیری نکند، لطفی کنید راهنمایی بفرمایید علت چیست ضمنا مشکلی تا الان نداشته جز کولیک معده که الان یکماه دیگه خیلی کم باد معده دااره ولی صبح ها هنوز پدی لاکت میدمش
- یبوست
سلام اقای دکتر نوزاد ۱۹ روزه که شیرخشکی هست و ببلاک ۱ میخوره اما دوروز به دو روز گاهی مدفوع نمیکنه و به خودش میپیچه و زور میزنه ببلاک کامفورت بهش بدم بهتره یا نان ۱ رو امتحان کنم.
- اموکسی سیلین به بچه ۱ماه و ۶روز
سلام پسر۱ماه و۶روزم گلوش خلط داره بینیش کپه دسترسی به دکتر ندارم تافردا میتونم از شربت اموکسی سیلین ۲۵۰ استفاده کنم درحد ۵قطره بهش بدم
- چشمک زدن
نوزادهفت ماهه ای دارم که چندروزی است چشم چپش چشمک میزنه ایااین چشمک زدنهاکه پشت سرهم نیستن یعنی یه ده دقیقه ای طول میکشه تاچشمک بزنه طبیعی است
- سوپ ۶ماهه
سلام آقای دکتر توی سوپ میتونم از مرغ و لوبیاسبز استفاده کنم؟ پسرم ۶ماه و ۱۶ روز داره
- تعریق نوزاد
سلام آقای دکترنوزاد8 ماهه ای دارم که وقتی میخوابه زیرسرش عرق نیکنه دخیس میشه.علتش چیه؟؟
- مشکلات گوارشی
سلام خسته نباشید دختر من سه ماهشه دوهفته به دوهفته باید ببریمش بیمارستان شیر نمیخوره اصلا اسهال و استفراغ میگیره تب میکنه دکتر میگه گوارشش بهم میریزد اصلا وزن نمیگیره الان سه ماهشه دو کیلو و نیمه تا میره وزن بگیره گوارشش بهم میریزد دو باره میخواستم بدونم این مشکل گوارشی رو باید چکارش کرد کدوم بیمارستان باید ببرمش که خوب بشه لطفا بهم معرفی کنید که مشکلشبر طرف بشه و وزن بگیره ممنونم
- فرنی دادن
سلام اقایه دکتر خسته نباشید پسرم تو شیش ماهه روزی چند بار فرنی یاهمون سرلاکبدم؟بعد روزهای بعدی اضافه کنم مقدارشو ؟باتشکر از پزشک خوب
- قطره پدی لاکت
دختر ۴ماهش هست به خاطر ورم کلیه شبی ۲،۵ سی سی انتی بیوتیک میخوره. اشتهایی خیلی کم شده هر ماه یک کیلو اضافه میکرد ولی الان نیم کیلو اضاف کرده. گاهی اوقات آب دهنش رو دور دهنش میاره و قورت نمیده و استفراغ میاد تو دهنش بعد قورت میده . نیاز هست پدی لاکت بدم؟ تو یک ماهگی هم پدی لاکت مصرف میکرد خیلی خوب بود البته خودم خیلی ترش میکنم
- سیر نشده بچم با شیر خشک
سلام خسته نباشید من بچم یک سالشه شیر خشک ببلاک میخوره شب شامشو کامل بهش میدم میخوره ولی بازم همش شب پا میشه شیر خشک میخوره هر چقدر شیر خشک میدم سیر نمیشه بازم پامیشه جیغ میزنه شیر میخواد بنظرتون شیرخشکشو عوض کنم یه شیرخشک سنگین تر بدم
- سلام دخترم ۲۲ماهشه دکتر برای دخترم شربت تیوفیلین جی نوشته میتونم استفاده کنه یانه
- استامینوفن پاراکید
دادن استامینوفن پاراکید برای نوزاد ۴ ماهه ام ۶۳۰۰ وزنشه چند قطره باید بهش بد؟
- مسمومیت غذایی
پسرم ۱۸ماهشه دچار مسمومیت غذایی شده دچار تب واستفراغ حالا نمیدونم چیکار کنم خیلی بیحال

