Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی نوزاد۶ماهه
سلام خوبین ببخشید دخترم ۶ماه و۲۰ روزش گلوش وبینیش خلط داره وبیقراری میکنه باید چکارکنم
- سلام پسر من تازه شش ماه رفته سرفه خلط دار داره میخواستم بدونم سفکسیم خوبه بهش بدم
- در مورد قطره آد
سلام من ۲۰ روز ه به جای ۲۵ قطره ۵۰ قطره اشتباهی دادم الان خیلی بی حال وخواب آلود هستش وخیلی بیقرار مشکلی پیش نمیاد
- عدم رشد نوزاد سه ماه
با سلام خدمت دکتر نوزادی سه ماه و نیمه دارم با وزن تولد 3100 و قد 49 و دور سر 34.5 حدودا یکه ماه با وضعیت عدم وزن گیری دچار نگرانی های شدم و روی وزن 5 کیلو حدودا یک ماه استپ کرده با توجه به گرفتن ازمایش و کشت خون هیچ گونه عفونتی خداروشکر نداشت و در حال حاضر شیرخشک پپتی جونیور مصرف میکنه آیا درمانی هست برای جذب بهتر ؟
- لرزش نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۷ماهشه نوار مغزش سالم بوده ولی دکتر اطفال باتوجه به فیلمی که از پسرم دیده میگه تشنج خفیف هست روزی ده تا بیست بار کل بدنش در عرض سه ثانیه میلرزه حتی چشماش چندتا پلک میزنه ولبش تکون میخوره میخوام بدونه واقعا تشنج هست پدرمان داره؟دکتر قرص فنوباربیتال داده ولی من به پسرم هنوز ندادم تا ببرم دکتر مغزواعصاب نظر شما چیه ؟
- زور زدن نوزاد
سلام وقت بخیر دختر من ۳ ماه و پنج روزشه بخاطر زور زدن زیاد آزمایش مدفوع دادم که کلپروتکتین ۴۰۰ بود شیر خودمو میخوره و در حد ۱۵۰ سی سی در روز شیر خشک نان کامفورت فقط زور زدن داره و گاز معده چ شیر خشکی توصیه میکنید کمکی بهش بدم
- عارضه اسهال بعد از مصرف شربت فارمنتین ۴۵۷ در نوزاد ۷ ماهه
دخترم ۷ ماهه و وزن ۷/۵کیلوبه علت عفونت گوش با علائم تب براش فارمنتین ۴۵۷ دوبار در روز ۴ سی سی تجویز کردن بعد از اولین دوز مصرف دچار اسهال آبکی شده به نظرتون دوز دارو براش زیاد نیست؟دارو رو قطع کنم دیگه تب نداره
- سوختگیپا
م سن دخترم سه ماه نیم به مدت ۶ روز هست که وسط پاش وجوش ریز زده و زیاد قرمز شده اول مولفیکس استفاده میکردم یک ماه هست که مای بیبی استفاده میکنم حدس زدم که شاید از دیاپر باشه باز مولفیکس استفاده میکنم کرم هایی که استفاده کردم و هیچ تاثیری نداشته:زینک اکساید -سودوکرم-کانولا بفرمایید چکار کنم و چه کرمی استفاده کنم؟
- امپرازول
سلام اقای دکتر خسته نباشید برای نوزاد یک ماهه من امپرازول تجویز کرده بودید هر روز ناشتا یک سی سی، متاسفانه بار اول متوجه دستور نشدم و طبق بروشور دارو به ازای هر کیلو نیم سی سی یعنی در واقع دو سی سی بهش دادم، موردی پیش نمیاد؟ نگران شدم
- ختنه
سلام اقای دکتر من پسرم ختنه پیغمبری هص حالا چیکار کنم امکانش هس میگن عمل باید بشه میشه عمل نکرد
- زينک
سلام آقاي دکتر گرامي قطره زينک سولفات چند دقيقه بعد از غذا يا شيردهي بايد به کودک يک ساله داده شود؟؟
- شیرخوردن شبانه نوزاد
سلام آقای دکتر. پسرم ۶ ماهه است و شیرمادر میخوره. قبلا شبها ۴ الی ۵ ساعت بدون نیاز به شیر خوردن می خوابید و برای شیر خوردن بیدار نمیشد. از چهار ماهگی غذای کمکیش شروع شد. از وقتی غذای کمکیش شروع شده شبها هر ۲ و نیم تا سه ساعت برای شیر خوردن بیدار میشه. شیر میخوره دوباره میخوابه. چرا اینجوری شده؟ مگه نباید تو این سن خوابش طولانی تر میشد؟
- اسهال
سلام اقای دکتر دختر ۸ماهه من امروز که بیدار شد از خواب این سومین باره که اسهال میکنه یعنی من میشورم پوشک میگیرم دوباره اسهال میکنه چی بدم بهش شاید ادامه دارم باشه
- سرلاک
سلام همسرم برانوزادم ک تازه وارد۱۰ماهکی شده سرلاک چندغله وچندمیوه ازپایان ۱۲ماهکی بایددادروش نوشته.نیتونم بهش بدم؟؟پسرم دوماهه نه وزنش اضافهذشده نه دورسرش.وزتش ۹کیودورسرش۴۵
- تب داشت قرص دیازپام ۲ ۱سوم بهش دادم الان عرق کرده واب دهنش میاد
- حساسیت به شیر
با سلام دختر سه ماهه دارم که روده ها صد دارن و روزی هشت نه بار مدفوع موکوس دار دارد ازمایش انجام دادیم و بین 15 تا 20 عدد گلبول سفید دارد.نشانه حساسیت به شیر گاو هست؟
- اگزما
سلام آقای دکتر یک ساعت پیش در مورد اگزمای صورت نوزاد سوال پرسیدم نوشته که پاسخ داده شده ولی هیچ پاسخی نشون نمیده. خواهش میکنم راهنماییم کنید به خاطر کرونا نمیتونم ببرمش دکتر. آتوپیکس ایروکس و زینک و کالاندولا زدم بی فایده هست
- تقویت سیستم ایمنی کودک
سلام آقای دکتر برا تقویت سیستم ایمنی کودک یک ساله چه دارویی شما پیشنهاد میدید
- با سلام خدمت دکترعزیز دخترم ۳ماه و ۱۷ روزشه الان ۳ شبه پی پی نکرده و دل درد داره آیا قطره بی بی کر بهش بدم ؟بچم فاویسم داره ینی باقاله ایی هم هست آیا دادن این قطره بی بی کر مشکلی براش نداره؟
- سلام پای نوزاد ما ادرار سوختگی شده علاج یا داروی آن چیه
پای نوزاد من ادرار سوختگی شده علاج اون چیه

