Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام پسرم آزمایش خون داده
پسرم آزمایش خون داده برای چکاب ۵ سالشه و تست e.s.r شده ۴۷ خیلی نگرانم
- جایگزین آموکسی سیلین
سلام آقای دکتر. پسرم ۴ سالشه ۱۴ کیلو و ۶۰۰ وزنش هست. چند روزه سرفه میکنه و بینیش گرفته. شربت پلارژین میدادم بهتر نشد و دیشب تب هم داشت. بردمش ۱۷ شهریور گفتن گلوش کمی التهاب داره بهش آموکسی سیلین دادن هر ۸ ساعت. خیلی سخت شربت میخوره. شربت انتی بیوتیک دیگه ای هست که هر ۱۲ ساعت یا هر ۲۴ ساعت بتونم بهش بدم ؟
- استفراغ
با سلام ، آقای دکتر پسرم حدودا 5سالشه دیشب استفراغ کرد و نیمه شب هم مجددا دچار استفراغ شد کمی سر و سینه ش گرم میشد که استامینوفن دادم ممنون میشم در مورد دارو و خوراک راهنماییم کنید
- درباره ی علت صدای آب در شکم کودک 10ماهه
کودک من 10 ماه است دوسه روزه خیلی بیتاب وبیقرار است دو سه روزی اسهال بود ولی الان اسهالی خوب شده ولی بیقرار و بی اشتها است و وقتی میخوابونمش احساس میکنم شمکش مثل صدای آب صدا میده مشکل از کجاست
- طب شدید
سلام خسته نباشید پسرم 4 سالش تب شدید داره ی شیاف استفاده کردم بهتر شد اما بردمش حمام ک تبش بیاد پایین برعکس عمل کرد بدتر شد اگر دوباره شیاف استقاده کنم ضرر دار ؟؟
- احتناق بینی
سلام. پسرم 1 سال و 4 ماهشه حدود دو هفته بود گرفتگی بینی داشت چون قبلا دکتر ناپریزول تجویز کرده بود منم موقع خواب که گرفتگی بینی داشت از همین قطره استفاده میکردم الان حدود 1 ماه و بیشتره هر شب موقع خواب غلت میزنه و بینیش گرفتست. از عوارض این قطره بوده؟ راه حلش چیه؟ بچم اذیت میشه
- مشکلات پوستی
سلام پسرمن ۲سال و ۴ماهشه،روصورتش یه لک سفیدافتاده میخواستم بدونم دلیلش چیه؟
- میکس کردن غذا
سلام دکتر خسته نباشید دختر من یک سالو ۶ ماهشه اصلا غذای درشت نمیخوره باید کامل میکس هرچی میخوره دو روز امتحلن کردم غذاشو میکس نکردم فقط له کردم نخورد ک نخورد چکار کنم؟۹ تا هم دندون درآورده
- رفلاکس نوزاد
سلام آقای دکترخسته نباشیددخترمن ۴ ماه ونیمه هس بعضی اوقات شیرکه میخوره یکم بالامیاره.به نظرشمامیتونه رفلاکس باشه
- سلام خسته نباشید تداخل دارویی افاکسیم و استامینوفن اشکالی ندارند ؟؟؟
- وانلایت
سلام اقای دکتردخترم ۲ سال نیم ۱۲کیلوداره .دوروزه بالا میاره میخواستم بدونم .محلول او ار اس وانلایت چقدربدم
- مصرف دوز زیاد شربت سفکسیم در کودکان دارو
به جای 5سی سی ده سی سی شربت سفکسیم به کودک 7ساله با وزن 24کیلو دادم چکار کنم؟
- آیا شربت لوپرامید برا کودکان فاویسمی ضرر داره ؟
سلام دکترجان .وقتتون بخیر .پسرم ۱ سال و ۸ ماهشه۰فاویسم داره۰الان چند روز اسهال شدید آبکی و استفراغ داره البته قبل این سرفه داشت۰آیا دارویی لوپرامید میتونم بهش بدم یانه بخاطر فاویسم دار بودنش ممنوم
- همزمانی
سلام گاهی دارو با شیر همزمان یا بلافاصله بشه یا فاصله کمی از شیرخوردن با دارو یا دارو خوردن و شیر باشه اشکال داره؟ چقد زمان بین دو دارو که هردو هر۱۲ساعتن مثلا باید باشه
- التهاب روده وکم خونی
- دوز مصرف سفیکسیم برای کودک
با سلام دوز مصرف سفیکسیم برای کودک 6 ساله با وزن 30 کیلوگرم رافراموش کردم لطفا راهنماییم کنید، تب و بالا آمدن لوزه و گلو درد، بدون سرفه و آبریزش ممنون.
- میخواستم بدون قد بپسرم کوتاه
سلام پسرم نزدیگ ۱۶ماهش قدش ۷۷ ایا قدش کوتاه قد دنیا امدن ۵۰
- مقدارمصرف شربت سفکسیم برای کودکا
دخترم ۵سالشه باوزن ۱۵کیلو.دکتربراش شربت سفکسیم ۱۰۰تجویزکرده بادوز۳سی سی هر۱۲ساعت اماتبش قطع نمیشه.بنظرشمامقدارش رو درست گفتن؟
- سلام خسته نباشید
- شربت آزیترومایسین 200،برای کودک 6ساله 24کیلو چند سی سی چند ساعت یک بار هستش
شربت آزیترمایسین 200,برای کودک 6ساله و 24کیلو چند سی سیو چند ساعت یک بار می توان داد ؟

