Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک لیدی میل
سلام وقت بخیر من باردارم برا خودم پودر لیدی میل گرفتم طعمکاکاعوییشو دخترم ۶ سالشه گف میخوام نصف لیوان دادم بهش خوشش اومده میگ بمنم بده آیا ضرری نداره روزی یک لیوان بخوره؟
- قطره پاراکید
پسرم دوماه و نیمشه ، برای خوابش قطره پاراکید میدم. عوارض داره؟ چه عوترضی میتونه داشته باشه؟
- مدت زمان استفاده از شربت زینک
سلام دخترم هجده ماهشه وزنش کمه و نه کیلو. بهش یک ماهه شربت زینک میدم میخواستم ببینم آیا ادامه دادنش ضرر نداره؟ تا کی بهش بدم؟
- سلام دخترم در اثر عفونت ریه تب تشنج کرده بود که بیستروز هم بستری بود نوار مغز گفتن مغزش سالمه دکترش هم فنوباربیتال ۱۵ صبح وشب تجویز کرده بودن گفتن یک ماه بعد قطع کن الان بعد یک ماه کم کم کمش کردم ونصف فنو باربیتا ل شب ها بهش میدم بعضی موقعها که خوابه احساس میکنم یکم تند نفس میکشه ودست وپاشو تکون میده البته کم میخواستم میتونه از کم کردن فنوباربیتال باشه؟
- داروی سفیکسیم
سلام دختر14کیلو دارم،تب و گلودردداره،طوری که شبا که خوابه بدترمیشه و انگار چیزی به گلوش چسبیده و صدا میده،،شربت سفیکسیم براش گرفتم باچه دوزی باید بهش بدم؟؟(چون یه ماه قبل هم همین علایم و داشت و بردم بیمارستان و دکترش کواموکسی ۶۴۳نوشت ولی اونو تو داروخانه پیدا نکردم سفیکسیم خریدم)
- شربت زینک
سلام وقت بخیر دختر من سه سال و نیمشه دو کیلو کمبود وزن داره و موهاش کم پشت و ریزش داره خواستم ببینم شربت زینک میتونم بهش بدم ایرانی خوبه یا خارجی شما چه شربتی و پیشنهاد میکنین ممنون میشم راهنماییم کنین.
- نبودن دارو
سلام پسرم دوسال و ده ماهشه از زمانی ک به دنیا اومد برای معاینات روتین خدمت شما میارم شما براش قطره آدیزیر تجویز میکنین روزی یک سی سی الان دوهفته ست اصلا هیچ داروخونه ای نداره میشه قطره ی دیگری تجویزکنین ک کیفیتش مثل ادیزیر خوب باشه؟؟ ممنونم روزی چند سی سی باید بدهم ؟؟ لطف میکنید
- سوزش ادرار
سلام آقای دکتر. وقتتون بهخیر. هفته پیش جواب آزمایش ادرار دخترم رو براتون فرستاده بودم. فرموده بودین آزمایش رو مجدد تکرار کنم. دخترم هفته پیش کمی شورتش زرد میشد و یکم سوزش داشت. البته الان دیگه شورتش زرد نمیشه. آزمایش رو مجدد تکرار کردم بازم فقط آزمایشگاه ۲۴ ساعت کشت داد و نتیجه رو داد. که عفونتی در طول ۲۴ ساعت دیده نشده. به نظرتون نتیجهای که در طول ۲۴ داده میشه قابل استناد هست؟ البته الان دیگه مثل قبل هم سوزش نداره. ممکنه مشکل رفع شده باشه؟
- سلام دخترم ۶ سالشه چند روز پیش دل درد داشت گلوشم میسوخت صبح بالا اورد همون روز بردیمش دکتر ازمایش نوشت تو ازمایشش گلبول سفیدش بالا بود کشت ادرار انجام دادیم افونت ادرار داشت مشکل داره؟
سلام دخترم ۶ سالشه گلو درد و دل درد داشت صبح بالا آورد چند بار بردیم دکتر ازمایش نوشت گلبولای سفیدش بالا بود کشت ادرار انجام دادیم افونت ادراری داشت ایا مشکل داره ؟ممنون میشم جواب بدین دلواپسم
- داغی پشت سر نوزاد
سلام خسته نباشید پسرم دوماهشه پشت سرش داغه بعضی وقتا. تبشو میگیرم بین 36/8تا37 ینی تب داره؟ شربت استامینوفن بهش بدم؟
- پسرم یک ساله موقع راه رفتن پایچپ شو کج میزاره
- سلام مقدار مصرفی سفکسیم برای کودک دوسال و پنج ماه
دوز و مدت زمان دوز مصرفی سفکسیم برای کدوک دوسال و پنج ماه بل وزن ۱۹
- کلاویسیلین برای کودک فاویسم
سلام کودک ۲ ساله داریم که فاویسم داره ، الان آنفولانزا گرفته ، دکترش کلاویسیلین داده، نمیدونیم برای فاویسم ضرر داره یا نه، لطفن جوابش رو بما بدید، چون بعضیا میگن ضرر داره و نگران هستیم
- سلام ، دوز ازیترو مایسن ۲۰۰ برا کودک ۹ ساله
کودک ۹ ساله با وزن ۲۳ کیلوگرم ازیترو مایسین ۲۰۰ رو با چه دوزی چند روز استفاده کنه
- پسرم دوازده سالش سرما خورده سرفه های خلط دار میکنه
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دختر ۶ ساله دارم که ترشح بینی و پشت حلق داره و کمی سرفه ایا سفیکسیم ۱۰۰ خوبه استفاده کنم ترشحش زیاده و از خواب بیدار میشه کمی هم چرکی هست
- علت افتادن ناخن کودک
علت افتادن ناخن دست وپای کودک وعفونت دورناخن چیست
- سلام دکتر پسرم ۴ ساله است از صبح رهرچی
سلام دکتر پسرم ۴ ساله است از صبح هر چی خورده بالا می آورد بردم دکتر بهش آفا کلاو ۶۴۳داده وشربت حالت تهوع حالا بازم بالا آورده آیا شربت انتی بیوتیکی که دکتر داده قوی است به نظر شما بهش بدن یا بازم ببرمش دکتر چیکار کنم لطفا یه راهنمایی کنید
- سینوزیت برونشیت بدون تب
سلام دخترم از مهر ماه دایم مخاط بینیش سبز و عفونی میشه سفیکسیم و آموکسی کلاو هم با تجویز پزشک دادم باز چند روز خوبه دوباره برمیگرده ، کوتریموکسازول میتونم بدهم ؟ من خودم هم در دوران مدرسه همینطور بودم و ارثی هست این موضوع ۲۳ کیلو و ۷ ساله هست
- سلام کودکم 4ساله است که گرفتگی شدید صدا و سرفه های بد گفتن گلویش زخم هست و خاط هم دارد ازیترو بهش تجویز شده 4ساله هست 14کیلو هست دکتر به او آمپول دگزا زده ولی بهتر نیست شربت ازیترو را چطور بهش بدم و چکار کنم زود خوب بشه ممنون میشم جواب بدید
سلام کودکم 4ساله است که گرفتگی شدید صدا و سرفه های بد گفتن گلویش زخم هست و خاط هم دارد ازیترو بهش تجویز شده 4ساله هست 14کیلو هست دکتر به او آمپول دگزا زده ولی بهتر نیست شربت ازیترو را چطور بهش بدم و چکار کنم زود خوب بشه ممنون میشم جواب بدید

