Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر
سلام آقای دکتر دختر پنج ماهه ای دارم که بدلیل سهل انگاری من در زمان تولد بچه تو خانه بدنیا آمد و بعد به بیمارستان انتقال شدم و بچه ساکشن نشد از همان روز اول تولد نسبت به شیر خوردن خیلی بی میل بود ولی من با قاشق و سرنگ بهش شیر میدهم هر چه دکتر هم بردم نتیجه نداد الان ۵ کیلو وزن دارد و هنوز همان مشکل خواهش میکنم تو رو خدا بهم بگید چکار کنم می دانم باید چک شود و اینجوری نمی توانید بگید اما خواهش راهنمایی کنید خیلی مستاصلم
- صدای مفصل
نوزاد دخترم 4ماه رو تموم کرده چند روزی میشه دست و پای خودش رو تکون میده صدای مفصلاش میاد میخواستم بدونم چیزی بدی نیست
- سلام خسته نباشید دختر من دوماهو نیم هستند میخواستم بپرسم قطره استامینوفن ضررندارد شبها بدم برای دل پیچش آرام میشود
- برآمدگی زیر لب
سلام خسته نباشید زیر لب پسرم که ۲ ماه و ۲۵ روزشه یه مدتیه دو تا برآمدگی وجود داره مثل اینکه با لثه گاز گرفته و آب دهانشم زیاد شده
- الرژی
سلام من پسرم 5ماهو نیمشه تو خواب خر خر میکنه و نفسش سنگین میشه تو خواب دکتر براش شربت زادتین نوشته روزی 2سی سی مشکلی نداره
- سرماخوردگی نوزاد 4 ماهه
سلام آقای دکتر نوزادمن ۴ماهشه عطسه وسرفه داره یکم ومتفوع هم سبزتیره راهنمایی کنید ممنون میشم
- بی قراری نوزاد۴۰ روزه
سلام پسر من ۴۰ روزشه وقتی به پشت قرار میگیره خیلی بی قراری و گریه میکنه وقتی هم شیر میخوره احساس میکنی خیلی زود خسته میشه در ضمن اگر مای بی بی ازش عوض میکنیم جوری گریه میکنه انگار بهش آمپول میزنی
- غده بالای ابرو نوزاد
سلام ببخشید من پسرم ۱۵روزشه یه غده انتهای ابرو راستش هست زیر دست تکون میخوره این منو خیلی نگران کرده میشه بگید باید چکار کنم چجوری این غده خوب میشه
- شیر نخوردن نوزاد ۵ ماهه
سلام خسته نباشید ببخشید اقای دکتر پسر من پنچ ماهشه هم از شیر مادر تغذیه میکرد هم از شیر خشک اما چند روزه فقط تو خواب شیر میخوره اینم یک یا دو درجه دکتر عمومی هم دهن و گوششو چک کرده گفت سالمه
- شربت ازترومایسین ۱۰۰
با سلام و احترام.به نوزادی که سه ماهش تموم شد و رفت تو اول چهار ماهگی چند سی سی میشه شربت ازیترومایسین ۱۰۰داد؟باتشکر
- بیقراری نوزاد سه ماهه
نوزاد سه ماهه من با آنکه خواب خوب و آرامی دارد اما در مواقع بیداری بشدت بی قراری و گریه می کند. نمی دانم گریه ناشی از بیماری است یا طبیعت نوزاد من به این صورت است
- یبوست
با سلام نوزاد پسر بیست و پنج روزه ای دارم دو روز است مدفوع نمیکند ولی ادرار کوچک میکند کمی بیقراری دارد چگونه مشکل را برطرف کنم از شیرمادر تغذیه میکند
- تیروئید نوزاد
با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما.میخواستم بدونم تی اس اچ وریدی بالای چند برای نوزادان یک ماهه،کم کاری محسوب میشه و نیاز به درمان داره؟
- یبوست نوزاد چهارماهه
الان دوتا پنج روز هست که شکم نوزادم کار نمیکنه هم روغن زیتون شکمشو ماساژ میدم هم مقعدشو با گوش پاکن آغشته به روغن تحریک میکنم حتما باید یا این کار انجام بدم یا یه دونه شیاف گلیسرین بزارم تاکار بکنه غیر این کار نمیکنه علتش چیه؟
- پا گرفتن
سلام اقای دکتر ببخشید نوزاد لز جند ماهگی میتواند زیر بغلش را بگیریم وزنش را تحمل کن
- دیدن تلوزیون و نشستن
سلام خسته نباشید من میتونم نوزاد6ماهه خودمو بزارم برنامه کودک ببینه.؟
- علت سرفه نوزادچهار ماهه
با سلام ببخشید خواستم ببینم دلیل سرفه پسرم چیه البته گرفتگی بینی با خس خس سینه هم داره وممنون میشم که راهنمایی کنین که درمان بشه
- تب
سلام اقای دکتر دخترم ۸ماهشه ازدیروز غروب تب داره ۸کیلو داره هرچی پاراکید میدم تبش پایین نمیاد قطره میدم استفراغ میکنه چیکارکنم تبشم ۳۸
- تبخال
سلام،آقای دکتر شرمنده بابت مزاحمت مجدد،خدمتتون عرض کردم ک تبخال داشت پسرما بوسیده 8 روز گذشته خطر برطرف شده یا نه؟؟؟؟
- گردن گرفتن نوزاد
سلام وقت بخیر پسر من ۴ ماه و ۲۵ روزش هست گردنش کامل سفت نشده وقتی توی بغلم مینشونمش گردنش به پایین میفته ولی غلت میزنه و وقتی روی شکم میذارمش واسه چتد دقیقه میتونه گردنشو بالا بگیره.خیلی نگرانم مشکلی داره که گردنش سفت نشده؟

