Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زردی نوزاد
با سلام خدمت اقای دکتر بعد از تولد پسرم روز پنجم زردیش تا 31 بالا رفت تا رسوندیمش بیمارستان سریع خونش رو تعویض کردن، تو بیمارستان دکتر گفت زردی نوزاد اگه از 25 بالاتر بره احتمال عقب افتادگی و آسیب مغزی هست که به مرور خودشو نشون میده و ممکن هم هست هیچ اتفاقی نیفته، الان پسرم هفتاد و یک روزشه و خدارو شکر هیچ علایمی نداشته و حرکاتش کاملا طبیعیه پیشه دکتر هم بردیم گفت بچه کاملا طبیعیه، ولی ما همچنان نگرانیم، خیلی نگرانیم، شب و روز برامون نمونده، آزمایشی راهی وجود نداره که نشون بده به مغز بچه آسیبی نرسیده؟ چند ماهگی کاملا مشخص میشه اگه راهی وجود داره خواهشا بگید داریم دیونه میشیم
- امیکرون
سلام پسرم ۲٫۵ساله ای دارم که کرونا گرفته دکتر بهش سفیکسیم داده میتونم بهش بدم یانه چون شنیدم بیماران کرونایی نباید آنتی بیوتیک مصرف کنند
- نوزاد
سلام خسته نباشید دختر پنج ماهه و نیم دارم که تمایل به خوردن سرلاک نداره میتونم بهش سیب زمینی پخته بدم؟
- نوزاد 4 ماهه من یکی از پاهاش لرزش داره وقتی با دست می گیردم می ایسته ایه خطر ناکه
- حساسيت پوشك
سلام آقاي دكتر. دخترم از ٥ ماهگي به پوشكش حساسيت داد و الان بعد از ٣ ماه همه ي مارك هارو امتحان كردم. بعد يه مدت جوش ميزنه با هر ماركي. الان چيكار كنم؟ جوشا خيلي زيادتر ميشه هي
- کودک 2 ساله
با سلام دخترم 25 ماههشه میخواستم بدونم دیگه لازم نیست قطره اهن و مولتی ویتامین بهش بدم. البته هتوز سشیر مادر میخوره ولی اصلا شیر چاستوریزه نمی خوره فقط بستنی میخوره و با تشکر
- شیاف استامینوفن بزرسال
سلام برای کودک۴ سال و دوماه با وزن بیست و سه کیلو می توان شیاف استامینفون بزرگسال در موقع تب استفاده رد
- سلام وقت بخیر دخترم ۳ و ۶ ماه والان بیشتراز یک سال یبوست داره چطوری درمان کنم
یبوست دخترمون ۳سال و ۶ ماه چطوری درمان کنم
- واکسن یکسالگی
سلام دخترم ۱۱فرودین یکساله شده ولی مریض بود اسهال بود چند روزی و بعدشم سرماخورده الان ۱۰روزیه که هنوز سرفه داره و خلط ولی حال عمومیش خوبه و تب و اینا نداره میتونم ببرم بزنم واکسنشو ؟؟ مهلتش چقدره؟
- کلاریترومایسین
سلام آقای دکتر دخترم پنج سال و نیمه هست باوزن ۱۶ کیلو برای تب و سرفه خلط دارش کلاسید ( کلاریترومایسین)۱۲۵ گرفتم چند سی سی بهش بدم؟ممنون
- خس خس سینه و خلط گلو
دخترم پنجاه روزشه دوروزه سینش خس خس میکنه و گلوش خلط داره میخواستم بدونم علتش چیه و چجوری درمان میشه؟
- بچم ی سالهشه ۹ کیلو وزنشه ایا خوب یابد
- به دخترم شیر میدم میتونم قرص پنتوپرازول بخورم
- ای بابا
ای بابا دکتر جان تو که همه رو میگی باید معاینه گردد
- بعد از استفاده شربت آموکسی سیلین نوازاد من دچار اسحال شده
سلام عرض ادب نوزاد من 3ماهه است و بردیم پیش دکتر براش شربت آموکسی سیلین 125تجویز کرده و بعد از استفاده شربت اسحال شده است خطر داره برای نوزاد لطفا راهنمایی کنید اسحال شدید داره
- آبریزش چشم
باسلام نوزاد ۵۰ روزم دیروز یکی از چشمهاش آب میزنه آیا خطرناکه؟علت چی میتونه باشه
- لرزش چشم
با سلام نوزاد ۴۰ روزه ای دارم ک توی خواب یک نفس عمیق کشید و بدنش تکان خورد و پاکش لرزید و و چشم هایش را باز کرد و ب بالا نگاه کرد آیا این علائم تشنج است؟
- استفراغ نوزاد
با سلام نوزاد ۴۶ روزه ای دارم ک ۵ دقیقه ای میشد خوابیده بود ی دفعه خیلی زیاد بالا آورد خیلی هم پاشیدن که شیر ها سالم بودن ولی کمی خلط سفید داخلشون بود علتش چی میتونه باشه ؟؟؟؟
- دلیل بالا اوردن
سلام من یک دختر 3سال ونیمه دارم دیشب توپارک روتاب بازی میکرد بالا اورد بعد ساعت های 2شب دوباره توخواب بالا اورد تاصبح سه باردیگه تکرار شد دلیلش چیه ممنون
- بیخوابی
سلام پسرم دوماهو نمیشه،سبا ساعت ۱۱ میخوابه تا ده صبح بعد بیدار میشه دیگه نمیخوابه،بعداز ظهر ها هم خوابش میاد ولی مقاومت میکنند اصلا نمیخوابه،چند ساعت باید بخوابن آیا کم نیست،بعدهم خیلی تو خواب تکون میخوره و باعث بیدارشدنش میشه بعد دوباره میخوابه،خوابشم خیلی سبکه،یعنی طوری شده که با همسرم درگوشی حرف میزنیم

