Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۷ سالشه یک ماهه سرما خورده و سه مرتبه هم دکتر بردیم ولی هنوز سرفه و خلط گلو دارد چه باید بکنیم.
- سرماخوردگی نوزاد یازده ماهه
ترشح چرکی ازبینی داره میشه سفکسیم ۱۰۰ بهش بدم وچه مقدار؟
- بیماری
سلام وقت بخیر دختر من سه سال و نیمشه موهاش کم پشت و ریزش داره گفتم ببینم شربت زینک خارجی خوبه بهش بدم یا ایرانی چند سی سی بهش بدم اگه میشه یه داروی خوب برای قد هم معرفی کنین ممنون.
- ورم یکی از سینه های کودک
دختر ۱۸ماهه دارم سینه سمت راستش برجسته تر و سفتر شده ولی هیچ گونه قرمزی یل دردی نداره .دلیلش چی میتونه باشه
- درمورد کودک 20ماهه
سلام. 23روز پیش پسرم که سابقه تشنج قبلا داشته و دارد مصرف میکرد با قطع چند روزه دارو دچار تب و تشنج شدند. یعنی از چهار دهم خرداد دیگر تشنج نکرده الان میتونم واکسن یکسال و نیمه بچمو بزنم.
- غدد لنفاوی
- سرماخوردگی
پسرم دو ماهشه خس خس سینه داره با سرفه کم اما خلط دار یه دکتر شربت ازیترومایسین نوشت و اونیکی اموکسی سیلین کدومش بهتره بدم و مقدارش چقدر؟!
- سلام این شربت رو دکتر بهدخترم داده اما از عوارض ش میترسم بدم یک سالش هست نظر ۰شما چیه داده
- زردیکفپا
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم شش سالشه کف پا هاش زرده از چیه نشانه چیه من باید چیکار کنیم خیلی میترسم لطفاً بهم توضیح بدین ممنون
- سلام من به دخترام که دوقلو هستن وپنج ساله هستن این شربت رو که دادم سرفه نداشتن ولی الان درگیر سرفه شدن چکار کنم دارو رو قطع کردم ولی سرفه قطع نمشه
لطفا راهنمایی کنید ممنون
- استفاده از شربت سفکسیم
سلام خسته نباشیندخترم ۳ سالشه یک روز تب داشت امروزم گلوش ی کوچولو التهاب داره و میگه درد میکنه نیاز ب شربت سفکسیم هست ؟ اگر هست چند سی سی باید بهش بدم ممنون
- عرق کردن و خون دماغ در خواب
باسلام.دخترم ۲ سال و ۷ ماهشه وقتی شب ها میخوابه با اینکه فقط یک لباس میپوشه و پنجره را باز میگذارم خیلی عرق میکنه از ناحیه ی گردن که گاهی دو بار در خواب لباسش را عوض میکنم و اینکه در تابستان حدود ۴ تا ۵ بار در خواب خون دماغ شده وزنش ۱۰ کیلو ۲۰۰ گرم .غذا خوردنش متوسط و اینکه ما در شهر ی زندگی میکنییم که اینجا هوای خنکی داره لطفا راهنمایی بفرمایید با تشکر از شما
- سلام بچم ۹ماهه برای وزن ۹کیلوگرم چندمیلی شربت سفیکسیم۱۰۰بدم
- تب و خلط گلو
پسرم 13ماهشه دو روز تب داره و بینی از داخل خلط داره و سخت نفس میکشه آبریزش ،عطسه،سرفه نمیزنه
- شربت سیتریزین برا کودک 18ماهه
من شربت سیتریزین 10سیسی به اشتباه به کودک 18 ماهه دادم حالا چه مشکلی. پیش میاد
- سلام پسرمن۲سالشه یبوست داره بردم دکارشربت انجیر داد ولی اصلا اثر نداره چکارکنم؟
- غذا
سلام دکتر خسته نباشید آیا برنج تایلندی برنج سالمیه واسه بچه؟
- خواب
سلام اقای دکتر پسر یکساله دارم . شبها باسختی ساعت 1شب میخوابه خیلی مقاومت برای نخوابیدن میکنه مکان هم اروم و تاریک میکنم . به جاش تاظهر میخوابه درطول روز هم کلایکی دوساعت میخوابه چیکار میتونم بکنم که بموقع بخوابه؟
- مقدار مصرف
کودک من زیاد سرفه میکنه هر ۸ ساعت یک ق غذا سر خالی خوبه
- آلرژی
سلام پسرم ده سال داره و الان حدود چند هفته هست که مدام بینیش میگیره و آبریزش داره و تو دماغی حرف میزنه. دو روز طول میکشه دوباره خوب میشه بعد باز برمیگرده . به نظرتون آلرژی فصلی داره؟ جلوی زبانش هم رنگش عوض شده لطفا راهنمای کنید.

