Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن پرونار
با سلام وخسته نباشید ایا واکسن پرونار خوبه برای بچه یکساله وپنج ساله زد ؟چند دوز لازمه؟
- سلام وقتتون بخیر پسرم ۶ سالشه گلو درد داشت دکتر ازیترو ۲۰۰ نوشته میخواستم ببینم چند سیسی بهش بدم ۲۰ کیلو وزنشه
- تب داشتن
با عرض سلام ادب و احترام دختر 4 ساله دارم که الان به مدت چند روز است که فقط تب میکند دکتر هم بردمش بهش استامینوفن و دیفن هیدرامین و سیفلیکسین داده. تار 6 ساعت که دارو مصرف میکنه حالش خوب میشه اگه از 6 ساعت بگذره دوباره تب میکنه
- تغییر رنگ پوست
آقای دکتر گفتین ک تیره شدن پوست ربطی به شیرنداره کمبود ویتامین هستش؟ایا کمبود چه ویتامینی وباید.چی بهش بدم من هرروز بهش شیر وموزو وکلی میوه میدم غذا.هم خوب میخوره میشه یکم بیشتر توضیح بدید لطفاً😑😑
- تکرر مدفوع خلطی
- بیماری
سلام وقتتون بخیر دختر من سه سال و نیمشه دو کیلو کمبود وزن داره و ریزش مو هم داره خواستم ببینم شربت زینک ایرانی خوبه بخرم یا خارجی شما چه شربتی و پیشنهاد میکنین ممنون میشم راهنماییم کنین.
- سرماخوردگی کودک
سلام.دختر1سالو4ماهه ام شباتوخواب اونقدرسرفه میکنه که بالا میاره.چکارکنم؟
- غلت نزدون نشستن
سلاممن یک دختر دارم هشت ماهش غلت نمیزنه دست واسه دهنش میبره چیزی به دستش میده مگیره ولی من چیزی واسش می گیرم دست نمیاره واسش ازمایش ام ارای نوار مغزگرفتیم میگه مشکل نداره
- نحوه مصرف سیفیکسیم ۱۰۰
سلام پسرم ۶سالشه و عفونت گلو داره دکتر سیفیکسیم ۱۰۰ تجویز کرده ولی مقارش و نگفته وزنش هم ۱۸کیلو هس هر چند ساعت و چقدر باید بدم؟
- تغییر رنگ پوست
باسلام کودک من چهارده ماهشه ی جاهایی از پوست بازو تا آرنجش تیره شده خیلی نگرانم علتش چی میتونه باشه
- رفلاکس
سلام دخترم ۴۲روزشه خیلی بی قراری میکنه بردمش دکتر برای کولیکش شربت گریپ میکسچر داده ولی احساس میکنم ریفلاکس داره همه میگم براش خوب نیست الان چیکار کنم یه قطره دیگه هم داده اونم نعنایی
- یبوست کودک 3 ساله
سلام دختر من 3 سالشه و متاسفانه حدود دو ماه هست که دچار یبوست شدید شده دکتر بردم پودر پیرولاکس داده و تا حدودی سفتی مدفعوش کم شده ولی رنگ مدفوعش همچنان سیاه هست.
- سلام پسرم ۴ماهشه یبوست داره
هفته ای یه بار به زور دارو مدفوشو میکنه درضمن ازروز تولدش اینطوریه هردکتری هم بردیم روز اول داروها اثرمیکنه بعدش فایده نداره به نظرتون چکارکنیم لطفا راهنمایی کنین
- سلام شربت آزیترو مایسن برای ۸ سال وزن ۲۲ کیلو چه مقدار باید مصرف بشه ؟ روز اول و روز های بعد
- تاول بعد از واکسن یک سالگی
باسلام دخترم بیست وششم تولدش بودکه بیست وهفتم واکسن یک سالگیشوزدیم وفرداش متوجه شدم که رودست وپاهاش تاول زده وازتاولش حالت آب میادبیرون آیابه نظرشمااین طبیعی هست؟؟؟
- شب ادراری
پسرم ۹ سالشه و مدتی است دچار شب ادراری شده البته در طول روز هم زیاد آب می خوره هم زیاد ادرار میکنه ایا ممکنه تاثیر مولتی ویتامین باشه که الان چند هفته است که به اون میدیم باشه داریم به اون شربت لیکو زینک میدیم البته یک عادت بد هم داره کهاز کودکی به شکم می خوابه ممنون لطفا راهنمایی کنید چطور می تونم مشکل پسرم را حل کنم
- شربت
سلام وقت بخیر آقای دکتر پیرم ۵ سالشه سرماخورده شربت پدیاتریک گریپ هر ۸ ساعت بدم خوبه ؟ سیتریزین و استامینوفن و برم هگزین هم بدم ،؟
- قورت دادن هسته ی گیلاس
سلام خسته نباشین پسرمن دوتاگیلاس باهسته خورده شانزده ماهشه سرماهم خورده رودل هم کرده بود تب داشت بعدازاینکه شکمش کارکرد تبش قطع شده یعنی دفع شده یابازببرمش دکتر
- بیدار شدن
سلام آقای دکتر چرا بچم که ۸ماه س رو پا رو زمین تو گهواره سر نیم ساعت یه رفلاکس میکنه بیدار میشه باید تکون بدم تا بخوابه شب هم ک باید بگیرم بغلم دقیقا سر نیم ساعت.علت خاصی داره؟و اینکه فاموتیدین بهتره یا اس امپرازول
- دانه های قرمز دست و پا
سلام پسرم حدود دوساله است و روی دست و پا و و ناحیه تناسلی و سر زانو دانه های قرمز زده است علت و درمان آن را لطفاً بگویید ؟؟ در ضمن پسرم کمی آب حوض را خورده است آیا میتواند علتش باشد؟؟

