Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرف سیپرو فلوکساسین در دوران شیردهی
سلام دکتر خسته نباشید بخاطر عفونت ادراری دکتر قرص سیپروفلوکساسین ۵۰۰ تجویز کرده و من یک دونه خوردم ولی الان تو اینترنت خوندم تو دوران شیر دهی نباید مصرف کرد باعث مسمومیت در بچه میشه دخترم یکسالشه چکار کنم ؟؟
- کجی آلت تناسلی نوزاد
سلام آلت تناسلی نوزاد۱۰ماهه ک دردوماهگی ختنه کردیم ازطریق حلقه.الان حس میکنم یکم ب سمت راست کجی داره موقع عادی نزانه موقع ادارکمی کج میشه .گفتن بزرگ بشه میزان میشه ومشکل خاصی نداره درسته؟؟اگربخام پیش دکترببرم پیش چ متخصص مراجعه کنم .درچه سنی میشه اگرهم مشکلی داشت درمان کرد؟؟
- واکسن
تاخیر کوتاه مدت یعنی چند هفته؟
- درمان شلی و نرمی نای نوزاد 4 ماهه
با سلام و عرض ادب نوزاد 4 ماهه که تای سه قلو می باشد و در 32 هفته و 4 روز پر بیمارستان دنا شیراز متولد و دوهفته در nicu دکتر جان با انجام برونسکوپی توسط فوق تخصصی اعلام شد که نوزاد نرمی نای داره اعلام شد. الان خیلی سرفه شدید و ناله خصوص در بیداری و بعد از شیر خورد داره. می خواستم ببینم که چکار باید انجام بدم. خیلی ییستم تنفسی درگیر هست. مدارک لازم هم در صورت نیاز قابل ارسال می باشد.
- مصرف قطره آدوکید(آ+د)الحاوی برای نوزاد
سلام،وقتتون بخیر.. میخواستم بدونم مصرف قطره آدوکید(آ+د)الحاوی_برای نوزاد دختر باوزن3کیلوبه بالا چه میزان در روز لازم است..
- شیرین کردن شیرخشک
سلام. میشه تو شیرخشک آپتامیل یکم شکر بریزیم. نوزاد ۶ ماهشه
- کم شدن ادرار نوزاد
دخترم هفت ماهشه از وقتی غذای کمکی بهش میدم ادرارش کم شده.... پوشکشو نگاه میکنم صورتی یا نارجی هم نیست
- نوزاد
سلام . اقای دکتر نوزاد یک ماهه رو چن بار در هفته باید حمام کرد؟
- رفلاکس پنهان
با سلام ، ایا داروی پنتو پرازول برای رفلاکس پنهان نوزاد سه ماهه تجویز میشود؟
- شیرخشک
سلام آقای دکتر ببخشید جایگزین آپتامیل پپتی چه شیرخشکی هستش؟؟؟؟دخترم اصلانمیخوره این شیرخشک را.
- بوی دهان
سلام آقای دکتر پسر من چهارده ماهش خروسک شده بود بعد چند روز دهنش بو میده البته تب هم نداره اصلا چه دلیلی میتونه داشته باشه ممنون
- غذا نخوردن
سلام دخترم 10ماه و یک روزشه چند روزه غذا نمیخوره اصلا حتی اگه چیزی ب زور بزارم دهانش سریع بیرون میده ولی شیر میخوره (شیر خشک ببلاگar ) دندون هم داره درمیاره یه تیکه روی لثه اش مشخصه (شش تا دندوناش دراومدن) قبلا همیشه غذا شو خوب و کامل میخورد این غذا نخوردنش دلیلش چیه.
- کم شنوایی
سلام خسته نباشید بچه های من دوقلو و 33 هفته با وزن 1800 بدنیا اومدن یک هفته در بخش مراقبتهای ویژه بستری بودند در یک ماهگی برای تست شنوایی سنجی بردم جواب تست دخترم مثبت شد ولی تست پسر منفی شد دوباره بعد دو هفته باز هم جواب تست منفی شد و ادیولوژیست پسرم را تست abr کرد وگفت فرزند شما کم شنواست و نیاز به سمعک دارد چون عصبهای گوشش کامل نشده سوال من اینه که آیا امکان داره عصب گوش پسرم کامل شود یا نه؟
- اسهال
سلام .خسته نباشید آقای دکتر .دخترم شش ماه و دوروزه هستم. الان 16 روز هست که اسهال داره دکتر براش شربت کوتریموکسازول نوشته خوب نشد .آیا نوزادی که دندان در بیاورد دارو رو اسهال شدید تاثیر ندارد .ممنمنم
- عکس باریم انما
سلام دختر ۱۹ ماهه دارم که به خاطر یبوست داروپیدرولاکس استفاده می کردودکترش هم گفت بعداز دوماه دارو روقطع کنید واگر خوب نشد عکس بگیریدوبعداز قطع دخترم دچار یبوست شدومجبورشدیم عکس بگیرم خداروشکر مشکلی نداشت وبعداز گرفتن عکس دارو پیدرولاکس روقطع کردم وروزی یک قاشق روغن زیتون وخاکشیر با اب ولرم بهش می دهم ودرحال حاضر۵روز می باشدبدون دارو روزی یک بار دفع دارد می خواستم بپرسم روغن وزیتون روادامه بدهم واینکه به خاطر عکس رنگی ومواد ی که به داخل روده هدایت شده دفع دارد
- قورت دادن هسته سنجد
سلام وقتتون بخیر ببخشید دخترم 11ماهشه هسته سنجد قورت داده براش مشکلی پیش میاد؟
- تعداد دفعات شیردهی
سلام اقای دکتر . یه نوزاد چهل روزه در عرض بیست وچهار ساعت چند بار باید شیر دهی بشه ؟ و در هر شیر دهی چند سی سی باید شیر بخوره؟
- تغذیه
نوزاد شیش روزه من اصلا شیر نمیخوره سینه رو نمیگیره میشه راهنمایی کنین
- زردی نوزاد
سلام خسته نباشید ...من نوزادم و شش روزگی بردم پیش متخصص گفت زردیش ۱۲و با شیر برطرف میشه دوباره ۳۱روزگی بردمش دکتر ک زردیش ۷.۹و دایرکت بیلی روبینش ۱.۱بود براش ازمایش کلی نوشت و۵تا قرص فنوباریتال ۱۵میلی داد ک ب بچه بدم بعد پنج روز دوباره بردمش دکتر وقتی ازمایشاو دید گفت هیچ مشکلی تو ازمایشش نیستو بچه ب قرصا جواب داده ولی من واسه احتیاط ۴۳روزگی ی ازمایش دیگه گرفتم از بچه ک زردی کلیش ۳.۵بود و دایرکت بیلی روبینش سه دهم بود حالا بچم ۵۵روزشه بازم میترسم زردی داشته باشه ب نظرتون باید چیکار کنم دوباره ببرمش دکتر ؟؟یا نیازی نیس زردیش برطرف میشه؟از نظر ازمایش تیروئید و عفونت هیچ مشکلی بچم نداره
- سفکسیم ۱۰۰ وشربت سرماخوردگی
باسلام وخسته نباشیدبه نوزاد ۶ ماهه که یک هفته مونده بشه ۷ ماهه سرماخورده چند سی سی سفکسیم ۱۰۰ وشربت سرماخوردگی می توان داد؟ باتشکر از شما

