Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زرد شدن پوست نوزاد ۷ ماهه
با سلام خدمت شما. من پسرم الان ۸ ماهشه و یک ماهه پیش متوجه زردی پوست بینیش شدم که به تدریج بیشتر شد و الان گونه گوش ابروها شکم و دستو پا زرد شده از همون ابتدای زردی بینیش به پزشک مراجعه کردم ولی از نظر ایشون مشکل خاصی نبوده و از من خواستن که صبر کنم و انجام آزمایشو تو اولویت آخر گزاشتن . الان پوست صورتش زرده و از اونجایی که پوست صورت پسرم سفیده کاملا مشخصه که زرده . من خودم براین باورم که از شش ماهو نیم که غذای کمکی شروع کردم پوستش زرد شده و مص ف هویج که تو سوپ میریختمو کاملا حذفش کردم ولی نتیجه نگرفتم خواهش میکنم نظرتون رو در این مورد بفرمایید . با تشکر
- مای بیبی تاریخ گذشته
با سلام خدمت دکتر گرامی
اگر از مای بیبی ای برای نوزاد استفاده کرده باشیم که سه سال از تاریخ آن گذشته بوده چه اتفاقی برا ی نوزاد میافتد؟ - حرف نزدن کودک
سلام من پسرم ۲سال و۳ماه داره فقط کلمه میگه اصلاجمله نمیتونه بگه وزن وقدش خوبه ته حلقش خیلی بازه مادرزادی/حرفامومیفهمه وهرچی بهش میگم میتونه انجام بده ازلحاظ شنوایی خوبه لطفاراهنماییم کنین😭😭
- من. پسر ۳ ساله دارم سرما خورده و امروز سرفه خیلی خشک پیدا کرده و گرفتگی بینی داره. از چه دارویی باید استفاده کنم
- زردی نوزاد
نوزاد یک ماهم رنگ صورتش یکم زرده وپر از جوش قرمز اخرین بار ازمایش زردیش ۹ بود با قطره بیلی ناستر خوب شد ولی ی مدته دقت کردم صورتش ب زردی میزنه بردم دکتر گفت رنگ پوستش طبیعیه اکثر نوزادا همینجورن دو سه ماهش بشه خوب میشه ولی باز نگرانم میشه شما هم نظرتون رو بگین
- سلام دکتر پسر یک ساله ام حدودا ۱۰روزی رو اسهال بودن الان بهتر شده ولی مدفوعش سبز رنک ودانه های سفید خیلی ریز در مدفوعش دیده میشود ممنون میشوم اکه جواب بدید در ضمن کودکم شیر خشک میخوردریز
سلام اقای دکتر خسته نباشید من به پسرم که ششماه داره شیر خشک ابتامیل پپتی می دادم ولی الان دیگه نیست جایگزین چی بدم بهش
- سندرم نوزاد دخترم
یک سمت نوزاد دو ماهه ونیمه من از سمت چپش کوچکتراست اگرسندرم است نام سندرمش چیست وایا در مان دارد تا بدن نوزاد در بزرگی تا به تا نباشد.
- شربت تقویتی
سلام شرمنده از هر شربت چه مقدار باید بدم
- واکسن شش ماهگی
سلام آقای دکتر.پسرم فردا نوبت واکسن شش ماهگیش هست.اما شنبه خیلی زیاد عطسه میکرد و یه مقدار آبریزش بینی داشت.یکشنبه بهتر شد.دیروز و امروز اصلا عطسه نکرد و فقط موقع گریه کردن آبریزش بینی داره.تب هم نداره فقط وقتی سیر میخوره انگار بینیش پره.واکسنشس ماهگی رو بزنم با این شرایط یا کنی صبر کنم.ممنون.
- سوراخ کردن گوش
سلام آقای دکترخسته نباشد.چندماهگي باید گوش بچه روسوراخ کردالان 17ماهشه .
- شمع
پسرم. دوسال نیمش هست به اندازه یک بند انگشت شمع خورده مشکلی داره سرماهم. خورده
- با سلام 47 روزه ام هر 3 روز یک بار مدفوع دارد ایا طبیعی است
- قرص شیر افزا
سلام من شیرم خیلی کمه میخواستم از قرص شیر افزا استفاده کنم میخواستم مطمئن شم برای نوزاد پسر اشکالی نداره
- زدن واکسن آنفولانزا
سلام دکتر یه آقایی که بدنش ویروس هپاتیت بی غیر فعال دارد ودارویی هم بابت این مصرف نمیکنه چون غیرفعاله میتونه واکسن آنفولانزا بزنه خدایی نکرده با زدن واکسن باعث فعال شدن ویروس هپاتیت نشه ؟؟؟ نگرانم ممنون جهت پاسخدهی به موقع شما
- بدخوابی و دیفن هیدرامین
ببخشید فرمودید برای بدخوابی دخترم دیفن هیدرامین بدم اسم شربت رو ودقیقا چی بگم به داروخانه دیفن هیدرامین بزدگسال و کودک فرقی نداره ؟
- مردمک چشم نوزاد
نوزاد من امروز سه ماه رو تموم کرده در بعضی مواقع اندازه مردمک هایش یکی نیست ولی از لحاظ بینایی مشکلی ندارد واین حالت هم همیشگی نیست
- قطره استامینوفن پاراکید۲
سلام آقای دکتر
بابت تاریخ انقضای قطره استامینوفن پاراکید گفتید اگر در جای خشک و خنک نگهداری شود تا یک ماه قابل مصرف است. جای خشک و خنک یعنی یخچال؟ یا در دمای اتاق؟
- سلام بچه من ۲ماه نیم هستش خسخس سینه دارد لطفا راهنمای کنید
- سرما خوردگی نوزاد سه ماه
سلام دختر 3ماهه سرما خورده سرفه های شدید وبینی کیپ شده وخیلی کم شیر میخوره، ازیترومایسین ودیفن هیدرامین وقطره سدیم دکتر تجویز کرده ولی 4 روزه بهتر نشده
- چه شربت هایی بدم
پسرم ۳ سال و ۵ ماهشه سرفه های مکرر و خشک داره و آبریزش بینی. چه شربت هایی بهش بدم و با چه دوز هایی. ۱۳ کیلو هم وزنشه

