Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بینیش گرفته
نوزاد سه ماهه دارم دستشو همش میخوره سینشم صدای خر خر میده موقع شیر خوردن همش سینو رو میگیره باز ول میکنه باز میگیره
- تیروئید
سلام دختر من الان تو ۹ ماه هستش،آزمایش تیروئید دادیم و گفتن که تیروئیدش تقریبا بالاست و لب مرزه، منظورشو نفهمیدم لب مرز بالاست یعنی چی؟الان باید چیکار کنم؟خطرناکه؟!
- نوزاد سه ماه
من بجای ۲۵ قطره روزی دوتا قطره چکان پر به نوزادم میدادم به نظرتون مشکلی واسش پیش نمیا
- مدفوع نکردن نوزاد
سلام، آفای دکتر، نوزادم چهل روزه است، الان 5 روزه که مدفوع نکرده، هیچ علائمی از بی قراری یا دل درد نداره، ممنون میشم بابت درمانش راهنمایی بکنید.
- مدفوع
سلام جناب دکتر دختر هشت ماهه ای دارم که در دونوبت گذشته در مدفوعش رگه های سیاه رنگ دیدم و نگران شدم لطفا مرا راهنمایی کنید. باتشکر
- اسید معده،وشیر نخوردن نوزاد
سلام،دخترم سه ماه و نیمه.وزن تولدش سه کیلو نیم بود،الان شیش کیلو است.فقط شیر خودم را میخوره،از یک ماهگی از شیر خوردن تو بیداری امتناع میکنه،و فقط وقتی که خوابه شیر میخوره،و استفراغم زیاد میکرد،بردمش دکتور گفت ریفلاکس داره،رانیتدین داد که خوب نشد،بعد امپرازول داد اونم خوب نشد،الان یک ماهه که سه وعده و هر وعده یک سیسی و نیم از شربت زانتاک بهش میدم،استفراغش نمانده ولی شیر نمیخوره دارم دیوانه میشم،سوالم اینه ایا تا چند وقت دیگه همین تور بی اشتها میمونه؟زمنا وزنگیریشم خوب نیست تو این چند ماه..
- وزن کم نوزاد
دخترم با وزن ۲۶۰۰ به دنیا آمده والان که ۴ ماه و چند روزش هست، ۴۷۰۰ وزنش میباشد. شیر خودم رو میخوره. به خاطر کمبود وزن آپتامیل pdf هم میدم. اشتهاش کمه شب تا صبح نمیخوره.
- زمان مصرف قطر بی بی کر
بهترین زمان مصرف قطره بی بی کر کی میباشد
- مصرف افاکسیم۱۰۰
سلام دکتر عمومی برای نوزاد۹ماهه افاکسیم و هیدروکسی زین تجویز کرده کودک تب داشت وپایین نمی اومد آیا استفاده کنم یا نه ممنون
- کجی آلت تناسلی نوزاد
باسلام پسر ۱۱ماهه دارم ک وقتی ادرار میکنه ادرارش ب سمت چپ میزنه و صاف نیست یعنی کج میپاشه میخاستم ببینم باید چیکار کنم؟ متخصص خاصی ببرمش؟ مممون
- شیرخشک
سلام اقای دکتر. قبلا سوالی پرسیده بودم مبنی بر شیر خشک آپتامیل پپتی یک سینئو . نوزادم اول نمیخورد الان میخوره ولی از روزی که میخوره دلپیچه داره و بیقراره . آیا میتونه از این شیر باشه؟
- واکسن دوماهگی
سلام من دو روز دیگه واکسن دوماهگی پسرم رو باید بزنم خیلی استرس دارم باید قبل وبعد از واکسن چیکارکنم، آیا لازمه قبلش قطره استامینوفن بدم؟ وبعد از واکسن برای درد وتب چکاری انجام بدم که پسرم اذیت نشه، باتشکر
- شیر حشکی
سلام نوزاد هشت ماه دارم کلا شیر خودم نخورد شیر خشکی هست از زمان تولد تا الان همش 60سی سی شیر خشک می خورد اون در روز چهار بار تا شب الان غذا دادم نزدیک بیست روزه کلا شیر خشک ترک کرده پستونک می مکد کلا شیر خشک نمی خوره موندم چیکار کنم وزنش 6کیلو هشت ماهش وزن تولد 3300بود
- واکسن ۵ گانه در شرایط کرونا
سلام وخسته نباشید خدمت دکتر.
خواستم بپرسم نوزاد شش ماهه دارم باید واکسن پنج گانه بزنم با این شرایط کرونا باید چکار کنم. میترسم به درمانگاهها و بیمارستانها مراجعه کنم.
راهنمایی کنید ممنون میشم.
- سرماخوردگی اطفال
سلام خسته نباشید دکتر ؛دخترم ۱۹روزشه از روز اول موبه شیرخوردن دماغش خس خس میکنه ممکنه سرما خورده باشه؟
- تاثیر قرص دگزامتازون روی فرزندم
سلام من میتونم در دوران شیردهی الان ک دخترم شش ماهه هستش و غذای کمکی هم میخوره قرص دگزامتازون استفاده کنم
- تب
سلام دکترپسرم۸ماهشه ۵روزپیش تب کردهر۶ساعت یبارفرداش شد۴ساعت یباربردمش دکتربراش سفیکسیم ۱۰۰وقطره تب تجویزکردولی تبش بدترشدشدیکساعت یباربستریش کردن الان بعد۴۴روزخداروشکربهتره ولی دکتربدنش همه دون دون قرمززده میشه لطف کنیدبگیداین دونه هادلیلش چیه؟ممنون
- شیر مادر
سلام اقای دکتر شیر مادر بعد از دوشیده شدن چقدر در دمای محیط وچقدر در دمای یخچال قابل نگه داری هست؟
- عدم وزن گیری نوزاد
باسلام نوزاد پنج ماههام وزنش پنج و۴۰۰هست وزن موقع تولدش ۲۶۰۰تا سه ماهگی افزایش وزنش خیلی خوب بود بعدازان متوقف شدطوری که سه ماهگی پنج کیلو بود چکارکنم وزن بگیره فقط شیرخودمو میخوره ده روزیه فرنی روبراش شروع کردم ولی زیادمیلی به خوردن نداره برای وزن گیریش میشه شیرخشک بهش بدم؟؟
- نافرمی سرنوزادوتورتیکولی
سلام دخترم دوماهو ۱۵روزشه،سمت چپ سرش خربزه ای وبالاس وسمت راست یکم کنج درآورده انگار ازجلو فرورفته باشه وبعد کنج داربشه وچندروزه متوجه شدم اصلا به سمت راست نمیچرخه منم که بیداره میزارمش مقاومت میکنه ،یعنی تورتیکولی راست داره،چطوردرمانش کنم؟

