Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام ایابلوغ زودرس درپسران درمان دارد
- درمان خروسک
دکتربخاطرخروسک شربت گل بنفشه داده خوبع
- تب
سلام دکترپسرم۸ماهشه باقطره استامینفن ۳روزه تبش پایین نمیادمیتونم ازشیاف استفاده کنم؟ازچه شیافی استفاده کنم؟
- دفع زياد
سلام.در صورتي كه نوزاد ٣ماهه شير خشكي به ازاي هر ١وعدت شير خشك دفع داشته باشد يعني تقريبا روزي ٩ بار ايا طبيعيه؟حالت مدفوع نوزاد نسبتا شل و كمي نرمتر از زماني كه شير مادر ميخورد هست و زماني كه شير مادر ميخورد روزانه دو بار دفع داشت.
- چهسلام چه شیرخشکی بدم برای نفخ شدید
نوزاد ۱ماه و ۲۵ روز دارم نفخ شکم شدید داره با موقع دفع زور میزنه و گریه میکنه میخوام بهش شیر خشکی کمکی بدم کدوم شیر خشگ برای نفخش بهتره و چون کمکی میخوام بدم مقدارش رو هم بهم بگید
- سلام اقای دکتر نوزاد از چن ماهگی میتونیم بشونیم
- کولیک کودک یکسالم
باسلام خسته نباشید دخترم یک سالشه ازچهارماهگی رفلاکس شدید هم داشت که دوماهه خوب شده ولی خیلی نفخ میکنه هم شیرخودم رومیخوره هم شیرخشک شکمش قارقورمیکنه صدامیده بعدجیغ میزنه گریه میکنه واقعاخیلی نگرانم چندباردکتربردیم فقط شربت دلدرد دادن که خوب نشده خیلی نگرانم الان یکسالشه ولی هنوز همینجوریه میشه کمک کنید جواب بدین لطفا
- بیماری کودکان
سلام بچه ی خواهرم توی گلوش رخم شده و جوش زده و تب شدید داره و اسهال شده چیزی نمیتونه بخوره وقتی به دکتر رفتن دکتر گفته ویروس جدیده امکان تهوع و زخم روی بدن هست میخواستم بدونم من دو تا دختره ۱۸ و ۱۲ ساله دارم ممکنه خطرناک باشه یا واگیر دار باشه
- ماسک
سلام . اقای دکتر من و بچم هرجفتمون از دیروز سرما خوردیم بچم یکسال و نیمشه . میخوام بدونم من باید ماسک بزنم یا نیاز نیست؟
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر. پسرم بیمار خود شماست. رایا مرادی ۲ روزه ابریزش بینی داره و دهنش بوی عفونت میده سرفه میکنه گاهی. پنجشنبه هست نیستین بیارمش پیشتون. مم چی باید مصرف کنم برای عفونت گلو و ابریزشش؟ ۱/۶ ماه داره با وزن ۱۲ کیلو. ممنونم
- سلام خسته نباشید پسرمن دوماه دیگه تولد۳سالگیش دوتاازناخونای دستش ناخون انگشت پاشم داره میفته من چیکارکنم ببرمش چکاب!
- دل درد کودکان
باسلام،کودک ۲،۵ سالم هر از گاهی میگه دلم درد میکنه، میخواستم ببینم سردی کرده یا مورد خاصی داره.ممنون
- سلام پسرم 2سالشه علائم سرفه داره روی زبونش سفیدک زده
- سرماخوردگی
باسلام دخترم چهارماهشه آبریزش بینی،عطسه،سرفه و تب داره دکتر بهش قطره پلارژین،آزیترومایسین ۱۰۰تجویزکرده.اما دخترم سرفه میکنه چیکار کنم
- استفاده هم زمان آزیترومایسین وسفیکیم
سلام پسر من ۸ سال و ۴۰ کیلو هست اسهال شدید گرفت دکتر بهش آزیترومایسین و سفیکسیم داد .میشه هر دو آنتی بیوتیک و باهم مصرف کرد؟
- بدشکلی سر نوزاد
سلام اقای دکتر سر نوزاد من به طرف پشت سر کشیده و کمی دراز است چکار کنم یا به کجا مراجعه کنم چند تا متخصص اطفال که دیده گفتند خوب میشه ولی الان که 6 هفته است وهیچ تغییری نکرده است به کجا مراجعه کنم
- سرما خوردگی نوزاد ۵ ماهه
با سلام دخترم پنج ماهه هست بینیش گرفته و اچشم هایش را میخارونه واب از چشماش میاد چه شربتی بدم بهتره
- زردی نوزاد
سلام وقت بخیر نوزاد یک روزه با وزن دو و نیم کیلوگرم و زردی6.4 آیا نیاز به بستری به علت زردی دارد؟ آیا میتوان در منزل زیر با دستگاه زردی درمان انجام داد؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام اقای دکتر بچم یک ماهه هست شربت بی بی سد خواب اور ضرر داره نمی خوابه شبها
- ختنه
سلام ، بهترین زمان برای ختنه چه زمانی هست؟ و باید پیش دکتر جراح ببریم یا عمومی؟ختنه جدید و قدیم کدومش بهتر هست ؟ خیلی ممنون .

