Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دوز مصرف شربت آزیترومایسین برای کودک ۱۱ ساله آزیترومایسین 200 برای کودکان
میزان مصرف شربت آزیترومایسین برای ۱۱ ساله باوزن ۲۸ کیلو
- مصرف دارو
سلام پسرم تب و سرفه خیلی کم شربت سفیسیم ۱۰۰میدم براش وزنش ۱۵ سنش ۳ آیا چند سی سی بهش بدم
- وزن نگرفتن نوزاد
سلام من یه دختر هفت ماه دارم وقتی به دنیا اومد دوکیلو هشت سیر بود الان شیش نیم کیلوهه من وقتی به دنیا اومد قرص چاقی مصرف میکردم دلیل وزن کمش خوردن قرص های منه لطفا جواب بدین
- ایپوزینک
سلام آقای دکتر برای بچه 8 ماهه ام چون اسهال داشت دکتر گفت 3 سی سی در روز شربت زینک بدم . میخوام بدونم 3 تا قطره چکون میشه ؟ و اینکه 3 سی سی رو در طول روز سه بار هربار 1 سی سی بدم یا در یک وعده بدم؟
- فرنی موز
سلام آقای دکتر برای بچه ۶ماهه میتونم جای شکر موز بریزم توی حریره بادوم؟
- شربت ايميونس
سلام آقاي دکتر بچم 13ماهشه سينه پهلو شده من آنتي بيوتيک آموکسي سيلين همراه با داروهاي ديگه بهش ميدم و شربت ايميونس روزانه يک قاشق مرباخوري ميدم براي تقويت سيستم ايمني بدنش خواستم بپرسم خوبه؟شربت خوبيه؟در اين مدت ميشه داد؟
- تب
تب بدون هیچ علام سرماخوردگی در کودکان
- خوردن شمع
دخترم دو سال و نیمه هست و اندازه دوبند انگشت شمع خورده برای سلامتیش خطرناکه؟
- رفلاکس نوزاد
سلام آقای دکترخسته نباشیددخترمن ۴ ماه ونیمه هس بعضی اوقات شیرکه میخوره یکم بالامیاره.به نظرشمامیتونه رفلاکس باشه
- اسهال شدن کودک با شیر خشک
سلام پسر ۱۴ ماه های دارم که الان سه ماهه از شیر مادر گرفتم و بهش شیر خشک میدم؛ پسرم بعد هر بار شیر خوردن دفع داره به صورت اسهال و من سه بار شیرشو عوض کردم اول بهش اپتامیل دادم بعد نان و الان سیمیلاک ولی هر سه همینطور بود هر سه هم شیر معمولی بود الان باید چیکار کنم ؟؟ چه شیر خشکی بدم
- زور زدن هنگام ادرار کردن
سلام پسرم حدود هشت ماهش هست ، سه ماهگی ختنه هم شده اما گاها موقع ادرار کردن یه کم زور میزنه انگار تمرکز میکنه یه فشار به خودش میاره و بعد ادرار میکنه ولی بدون بی قراری و گریه و درد ، آیا مشکلی داره ؟
- چکاپ
سلام خدا قوت. آقای دکتر دخترم با وزن ۲۲۰۰ در فروردین ۱۴۰۲ به دنیا اکمد الان ۳۱ ماهشه وزنش ۱۱.۲۰۰. خوب غذا نمیخوره و شبها دیر میخوابه. من یک ماه پیش ازش آزمایش خون گرفتم آهن خونش ۱۰۷ و دخیره آهن ۲۲ بود. ویتامین دی ۳۳بود ولی mcv خونش ۷۳.۸ بود. دخترم اصلا قطره آهن استفاده نکرده آیا لازمه که استفاده کنه؟ممنون میشم راهنماییم کنیم
- شربت
سلام ایا برای درمان ابریزش بینی وعطسه شربت سیتریزین شبی ۲ونیم سی سی خوبه برای کودک ۲سالو ۷ماهه یا باید ساعتی باشه؟؟لطفا راهنماییم کنید با تشکر
- یبوست
دخترم دوسال و یکماه اش هست الان نزدیک سه هفته هست شکم اش کار نمیکنه همش با روغن زیتون و روغن کرچک و شربت انجیر و شربت لاکتوز همه اینها دارم روش کار میکنم ولی هنوز شکم اش به حالت عادی برنگشته
- مولتی ویتامین
سلام دکتر عزیز وقت بخیر پسرم ۳سال و سه ماه هست و نزدیک ۱۲کیلو به نظرتون نیاز به مولتی ویتامین و زینک داره؟ متشکرم
- شربت سفالکسین ۲۵۰برای عفونت بخیه
سلام اقای دکتر دخترم شش سالو نیمش با وزن ۲۲/۵جلو سرش بخیه خورده دکتر سفاکسین ۲۵۰داده فقط تجویزش نمیدونم چقدر گفته میشه شما بهم بگین ممنون
- ادرار
سلام کودک من ۲سالشه چند ماه پیش دیگه پوشک نمیشد ولی الان ۳ روز که ادرار نکرده و میگه ندارم به نظر شما چکار کنم
- تکرر مدفوع
سلام.وقت بخیر.پسر ۱۸ ماهه ای دارم که ماه پیش دچار ویروس اسهال و استفراغ شده بود که آنتی بیوتیک و کیدی لاکت مصرف کرد اما الان بعد از بهبود دچار تکرر مدفوع شده طوری که روزی هفت هشت بار اجابت مزاج داره.علت چیه و چیکار میتونم بکنم براش؟
- شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای کودک ۴ ساله با وزن ۱۵ کیلو
- مسمومیت دارویی
سلام اقای دکتر من به اشتباه به جای شربت کتوتیفن یه قاشق شربت تئوفیلین جی به فرزندم دادم بچه ام ۷ ساله اش ديگه بعد اون هیج دارویی بهش ندادم ترسيدم مسموم شه میشه راهنمایی کنید. ممکنه به یکبار عوارض داشته باشه. ممنون میشم .

