Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خس خس بعد از دادن قطره
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر اقای دکتر پسرم ۵ ماهو نیمشه دکتر قطره اهن و مولتی داده اهن رو خیلی بد میخوره در گلوش نمیپره اما وقتی میریزم دهنش گریه میکنه و بعدش انگار گلوش خلط داشته باشه اونجور میشه میترسم نکنه توی ریه اش رفته باشه اگ بره عفونت ریه میگیرن بچه ها ؟؟؟
- مصرف اشتباه شیاف
سلام وقت بخیر دخترم سه سالو یک ماهشه تب داشت خوابالو بودم سریع پاشدم براش شیاف گذاشتم دیدم دیکلوفناک ۱۲۵هستش بعد بردمش بعد از پانزده دقیقه دستشویی شیاف تقریبا بیشترش خارج شد ازش بعد شربت استا دادم هفت میلی به نظرتون چیکار کنم آیا خطرناکه ؟ایا اثر گذاشته شیاف؟
- تب کودک
سلام آقای دکتر دخترم دو سال و پنج ماهشه سه روزه هی بدنش گرم میشه تا ۳۷/۸با تب سنج دیجیتال میرسه بی حال هستش و کم اشتها دکتر بردم بهش آمپول زد بیمار شما هستش بخاطر کار همسرم نتونستم تا رشت بیارمش امروز مجدد بدنش گرم میشه دیروز ۳۸/۴بود ک بردمش دکتر صلاح میبینید چ دارویی بدم سلین بخشی زاده
- قطره پاراکید
سلام فرق قطره پاراکید با شربت اون چیه پسر من ۲ سالشه دکتر شربت براش تجویز کرده
- سلام ، دوز ازیترو مایسن ۲۰۰ برا کودک ۹ ساله
کودک ۹ ساله با وزن ۲۳ کیلوگرم ازیترو مایسین ۲۰۰ رو با چه دوزی چند روز استفاده کنه
- سوختگی
سلام آقای دکتر. دیشب رو پای پسرم کمی آب جوش ریخ همون لحظه به اندازه یه نخود درشت یدونه تاول زد و پوست رویی جدا شد. پمادی چیزی نمیخواد بزنم؟ ممکنه عفونت کنه؟ چهارده ماهشه
- شربت آزیترومایسین برای وزن 11 کیلو پسر 18 ماهه بدم گوش دارهدرد سرفه
شربت آزیترومایسین برای وزن 11 کیلو پسر 18 ماهه بدم گوش درد و سرفه داره تب
- سلام روزتان بخیر دخترم 5 سالش هست اکثر اوقات از دهانش بوی عفونت می آید دندون هاش رو چک کردیم ولی مشکل ندارن فکر میکنم مشکل از گلویش باشه چون صبح ها که از خواب بیدار میشه گلایه از خشکی و درد گلو داره سوالم این است که میتوانم سفکسیم بهش بدم چون سوسپانسیون حالش رو بهم میزنه و در خوردنش مقاومت میکنه
- شربت
سلام دکترپسرم سه سالشه حرف نمیزنه بردمش متخصص اطفال همدان معاینش کردگفت سالمه آخه همه چیزوخوب متوجه میشه فقط حرف نمیزنه شربت منتافدبراش نوشت وچندتاتقویتی دکتراثلاشربت منتافدونمیخوره وهمشوبالمیاره چیکارکنم نمیشه یه شربت دیگه معرفی کنیدجایگزینش کنم توروخداکمکم کنیدشب وروزندارم اثلانه خواب دارم نه خوراک انقدغصه میخورم چندتامتخصص همدان بردم میگن سالمه ولی نمیدونم چراحرف نمیزنه روستای همدان زندگی میکنم شرایط دکتربردن دوباره ندارم توروخدا شربتی بمن معرفی کنیدممنون میشم خدااجرتون بده منوازنگرانی دربیاریدبدجورگرفتارم
- بیماری چشم کودک
بچه ام 5 ساله است و دیشب یکی از چشمانش مقدار کمی متورم شد و بخار چشمش زیاد شد راه درمان چیست؟ البته درون چشمش قرمز نیست ما از قطره سیپلکس استفاده کردیم
- قطره آهن
"با سلام و عرض ادب .کودکی دارم چهارده ماهه که از خوردن قطره ی آهن و مولتی ویتامین ارائه شده از طرف مرکز بهداشت امتناع می ورزد . با توجه به اینکه فقط از غذای کمکی و شیر مادر تغذیه می کند و سرلاک و شیر خشک و ... نمی خورد بهترین جایگزین قطره ها از نظر جنابعالی کدام است و روزی چند قطره ؟ " * با تشکر *
- قطره آهن،
با سلام آقای دکتر چه مارک قطره آهن به فرزند بدم؟
- استفراغ کودک 1ساله
سلام پسرم من 1سالشه شیر خشک بیومیل ای آرمی خوره خوب بوده براش ولی ۱هفته است استفراغ می کنه خواستم بدانم مشکل از شیر خشکه یا باید شیر خشک عوض شده چه نوع شیر خشکی بهش بدم ممنون راهنمایی کنید
- استفاده همزمان قرص ازینرومایسین 250 با سفیکسیم 200
سلام. دخترم شش ساله هست. تب کرده بود علایم سرماخوردگی داشت دارو میخورد اما بهبودی کامل نداشت بعد از سیزده روز باز تب کرد وگلو درد بعد دکتر دارو داد. تب پنج روز. سرفه چرک دار امروز بردم دکتر ديگه ازیترومایسین250 با سفیکسیم 200داد. میتوانم اون دوتا رو با هم بدم. در ضمن ریه هاش حساس هست
- آزمایش مدفوع
دخترم ۴ سالشه آزمایش مدفوع wbc مشاهده نشده ، rbc 0-1 و occult blood*1 مثبت هستش، راهنمایی میفرمایین؟
- اسهال کودک
سلام وقت بخیر.پسرم ۱ونیم سالشه.تقریبا یه هفته هست اسهال شده.روزی تا ۱۰ بار هم اسهال میکنه.لطفا راهنمایی کنید.ممنون
- اسهال
پسرم ۱۵ ماهشه چهارروزه اسهال داره روزی ۸بارزردرنگ وبوی بدی هم داره
- دوز مصرفی سفکسیم ۱۰۰
دختری ۱ ساله و ۹ کیلو دارم چه میزان سفکسیم و هرچندساعت باید بهش بدم ؟
- خارش مقعد کودک
با عرض ادب پسرم تحت نظر شماست و پرونده داره پیشتون ،چند روزه متوجه شدم کودک دچار خارش مقعد شده سنش هم نزدیک سه ساله وفابیسمه چه دارو و یا قرصی رو آقای دکتر تجویز میکنید؟
- هورمون رشد
با سلام برای بچه ۵/۵ ساله ای که سن استخوانی او ۳ ساله است، هورمون رشد باید استفاده شود یا نه؟ جثه کودک هم اندازه بچه سه ساله است. پسرم رو پیش دو فوق تخصص غدد بردم، یکیشون میگن باید استفاده شه اونیکی میگن نه.

