Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت استامینوفن سوسپانسیون پاراکید
پسرم ۴ماهش هست و واکسن زده شربت استامینوفن گرفتم نمیدونم چه مقدار بدم چون قبلا قطره دادم الان داروخانه شربت بهم داد لطفا راهنمایی کنید وزنش ۸.۵ هست ممنووون
- زردی نوزاد
سلام اقای دکتر دخترم ۱۴ روزه است .و وزن تولدش ۴ کیلو بوده .و امروز آزمایش دادم زردیش ۱۴ هستش.زردی داشته ۴ روز داخل دستگاه گذاشتم .الان باید داخل دستگاه بزارم یا از قطره بیلی ناستر و شیر خشت و ترنجبین استفاده کنم
- دادن گوشت گاو به شیر خوار
در چند ماهگی میشو گوشت گاو به نوزادان داد
- تب واکسن ۱۸ماهگی
سلام پسر ۱۸ ماهه من دیروز واکسن زده و با دادن قطره و شیاف هنوز تبش پایین نیومده وگاهی تب ۳۹ونیمو یا ۳۸و ۷دهم داشته یکبار هم دیشب ۴۰درجه شد چه چیری بدم ممنون
- دستگاه تناسلی نوزاد
سلام نوزاد من پنجماهشه ناحیه تناسلی ی ماده سفید رنگی داره. امروز متوجه خون در قسمت ... شدم چجوری این ناحیه رو میشه تمیز نگهدداشت و اون ماده سفید رنگ رو پاک کرد؟؟؟
- درباره بیضه
سلام پسرم ۲۶هفته به دنیا اومده الان ۷ماهشه ۲۸دوازه به خاطر سرما خوردگی بستریش کردن بعد ازچند روز بیضه سمت چپش ورم کرد کبود شد سنو ازش گرفتن گفتن اب اورده بیضه بزرگ کوچیک میشه الان میگن باید عمل شه راهی دیگه نداره عمل نکنم
- شیر مادر
سلام اقای دکتر شیر مادر بعد از دوشیده شدن چقدر در دمای محیط وچقدر در دمای یخچال قابل نگه داری هست؟
- دفع زیاد نوزاد
سلام دختر من ۱ ماه ۴ روزش ۲ کیلو ۳۰۰ گرم وزنش ،،شیرخشک آپتامی یک و pdf میخوره فقط ،،دفع مدفوع زیاد و بوی تندی داره. گاهی سبز و گاهی زرد و شل هستش علتش چیه ؟؟
- گریه شبانه کودک
سلام نوزادی دارم که هر شب دقیقا ۸به بعد گریه شدید میکنه و هیچ جوره اروم نمیشه انگار یه چیزی میگیره و ول میکنه کمی رفلاکس هم داره شیر کم میریزه شیر خشک ای ار بیومل میخوره روزا خوبه فقط شب میزنه زیر گریه
- گلو درد
سلام اقای دکتر پسرم تحت نظر شماست مطب شما بازه امروز؟پسرم دیشب کنی بیقراری میکرد بهش قطره استامینفون دادم اگر مطب بسته ست ،گلوش درد بکنه چ دارویی باید بدم ؟؟؟
- با سلام دکتر جان نوزاد ۵۰روزه دارم از دیشب سرفه میکنه چکار باید کردممنون میشم
- ترس از آب
سلام آقای دکتر. بچم ده ماهشه. از آب رودخونه و آب وان و حتی آب تشت کوچیک میترسه که پاشو بندازیم تو آب. فقط زیر دوش نمیترسه. پاشو میزنیم به آب رودخونه یا تو تشت آب بریزیم پاشو بزنیم به آب میترسه و گریه میکنه. موقع پوشک کردن پاهاشو سفت میکنه و باز نمیکنه. دستمال کاغذی خیلی دوست داره و برمیداره ریز ریز میکنه. شبها هم دو سه بار برای شیر خوردن بیدار میشه. این کاراش طبیعیه؟
- مدفوع نکردن نوزاد۳ ماهه
سلام دخترم سه ماهه هستش و سه روزه که اصلا مدفوع نداره چیکارکنم آیا خطرناکه؟
- با سلام خدمت دکترعزیز دخترم ۳ماه و ۱۷ روزشه الان ۳ شبه پی پی نکرده و دل درد داره آیا قطره بی بی کر بهش بدم ؟بچم فاویسم داره ینی باقاله ایی هم هست آیا دادن این قطره بی بی کر مشکلی براش نداره؟
- سرماخ
سلام. ببخشید پسرم 6 ماهشه یه هفته میشه سر ماخورده. آبریزش بینی داره. یه کم صداش گرفته. اشتهاش هم کم شده چکار کنم
- عوارض جنتومایسن
سلام دکتر فوق تخصص نوزاد برای دختر پنج ماههی من آمپول جنتومایسن سه تا تجویز کرده ماهم تزریق کردیم الان از موقعی که زدیم دخترم وقتی توی خواب هستش به صورت تیک انگشتان دست و انگشتان بزرگ پاشو شو تکان می دهد البته در خواب و در طول خواب یعنی هر چقدر که بخوابه در طول خواب این طوری میکنه ممکنه از عوارض جنتومایسن باشه ؟آیا خود به خود خوب میشه ؟چیکار کنیم حالا لطفاً راهنمایی کنین ممنون؟در ضمن این آمپول رو واسه تبش نوشته بود آبی که ادامه دار بود
- ورم ناف نوزاد
سلام نوزاد ۵۰روزه نافش ورم کرده و وقتی فشار میدی صدای هوا میده ممنون میشم علت و درمان بگین واینکع خطر داره یا نه؟؟
- شیر خشک
سلام خستهونباشید میخداستم بدونم ایاشیر خشک باعث یبوست نوزاد ودل دردش میشود یانه ؟چون بچه من از وقطی شیرخشک بهش میدم شبا گریه میکند ددل درددارد یبوست گرفته درطول روز شکمش کارنمیکند وشبا ازیت میشود پسرم 1سال دارد ایا شیرخشک باعث یبوست ودل درد میشود باتشکر از جواب شما
- پسرم ۶ماهشه
سلام نوزاد ۶ماهه دارم که بخاطر عفونت ریه دوبار تو خواب حالت تشنج بهش دست داد الان قرص فنوباربیتال روزی ۳۰میلی میخوره و همچنین بعداز بستری شدن بردمش پیش متخصص گوارش بهش داروی رفلاکس داده والان دوباره حالا سرما خوردگی داره بردم دکتر بهش ازیترومایسین ونئوتادین و پلارژین داده الان بچم روزی شاید ۱۵نوبت دارو میخوره خیلی نگرانم بنظرتون همه این داروها رو با هم میدم مشکلی براش پیش نمیاد
- مدفوع زیاد نوزاد
نوزاد ده ماهه ازدیروز ۶ با شکمش کارکرده مشکلش چیه؟

