Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پادرد
سلام دکترخسته نباشیدپسرمن ۱۱سالشه بعضی وقتاپاش ودستش دردمیکنه ضعیفه وغذاکم میخوره نمیدونم چکارکنم راهنمایبم کنی ممنون میشم دارویی به من معرفی کنیدمرسی
- دارو
سلام آقاي دکتر دخترم 18 ماهه زبانش سفيد شده و اسهال داره دکتر بهش قطره سيتات داد و شربت مترونيدازول و پودر کيدي لاکت ميخواستم بدونم ميتونم شربت ميترونيدازول را با قزره نيستات در فاصله زماني نيم ساعت يا يک ساعته با هم بدم؟؟مشکلي ندارد باهم؟تداخل دارويي ندارند باهم؟
- یبوست
سلام آقای دکتر نزدیک ۲۰ روزه دخترم رو از پوشک گرفتم ۲ سال و ۵ ماهشه، پی پیش رو هنوز نمیگه و تو شلوارش کارشو میکنه. یه چند روزی مریض شده بود اسهال گرفته بود از اون موقع از پی پیش ترسیده هر دوسه روز یه بار پی پی رو نگه میداره انکاری میترسه زور میزنه ولی نمیکنه. الانم دوروزه پی پی نکرده همش بیحال اینورو اونور میوفته. پودر لاکساتور هم دو روزه میدم ولی خبری نیست همه کارم کردم براش روغن زیتون آلو ولی جواب نمیده. چیکار کنم؟
- ناپروکسین۲۵۰
سلام پسر ۱۰ ساله من امروز تب ۳۸ درجه داره و کمی سوزش چشم و گلودرد و سردرد داره بهش قرص سرماخوردگی بزرگسالان دادم میشه قرص ناپروکسین هم برای تبش بدم؟مشکلی که با قرص سرماخوردگی بزرگسالان نداره؟
- سلام دخترم گلوش عفونت داره سفکسیم صد چقد بدم
- پا نگرفتن نوزاد
با سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت
کودک من شش ماهه است گردن میگیره غلت میزنه اشیا را با دست میگیره دستشو بطرف اشیا دراز میکنه مادرش رو می شناسه میخنده غریبی مسکنه تعقیب بینایی داره قد و وزن و دور سرش خوبه،
ولی هنوز خوب پا نمیگیره
بنظر شما چیکار کنم و آیا مشکلی ممکنه داشته باشه؟؟دارویی برای بهبود وجود داره؟ (در ضمن موقع تولد خفگی نداشته.نارس نبوده.اکسیژن نگرفته.ازدواج فامیلی نداشتیم.از نظر بیماریهای تورچ سالمه.غربالگری تیروئید هم نرمال بوده) - خاروندن
سلام آقای دکتر دختر۲ ماه م، بینی و صورتشو میخارونه تا جایی که از خواب بیدار میشه.ممنون میشم راهنمایی کنید.
- مراقبت بعدازواکسن یکسالگی
سلام اقای دکتر امروزبرای دخترم واکسن یکسالگی تزریق شده مرکز بهداشت گفتن کمپرس و استامینوفن نیازی نیست میخواستم ازحضورتون سوال کنم ایا کارخاصی نیازهست انجام دهم ممنون سلامت باشید
- مقدا مصرف آزیترومایسین 200 درکودکان 6ساله
کودک 6ساله با وزن 18کیلوگرم چه مقدار شربت آزیترومایسین باید مصرف کند
- سلام دکتر پسر یک ساله ام حدودا ۱۰روزی رو اسهال بودن الان بهتر شده ولی مدفوعش سبز رنک ودانه های سفید خیلی ریز در مدفوعش دیده میشود ممنون میشوم اکه جواب بدید در ضمن کودکم شیر خشک میخوردریز
- کم کاری تیروئید
با سلام و وقت بخیر اگر کم کاری خفیف کودک تا شش ماهگی تشخیص داده نشود و کودک قرص لووتیروکسین نخورد باعث عقب ماندگی کودک میشود؟
- اس امپرازول
سلام خداقوت چند دقیقه بعد شیر خوردن میشه به نوازد اس امپرازول داد؟؟
- دردپا
سلام واحترام پسرم دوسال ونیم.الحمدلله همه چیزش نرمال.امروز میدوید توخونه خورد به مبل ندیدم البته خودش گفت خوردم به مبل. چندقدم راه میره یهومیفته انگاربی حس باشه پاش یایهوخم میشه دردنداره ولی. چکارکنم نگران شدم؟
- شربت۱
سلام واحترام. پسرم ۲ سال و۸ ماهش. بدغذا وبی اشتها. برای جبران از مولتی کیندریوروویتال.وشربت فروگلوبین واستوکر استفاده میکنم. برای جبران کمبود..این سه تاشربت میگن چون بعضی ویتامیناش شبیه هم هستن دادنش خطرناک. درسته؟ازاول میدادم سه تاش وباهم. درتایم های متفاوت البته. میگن دوز ویتامیناش بالامیره آیا درسته یا یکی استفاده کنم تموم شد بعدیش...چون یکیش آهن ویکی کلسیم ویکی مولتی ویتامین
- نخوردن غذا
سلام پسرم ۵ ساله شه غذاخوری کم میخوره شربت ویتا زینگ هم دارم مال ۳ پیش خراب نیس بهش بدم
- اسهال و دل پیچه شدید
با سلام.پسر دوسال و نیم دارم که چهارروزه مریض شده .دوروز اول که تب شدید.ولی درکنارش اسهال ژله ای سبزرنگ و دل پیچه شدید هم داره .دوبار دکتر بردم فایده نکرده آیا خطرناک نیس.
- سوراخ کردن گوش
سلام من گوشم و سوراخ دوم زدم دو هفته میشه . حالا خارش داره و آب بیرنگ ازش میاد خیلی زیاد پماد جنتامایسین زدم بهتر نشد الآنم پماد موپیروسین میزنم بازم آب بیرنگ میاد خیلی زیاد بدون بو و رنگ از همون جای سوراخش چیکار کنم بهتر بشه خارش هم داره یکم ولی قرمزی و تورم نداره اصلا . میدونم واسه کودکان سایت ولی گفتم یه راهنمایی بکنید
- واکسن
دخترم نزدیک چهل روزه سرماخورده آبریزش بینی گرفته اصلا خوب نشده تازگیهاسرفه هم میکنه الان یکماه ازواکسن هجده ماهگیشون گذشته میتونم برم واکسن بزنم مشکلی پیش نمیاد
- تب کودک
پسرم ۵ سالشه دو روزه بهش سفکسیم ۱۰۰ میدم هر ۱۲ ساعت اما حالش بهتر نشده،شبها تب میکنه.
- سرفه سرما خوردگی پسرم
دکتر عمومی برای فرزندم سرفه میکنه آمپول دگزامتازون داده و گفته نصف آمپول بدی بهش بخوره چطوره دکترجام تشکر مرسی

