Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۵ ماهش سرفه های خشک میکنه چ همراه باخس خس چه دارویی بدم
- دخترم ۱۹ ماهشه آبریزش بینی داره
والا هزینه ندارم ببرم دکتر چه شربتی بدم چقدر باید بدم ممنون میشم راهنمایی کنید
- رفلاکس نوزاد
باسلام میخواستم بدونم علائم رفلاکس نوزاد از چندماهگی رو به بهبود میره؟
- تغذیه
با سلام و خسته نباشید خدمت شما آقای دکتر دختری دارم شش ماه و ده روزه بهش فرنی و سوپ ساده شامل گوشت سیب زمینی هویج و سبزی میدهم در ضمن یبوست است و همیشه بینی اش کیپ است میخواستم بدانم چه غذاهای دیگری میتوانم بهش بدهم و نیاز به درمان خوراکی برای یبوست و گرفتگی بینی دارد
- شیر مادر
سلام خسته نباشید آقای دکتر. من تا ۲ ماهگی به دخترم شیرخودم رو دادم و بعد به دلیل آلرژی قطع کردم و به مدت ۶ ماه شیر خشک دادم. الان دخترم ۸ ماهشه و من مقدار خیلی کمی شیر داخل سینه ام هست آیا این شیر فاسد نشده میخوام دوباره شروع کنم بهش شیر خودمو بدم
- عصب نوزاد
سلام خست نباشید ایا با لمس زیر پای نوزاد حتما نوزاد باید ازخود واکنش نشان دهد .ایا درست است که میگویند اگر نوزاد واکنشی نشان ندهد حتما فلج مغزی شده است
- شیرخشک al 110
سلام، خسته نباشی آقای دکتر،
ببخشید آقای دکتر من پسرم چهار ماهه است، هر شیر خشکی بهش میدم اسهال میشه، فقط شیر خشک aL110 بهش سازگاری داره. اما یکی بهم گفت بهش aL نده چون ضرر داره. میخواستم با شما آقای دکتر مشورت کنم آیا aL110 به بچه بدم یا نه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.
- نوع شیر خشک
سلام آقای دکتر شما نگفتین چه شیر خشکی بدم من آپتامیل پپتی جونیور میدادم شما قطع کردین گفتین ببلاک ای ار بده الان که یبوست داره چی بدم .بچه رفلاکسی هست .
- پرده گوش
ایاباجیغ زدن اطرافیان روی سرنوزاد پرده گوش نوزاد ممکن است که پاره شود؟یاباصدای زیاد آهنگ در مجالس؟علایمش چیست؟
- ریفلاکس
سلام آقای دکتر برای پسر شش ماهم برای رفلاکسش میتونم عرق نعناء بهش بدم نحوه مصرفشم توضیح بدید ممنون
- رفلاکس
سلام.دخترم ۲ ماهشه و ب دلیل رفلاکس دکتر براش کپسول امپرازول رو تجویز کرد.روزی یکبار ۱۵ دونه از گرانول داخل کپسول رو با شیر خودم حل میکنم و به دخترم میدم.از وقتی دارو رو شروع کردم دخترم به خوبی شیر نمیخوره.کمی که شیر خورد سینه رو پس میزنه.ممکنه دارو باعث معده درد شده باشه؟ از عروب تا دیر وقت گریه میکنه و شیر و پس میزنه در حالیکه گرسنه ست
- رانیتیدین
سلام .ببخشید نوزادم با خوردن شربت رانیتیدین که دکتر برای رفلاکس پنهانی اش تجویز کرده اسهال می گیرد چه دارویی را می توانم جایگزین ان کنم ؟؟
- سرماخوردگی عطسه وسرفه خشک
سلام آقای دکتر من پسرم سه ماهشه سرفه با گرفتگی بینی داره چه دارویی مصرف کنم
- قطره آهن…
سلام آقای دکتر خسته نباشید میخواستم بگم من به پسرم قطره آهن رو با اب میدم یعنی اول قطره آهن رو میدم بعد اب میدم چون میگم یه چهار تا دندون داره سیاه نشه بنظرتون آب رو بدم بهش یا نه ؟
- شیاف
باسلام خدمت آقای دکتر دختر۴ماهه ای دارم آمپول۴ماهگی داره استامینوفن نمیخوره استفراغ می کنه اشکالی نداره شیاف استفاده کنه ممنون
- سرماخوردگی و سرفه خلط دار
سلام آقای دکتر خسته نباشیدبچه من دوماهه س یکم عفونت ریه داره و سرفه های خلط دار که در روز پنج یا شش بار سرفه میکنهامروز بردم دکتر بهش اموکسی سیلین ۲۵۰ و ستیریزین و سالبوترکس بهش داده توروخدا راهنماییم کنید که ایا این داروها ضرر داره یا نه
- دولیکو سفالی
سلام من نوازدم ۳۳ هفته دنیا اومد الآنم نزدیک به ۳۵ روزه در آن ای سی یو هستش مدل سرش خیلی بد شده پیشونی برآمده و از پشت هم کشیده شده الان خیلی میترسم این مشکل ذهنی نداشته باشهدر بارداری سونو گفت دولیکو سفالی هست ۶۶ درصد این خودش درست میشه یا نه
- نفس بند امدن ی دفعه
رفلکس معده درمانش چیست ایا خطرناکه چون باعث میشه نفسش گرفته بشه واسه چند دقیقه نوزاد یک ماهه است یک دفعه نفس خود ب خود بند میاد و از دهانش انگار تف یا کف بیرون میاد علتش چیست
- مقدار دوز مصرفی شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای نوازد ۴۵ روزه
پسرم ۴۵ روزشه ختنه کردم دکترش شربت سفکسیم ۱۰۰ داد نمیدونم هر چند ساعت بدم وچند قطره بدم وزن یک ماهگی ۴ کیلو بود
- رفلاکس
سلام دکترخداقوت ایاقطره کولیکیدبرای رفلاکس نوزاده؟

