Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ماست
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم از آخر چندماهگی میشه به کودک ماست بدیم؟؟
- اسهال زرد رنگ
سلام دختر من خپ۷ ماهشه الان چند روزه که اسهال شدید و زرد رنگ و ابکی گرفته دلدیش چی هست و چه داروی باید مصرف کنه شب ها هم ب خودش میپیچه و گریه میکنه
- واکسن ؟
سلام خسته نباشید آنیسا فردا واکسن یک سالگی داره الان ۸/۶۰۰ وزنشه شربت آستامینوفن را ۴/۵ سی سی بدم؟
- جوش در اطراف ناحیه تناسلی پسرم
جوش ها سرخ و کوچک هستند البته جای اونها مدتی میمونه پسرم سه ونیم ساله است و یکساله از پوشک گرفته شده خوب شسته میشه و تازگی این مشکل برای پیش اومده قبلا با پوشک هم مشکلی نداشت فکر کردم برای شیرینی جات است و کم بهش میدم ولی مشکل هنوز هست
- کره بادام زمینی
باسلام .ایا به بچه دوسال و دوماهه میتوان کره بادام زمینی داد؟قبلا چندبار بادام زمینی مصرف کرده و خداروشکر مشکل نداشته.ممنون از راهنمایی شما
- ازمایش
سلام آقای دکتر خسته نباشید.آیا نوزاد ۱۵ ماهه آزمایش داره؟اگه داره چه نوعی هستش؟ ممنونم
- زردی
سلام آقای دکتر پسرم ۱۶ روزشه زردیش ۱۷ بود داخله دستگاه گذاشتیم اومد۶ بعد۳روز شد۸ دوباره شد۱۱ گروه خون من oمثبته پسرمoمنفیه دکتر میگه بخاطره گروه خونیه زردیش میره بالا آزمایش دادم سالم بود نیخواستم بگم تاکی ادامه دارد خیلی نگرانم چیکارکنم
- شیر گوسفند
باسلام خسته نباشید اقای دکتر شیر گوسفند رقیق شده با اب برای شیرخوار نه ماهه مضر است و چه ضرر هایی ب همراه دارد برای شیرخواران با تشکر
- ریزش مو
باسلام، پسر ۱۵ ماهه ام ریزش مو دارد،آزمایشات ۱۴ ماهگی سالم بود فقط کمی کم خونی داشت، شیر خشک،شیر شتر و شیر گاو میخورد،لطفا راهنمایی بفرمایید،ممنون
- سرفه
باسلام خدمت آقای دکتر یه دختر۹ماهه دارم فقط صبح سرفه میکنه که ازخواب بلندمیشه دکترم بردم شربت دکسترومتورفان باسالبوتامول نوشت یه مدت خوب شددوباره سرفه می کنه شماره پیشنهادی داریدممنون میشم
- گلودرد
نوزادم داخل شش ماهه یه کمی سرفه میکنه و آبریزش بینی داره چه داروی بهش بدم
- سلام اقای دکتر دخترم امروز دو بار شکمش کار کرده ابکی بوده شربت ازیترومایسین 200 دکتر براش تجویز کرده بود بخاطر التهاب گلوش به خاطر اون نیست
- تغییر رنگ ادرار کودک
سلام من دختر ۱۱ ماه دارم تازه از شیر مادر گرفتم چون شیر خشک نمیخوره مجبورم شیر گاو بهش بدم همراا با غذا های کمکی ؟
چندروز هست که ادرارش بیشتر شده و رنگ ان بی رنگ و حالت دودی خاکستری شده /به نظر شما از سرماخوردگی یا مشکل تغذیه هست باید چکار کنم خیلی نگرانم - ورم كليه
سلام دختررم يك سالشه يه هفته ميشه صبحها ادرارشو باگريه انجام ميده علتش چيه
- مدفوع نداشتن کودک طی چهارروز
با سلام اقای دکتر فرزند دوساله ای دارم که چهارروزه مدفوع نکرده شربت انجیر و دارگهای گیاهی هم بهش دادم اما افاقه نکرد چکار کنم
- پسرم۱۲سالشه به نظرتون چطوروتاچه مدتی زینگ سولفات بهش بدم تاحالابهش ندادم کماشتها است ممنون
- ناف نوزاد
با سلام نوزاد دختر ۲۰ روزه میباشد ک نافش افتاده در محل نافش چیزی شببه لخته خون مونده ک با نمک و الکل میزنیم ولی تغییر نمیکند و موقع سکسکه خون می اید چیکار باید کرد
- ریفلاکس
سلام پسرم ۵۳روزه است وریفلاکس معده دارد شربت رانیتیدین خریدم بدون نسخه رویش نوشته ۲۰۰میلی گرم در اینترنت خواندم برای نوزادان ۱۵میلی لیتر است به اندازه یک قاشق چایخوری به اودادم ،خیلی خواب آلود شده ویبوست هم گرفته چه کنم نگرانم آیا شربت اشتباهی که بهش دادم خطرساز شده براش؟ شش ساعته که خوابیده وفقط برای شیربیدارمیشه،برای ریفلاکس معده اش چه کنم
- دلدردکودک
کودک 18ماهه شب هادلدردداردوفقط روی دلش میزندوگریه میکند.بادشکم دارد.میشه ازشربت بلادوناپی بی استفاده کنم
- بی اشتها
برای پسر یک ساله ام که کم اشتها و فعالیتش زیاد هست راسیپ بدم بد نیست براش

