Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- همه گيري ويروس كرونا
سلام آقاي دكتر اين درسته كه چه خونه بمونيك چه بيرون باشيم چه رعايت كنيم چه نكنيم همه اين ويروس رو خواهيم گرفت ؟من ك فقط منتظر دارو يا واكسن هستم وبه شدت نگران بچمم
- پوره
سلام برای نوزاد هفت ماهه پوره ی سیب زمینی رو چگونه درست کنم؟سپاس فراوان
- مصرف قطره آهن
سلام خسته نباشید بخاطر36هفته ودو روز دنیا امدن نوازد دوقلو :الان دوماهگی هستن مصرف قطره آهن صلاح یانه
- اسهال
سلام دخترم سه ماهش از موقعی که به دنیا اومده اسهال داره
- زور زدن نوزاد در خواب
سلام وقت بخیر .دخترم ۵۵روزش هست گاهی اوقات در خواب زور میزنه و صورتش رو میماله .میخواستم بپرسم علتش چیه؟ روزی ۶الی۷بار شکمش کارمیکنه .بیشتر ساعت۶صبح الی۹صبح در خواب زور میزنه
- تغذیه کودک رفلاکسی
سلام دکتر من ب دلایلی شیر خودمو نمیتونم بدم و خشک شده بهترین شیرخشک چه شیر خشکیه که وزن دهی خوب و نزدیک ب شیر مادر باشه
- شربت خواب اور
سلام اقای دکتر برای نوزاد 20 روزه شربت خواب اور برای شبها راحت بخوابه پیشنهاد نمیکتید؟
- سرماخوردگی
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما فرزند پسر دارم که ۵ماه خیلی در تنهایی دادم بیداد و آواز میخواند از دیروز یهو صدایش گرفته نه میتواند خوب شیر بخورد نه میتواند ناله بزند نمیدانم باید چیکار کنم ؟ایا سرما خورده است یا نه ؟راه حل میخواهم با تشکر
- خواب نوزاد
سلام آقای دکتر. پسرم ۵ ماهشه و تا همین چند وقت پیش (حدود چهار ماهگی) شب ها کامل ۵ تا ۶ ساعت می خوابید و حتی برای شیر هم بیدار نمیشد. اما الان مدتی هست که چندین بار با گریه بیدار میشه و شیر میخوره دوباره میخوابه. روزها هم احساس خواب آلودگیه بیشتری نسبت به قبل داره و با فاصله ی ساعتی کمتری خوابش میاد و اگه نتونه بخوابه گریه میکنه. علتش چیه؟ مشکلی نداره؟ دو سه روز هم هست که روزا بعد بیدار شدن از چرت شروع میکنه بلند بلند صدا درمیاره. آدا آدا آدا میکنه.
- اسهال بعد از مصرف ازیترومایسین
سلام پسرم ۹ماه دارد بعد از مصرف ۲/۵سی سی ازیترومایسین ۶ تا ۷بار دفع ابکی داشته است چکار باید انجام دهم
- از شیر گرفتن کودک
با سلام و خسته نباشید خدمت شما. دخترم هجده ماه تمام سن دارد و از شیر خودم تغذیه میکند. به شدت به شیر وابسته اس به خصوص برای خوابیدن حتما باید شیر بخورد تا به خواب برود. قبل از خواب شب یک ساعت تمام سینه در دهانش است تا خوابش ببرد در غیر این صورت بهانه گیر و عصبی میشود و گریه میکند بعد از خوابیدن هم در طول شب چندین بار بیدار میشود و گریه میکند و شیر میخواهد.وعده های غذایی و میان وعده هایش را به طور کامل میخورد و اطمینان دارم که این بیدار شدن ها از روی گرسنگی نیست. خواستم بپرسم از چه سنی میتوانم او را از شیر بگیرم ؟و با این شدت وابستگی بهترین روش برای از شیرگرفتن چیست؟ خیلی ممنونم از لطفتون
- گوش دردنوزاد
نوزاد دوماه و نیم گوش دردوبی قراری داشته دکتر شربت سفکسیم و هیدروکسی زین داده شربت سفکسیم نوروز بهش دادیم اسهال شدید گرفت قطعش کردیم شربت هیدروکسی زین هم اصلا ندادیم گوش دردش بدتر شده آیا داروها رو ادامه بدیم آیا هیدروکسی زین برای نوزاد ضررندارد؟!
- اسهال در نوزاد 12روزه
بانوزادی که اسهال داشته باشد چه باید کرد ایا می شود او ار اس بهش داد
- جوش زدن ناحیه تناسلی
پسرم چهارماه و چهار روزش هست ،دور آلت تناسلیش جوش های ریز زده،حالت گرمی ،سر سفید نیستن،فقط در آلت تناسلیش هست،خیلی زیاد هم نیست،علتش چی هست.ممنون میشم راهنمایی کنین
- سرماخوردگی
درود آقای دکتر دختر من ۸ماهشه چند روزِ بینیش گرفته بود از دیروز آبریزش داره و امروز هم کمی سرفه میکنه و صداش گرفته چه دارویی تجویز میکنین؟ممنونم
- یبوست نوزاد دوماهه
سلام جناب دکتر عزیز،پسر من دوماهه است،و الان یک ماهه هر چهار پنج روز یکبار مدفوع داره،و شیر خودمو میخوره،تو این بازه یک ماهه رفتیم شمال،و اونجا روزی پنج شیش بار دسشویی میکرد،از روزی که برگشتیم شهرمون باز هر پنج روز یکبار مدفوع داره،ایا جای نگرانی است؟
- خلط نوزاد
سلام وقت بخیر شیرخوار پنج ماهه ام دچار برونشیت شد، شربت سالبوتامول، سیتریزین و کلاسین و اسپری بینی تجویز شد. الان هفت روز گذشته ولی گاهی سرفه خلطی داره و خلط پشت حلق. عطسع هم گاهی داره. خلط پشت حلق با تمیز کردن بینی و بخور درست نمیشه. چه کنم؟
- ریفلاکس
سلام خسته نباشیدپسرم شش ماهشه امپرازول۲۰نصف نوشته منظورم قرصشه. پسرم هرکاری میکنم نمیخوره میشه یه دارودیگه جایگزینش کنم که مزش خوب باشه
- شیرخشک
سلام دکتر یه شیر خشک خوب برای وزن گیری معرفی میکنید دخترم با نان یبوست میگرفت از چند ماهگی میشه فرنی و لعاب برنج رو شروع کرد دخترم خیلی نسبت به شیر بی میل شده سه ماه و یازده روزه ست
- شیر خشکal110
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسر من الان ۳ ماهه هست وفقط شیر خشک al110 بهش میسازه که متاسفانه در بازار موجود نیست و با پزشک که مشورت کردم گفت شیر خشک ببلاک lf بهش بده ولی این شیرخشک هم بهش نمیسازه دچار یبوست و دل پیچه میشه بنظرتون چکار کنم چه شیر خشکی بهش بدهم

