Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار مصرف شربت سفکسیم
سلام خسته نباشید پسرم فاویسمی هست ۱۰ ساله باوزن ۲۶ کیلو دکتربابت سرماخوردگی سفکسیم ۱۰۰ داده اما اینقدر بد خط هست که نمیتوانم بفهمم هر ۱۲ ساعت چند سی سی باید مصرف کند ممنون میشم اگه راهنمایی کنید البته کم خونی هم دارد در کنارش قرص فر فولیک وشربت ایمو نز هم مصرف میکند
- سرماخوردگی نوزاد۳ماهه
سلام پسرم دوماهو نیمه ابریزش بینی داشت ویکم سرفه میکرد دکتر اموکسی تجویزکرد ولی بعدمصرفش سرفش بیشترشده ویکمم خس خس سینه داره چی بدم بهش؟بخورگرمم خوبه بدم
- دلیل بالا اوردن
سلام من یک دختر 3سال ونیمه دارم دیشب توپارک روتاب بازی میکرد بالا اورد بعد ساعت های 2شب دوباره توخواب بالا اورد تاصبح سه باردیگه تکرار شد دلیلش چیه ممنون
- واکسن کرونا و مبتلابان به فاویسم
سلامضمن تشکر، آیا نوجوانان ۱۳ ساله مبتلا به فاویسم، منعی برای تزریق واکسن کرونا دارند؟
- ساعت اشتباه دادن انتی بیوتیک
سلام خسته نباشید من دو روز هر 12 ساعت به کودکم انتی بیوتیک میدم. اما امشب اشتباهی 6 ساعته دادم ایا مشکلی پیشمید برای کودکم؟
- پرش دست و پا
سلام. علت پرش غیرارادی و ناگهانی دست و پا در کودک 4 ساله چیست؟
- ایجاد رگه ها خونی فرمز و قهوه ای در صورت کودک بعد از رفع انسداد گلو بعد از گیر کردن غذا
با سلام احترام لطفا راهنمایم کنید کودک ما یه پسر یک ساله و یک ماه است که یک روز پیش موقع هندوانه خوردن در گلو کودک گیر کرد و کودکماان دچار خفگی شد یکی دو دقیقه طول کشید تا حالت خفگی رو بر طرف کردیم اما متاسفان چند دقیقه بعد از بر طرف شدن خفگی رگه های کوچک زیر پوستی کوچک کوچک در تما سطح صورت ایجاد شده حالت رگ مانند به رنگ قهو ای و قرمز خیلی نگرانم بچه مون هیچ مشکلی الان از لحاظ تنفسی و رفتار و حرکت نداره فقط این رگ های ریز قهوه ای قرمز و قهوه ای در زیر پوست صورتش ایجاد شده؟ ایا خطرناک و اینکه بر طرف می شه اصلا طی این یک روز کم یا زیاد نشد
- ایستادن
کودک من سیزده ماهشه غلت نمیزنه ولی میشنه عقب جلو هم نمیره وروی پاش نمیایسته لطفا راهنماییم کنید ممنون
- آنفولانزا
سلام پسرم 9سالشه آنفولانزا گرفته به شدت سرفه میکنه خلط داره تب ولرز داره چه دارویی بهش بدم
- تداخل دارویی
آیا شربت کلارژین کیدز و کوریزان برای کودک ۵ساله تداخل دارویی دارد؟
- واکسن آنفلوانزا.
سلام بچه پنج سال و نیم دارم سرما خورده امروز ششمین روزشه بنطرتون واکسن انفولاتزا بزنم یا دیگه تاثیری نداره؟ سال گذشته زده امسال یک دوز کافیه؟
- دندان درد نوجوان مبتلا به فاویسم
سلام . برای درد دندان نوجوان 13 ساله مبتلا به فاویسم مصرف چه انتی بیوتیک و مسکنی مجاز است ؟
- سرما خوردگب
سلام سرماخوردگی بچا پنج ساله بعد یه هبته تو دماغی حرب میزند انگار که خلط داره حلقش و تو خواب هم به سرفه افتاد پلارژین و مونته روکاست هم میخوره
- زیاد کار کردن شکم پسرم
با سلام و خسته نباشید پر یک سال و هشت ماهه ای دارم در روز خیلی شکمش کار میکنه فقط شیر خودمو میخوره غذا خیلی کم میخوره هر کارش کردم شیر خشک نخورد خیلی لاغر و ضعیفه نه کیلو و دویست گرم هست برای کار کردن زیاد شکمش که از نوزادی هم همینجور بود خیلی دکتر بردم بهتر نشد کلافه شدم روزی سه الی چهار بار شکمش کار میکنه آفای دکتر لطفاً راه حلی بدین خیلی در روز خسته میشم غذا هم نمیخوره نه تخم مرغ نه پنیر نه ماست نه گوشت هیچ کدوم نمیخوره فقط چسبیده به خودم همش یه کم هم کمرو هست حرف هم زیاد نمیزنه خواهش میکنم جوابمو بدین ممنون میشم خدا خیرتون بده.
- تب شدید
سلام چند روزه بچمو پشت سر هم دکتر میبرم صورتش خیلی تب شدید داره درزم ۳ تا از دندوناش میخواد درشه علت تبش ممکنه این باشه با تشکر
- یبوست کودک 3 ساله
سلام دختر من 3 سالشه و متاسفانه حدود دو ماه هست که دچار یبوست شدید شده دکتر بردم پودر پیرولاکس داده و تا حدودی سفتی مدفعوش کم شده ولی رنگ مدفوعش همچنان سیاه هست.
- کودکم دوسالو هشت ماهه هستش چند سی سی بهش آزیترو بدم
- مصرف آزیترومایسین ۲۰۰
چند سی سی آزیترومایسین ۲۰۰ ب دختر ۳ سال ونیمه ک ۱۰ کیلو نیم داره بدم
- دوزشربت سفیکسیم100
سلام دخترم عفونت ادراری داره 4سال نیم داره وزنش 15کیلو سفکسیم 100چند سی سی و چند ساعتی بدم؟؟
- قرص جوشان ویتامین سی
سلام وقت بخیر ببخشید قرص جوشان ویتامین c ۱۰۰۰ میلی گرم برای ۵ سال دستور مصرف رو لطف میکنید

