Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام خواستم ببینم بچم ۴۵ روزس بعضی وقتا نفس صدا دارمیکنه وانگار بینیش کیب میشه وخلط داره ونمیزاره خوب نفس بکشه چی کنم
- ادرار
سلام بخشیدمزاحمتون شدم من پسرم 3سال داره گاهی اوقات خودش بدون اینکه نم بزنه میره دستشویی ولی گاهی اوقات نم میزنه بدون اینکه خودش متوجه بشه میگم چرانم زدی دست میگیره میفهمه خیس شده شلوارش ازمایش ادراردادمشکلی نداشت خواهشاکمکم کنید
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر خسته نباشین پسرم تو نه ماه هسش بینیش کیپ شده نمبتونه بخابه خوب قطره سدیم کلراید میریزم براش اما وب نشد چ قطره ی بریزم که بینیشو بازکنه ممنون
- بی قراری نوزاد هفت ماهه در طول روز
- مقدار سفیکسیم ۱۰۰ برای ۶ ساله چند سی سی در روز؟
- رفلاکس نوزاد
نوزاد 6ماهه تازه غذای کمکی براش شروع کردم حریره بادام وفرنی بهش میدهم رفلاکس داره قطره پدی لاکت بهش میدم استفراغ میکنه از دماغش ودهنش واب دهانش زیاد باید چه کار کنم امپرازول 10بهش میدادم الان قطع کردم پدی لاکت میدم
- اسهال
با سلام.دختر 11 ماهه دارم که چار روزه اسهال داره البته یکی دور روز استفراغ هم داشت که خدا رو شکر قط شد چن تا متخصص اطفال بردمش گفتن که باید دوره خودش رو طی کنه و راه درمانش جایگزین کردن مایعات از دست رفته اس و تا ده روز طبیعیه.و فقط کیدی لاکت ساشه ای داد که داخل ماست یا غذاش بریزم .خیلی نگرانم میشه راهنمایی کنین
- در یخچال بوده درش رو هم باز نکرددیم هیچ چند ماه پیش میتونیم ازش استفاده کنیم دررش پلمپ بوده
پیشبوده
- دندان
باسلام پسرم دندون در اوده همه میگن خیلی لاغر شده اقای دکترلاغر شدن بچه از دندون در اوردنه ممنون
- مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر.پسر من روز اول ودوم تولد مدفوع نکرد .شب روز دوم مدفوع کرد.رنگ مدفوعش سبز نبود زرد بود.یعنی مکونیوم رو دفع نکرد .این مسئله مشکلی برای بچم ایجاد میکنه یانه؟
- آلرژی
سلام دکتر کودک من یکساله شده و طی این یکسال به پروتئین گاوی آلرژی داشته و خودم رژیم لبنیات داشتم الان اگه بخوام لبنیات مصرف کنم آیا میتونم به کودکم هم بدم ؟آیا لازمه داروی خاصی به کودکم بدم تا با شروع مصرف لبنیات معده و روده اش آمادگی پذیرش لبنیات رو داشته باشه و براش مشکلی پیش نیاد؟؟در صورت لزوم چه دارویی لازمه؟؟
- استفراغ و یبوست نوزاد
نوزاد دو ماهه ای دارم نارس ب دنیا اومده الان استفراغ شدید داره ینی هربار ک شیر میخوره ب شدت بالا میاره هم شیر خودمو میخوره هم شیرخشک دو روزه دفع نداشته چیکار کنم
- عفونتگلو
سلامآقایدکترمندخترمزودرس8ماههبهدنیا امدهوقتیمتولدشدریههاشکاملنشدهبودیک هفتهبستریشدوالاندخترم8سالشازوقتی کهمتولدشدهبایکسرماخوردگیسادهریههاش عفونتمیکنهالانبازسرماخوردهسرفه میکنهاستفراغمیکنهچهداروییبدهمخوبه. باتشکر
- خلط چرکی
با سلام دخترم ۷ سالشه حدود ۱۰ روزه که سینه اش خلطی شده و سرفه های خلطی میکنه اما تب نداره ولی خلطش زرد است و دهانش هم بو میده .در این روزهای پر استرس همسرم او را دکتر نمیبره .قبلا که این طور میشد و تب هم نداشت دکترش شربت آزیترو مایسین میداد بهش ایا میشه بهش بدم .اگر جواب بله است چند سی سی بدم حدود ۲۰ کیلو .با تشکر
- شیر خشک
با سلام پسر ۵ ماهه ام سیمیلاک کمفورت ۱ میخواد. به لاکتوز حساسیت پیدا کرد. الان شیرخشک چی بهش بدیم ؟ مرسی
- کمک
سلام آقای دکتر دختر ۷۳ روزه ای دارم الان تقریبا ده روز است گرفتگی بینی دارد قطره سدیم کلراید زدم ولی خوب نشده بدتر هم شده سرفه هم میکند درست شیر نمی خورد تو رو خدا راهنمایی کنید خیلی نگرانم خواهشا ممنون از راهنمایتان
- قرص جوشان
سلام خسته نباشید.قرص جوشان بزرگسالان چقدر بدیم به بچه ها خوبه.ایا ضرر دارد.
- سینه خیز رفتن
سلام خسته نباشین دخترم الان ۵ ماه و بیست روزشه هنوز سینه خیز نمیره فقط باسنشو بالا میبره تلاش میکنه ولی جلو نمیره چطوری بهش کمک کنم زودتر سینه خیز بره زمان سینه خیز رفتن کی هست؟
- ابله مرغان
باسلام ،اقای دکتر من یه دختر یازده ماهه ویه پسر یازده ساله دارم مادرم دچار زونا شده حالا میخواهم بدانم ایا امکان سرایت به بچه ها هست؟ضمنا پسرم درزمستان گذشته آبله مرغان گرفته است؟ممنون از لطف شما
- سلام آقای دکتر پسرم ۳ ماهش ودکتر ا گفتن آنفلوآنزای ویک شب بیمارستان بستری شد الان فقط صداش وسینه اش بد گرفته وسرفه های خشک داره وخیلی اذیت چکارکنم ممنونم

