Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تاخیرواکسن ی سالگیش
الان نزدیک دوهفتس پسرم سرما خورده موندم ببرواکسنشوبزنم ی ن اگع این واکسن ی سالگیش دیربشع مشکل ایراد دارعمن بردمش دکتر آمپورزده شربت آزیسترماسین نوشته ولی هنوز سینش خس خس میکنه چی بدم بهش اقادکتر خوب بشه
- آبله مرغان
دختر م 7 ساله هستش که از امروز صبح متوجه شدیم که آبله مرغان گرفته چه کارهایی رو باید انجام دهیم. سپاس
- پرحرفی کودکم
سلام .من یه دختر6ساله دارم و هیچ مشکلی نداره .فقط خیلی حرف میزنه .اصلا ساکت نمیشه.پشت سرهم حرف میزنه .موقع خاب ،غذاخوردن،اصلا ساکت نمیشه .میشه راهنماییم کنین
- سلام خواستم ببینم علت تهوع قبل از صبحانه کودک جیست متشکرم
- آزمایش
سلام آقای دکتر خسته نباشید آزمایش مدفوع پسرم مثبته؟یعنی عفونت داره یا چی ممنون میشم جواب بدید
- اسهال
سلام پسرم توی 5ماه رفته از موقعی که به دنیا آمده شکمش همش کارمیکنه روزی 5بار علتش چیه و اینکه 40,روزه بود ختنه کردمش هنوز زیر آلت تناسلیش دو طرف مثل آبله شده هرچی هم میزنم خوب نمیشه
- بستن مجرای چشم
سلام پسرم الان۱۶ ماههاس ک ازبدوتولدمجرای اشکش بسته بودوقی میکرداز۷ماهگی دیگ چشاش قی نمیکنه واشکاش جاری میشه.چش راستش اشکش ازگوشه ی چشمش جاری میشه چش چپش گاهی ازوسط وگاهی ازاونویکی گوشه چشمش جاری میشه مشکلی نیس؟
- اگزما
سلام خسته نباشیدپسرم ۹ سالشه اگزمای شدید داره چند ماهیه تمام دستو پاش رو انقدر که میخارونه زخم شده و پوسته پوسته شده و هر دکتری میبریم درمان نمیشه هر روز داره بدتر میشه به نظرتون درمانی هست برای این پوست
- پسر۲ساله
سلام پسرمن ۲۶ ماهشه وتازگیا تب میکرد وموقع ادرارهم دست راستشوتکون میده بعدبردیم دکتروآزمایش ادرارازش گرفتن .توآزمایش ادرارش کتون دوتامثبت زده بدن بعدبردیم پیش متخصص ایشون آزمایش سی بی سی براش نوشتن که گلبول های سفیدش ۳۷ رانشون داده میخوام بدونم این بالابودن گلبول نشانه ی چیه عفونت داره یاچی ؟ ممنون میشم پاسخ بدین
- خوردن کاغذ
باسلام دخترم امروز داداشش پاسور بازی میکرده یه تیکه از پاسورو قورت داد مشکلی پیش نمیاد اول که حق زد بعد قورت داد
- سلام پسرم یک ساله است خمیر بازی خورده دهنشو شستم یه کوچولو شیر بالا اورد نگرانم چیکارش کنم؟
- سوختگی
سلام آقای دکتر. دیشب رو پای پسرم کمی آب جوش ریخ همون لحظه به اندازه یه نخود درشت یدونه تاول زد و پوست رویی جدا شد. پمادی چیزی نمیخواد بزنم؟ ممکنه عفونت کنه؟ چهارده ماهشه
- آمپول.
سلام آقای دکتر.دخترم ۳ سال ۳ ماهشه.گلودردشدید داره گلوش سفیدبرفکی شده تب شدیدداره میخواستم بدونم تواین سن میشه پرسلین ۶۳۳ زد یا ضرر داره.ممنونم
- یبوست
سلام آقای دکتر پسرم توی 10ماه هست شکمش هر روز یک بار کار میکنه ولی یبوست داره همیشه چیکار میتونم بکنم که بهتر بشه؟ چیز خاصی باید بهش بدم بخوره؟ یا غذایی رو حذف کنم؟
- قرص فولیک اسیو
سلام دخترم ۱۴ ماهشه و کم خونی مینور داره دکتر براش فولیک اسید ۱ نوشته ولی نمیدونم بش بدم یانه؟ میخوام ببینم موردی نداره؟ میشه توی آب حل کنم بش بدم یا همینطوری درسته بدم؟
- رشد کودک۵ساله
باسلام.دخترم ۵سال و ۴ ماهه است .با وزن ۱۶ و قد ۹۸.از یک سالگی دکتر تسخیص راشیتیسم کلیوی دادن .دارو کلسیم فورت و کلسیتریول استفاده میکنه.الان ناراحتی من کوتاهی قدش هست.
- تغذیه کودکان
با سلام پسر ۲۲ ماهه ای دارم که دچار سرماخوردگی شد و بعد از اون هیچ غذایی جز شیر نخورد قبلش خیلی خوب غذا میخورد روزی ۴ وعده غذا میخورد و الان که ۱۰ روزه از سرماخوردگیش میگذره به حالت قبلش برنگشته خیلی نگرانم خیلی ضعیف شده چکار باید بکنم؟
- بیرون ریختگی بدن
سلام دخترم دو سالشه سرما خورده تب و سرفه داره بدنش بیرون ریخته حتی داخل دهانش این بیرون ریختگی از چیه دکتر بهش قرص اسیکلوویر داده
- کودک ۲ساله و ۳ساله
سلام خسته نباشید من بچه هام یکی ۲ساله هست ۴الی۵روز سرما خورده سینه اش خیلی خیس خیس میکنه شربت چرک خشک کن و آستامینوفن گرفتم هر۱۲ساعت چرک خشک کن وهر۶ساعت آستامینوفن دادم زیاد تاثیر نکرده و دخترم۳ساله هست تازه سرما خورده امروز داره سرفه میکنه چه داروی بگیرم بهتره
- مولتیویتامین
سلام وقت بخیر من یک پسر ۲ سال و نیمه دارم شربت مولتیویتامین نش رو به مقدار زیاد خورده میخواستم بدونم مشکلی براش پیش میاد عوارضی داره چه کار باید بکنم

