Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت کتوتیفن با دیفین هیدرامین
دخترم 7سالشع شربت کتوتیفن و با دیفین هیدرامین پشت هم بهش دادم بعد یک ساعت خابید دو ساعتی گذشته چیزیش نشده چیکار کنم خطرناکه لطفا جواب بذین
- آمپول بتامتازون برای فاویسم
سلام .خداقوت . آیا آمپول بتامتازون برای کودک ۱۳ ساله فاویسمی ضرر داره یا خیر؟
- علت زردی کف دست وپاهای پسر ۷ ساله ام چیه
صورتش زرد شده با کف پاهاش البته بسیار مرکبات قبلا استفاده کرده بود ولی چند هفته هست قطع کردم ولی خب هنوز هستش واقعا نگرانم
- دل درد
سلام آقای دکتر دختر ۶ ساله دارم که مدتی است از دل درد شکایت می کند قبلا سابقه عفونت ادراری داشته است آیا مربوط به آن میشود یا انگل روده ممنون
- مقدار مصرف نئوزینک
سلام اقایه دکتر خسته نباشید من یه کودک ۱۰ ماهه دارم که چن روز پیش ویروس جدید و گرفته بود و یه شبم بستری شد الان دکتر براش نئوزینک داده که هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی و اُآر اس الان مشکل اسهالش و اینا خوب شده خداروشکر خاستم ببینم این نئورینک و الان چقد بهش بدم روزانه ؟و مشکلی پیش نمیاد اگه بدم ضرر نداره؟درصمن دخترم ۸ کیلو هست
- وزن کودک
سلام ببخشید دختری دارم دوساله ونیم خیلی کم وزنی میتوانم مکمل پدیاشور بهش بدمینتون ایرانی بدمینتون یا خارجی ممنون
- تاخیر در واکسن ۱۸ماهگی
۲ماه از واکسن ۱۸ ماهگی دخترم رد شده میخوام بدونم الان مشکلی نداره بزنم وعوارضشو میخوام بدونم
- مقدار دوز مصرفی شربت سفیکسیم ۱۰۰
سلام اقای دکتر روزتون بخیر پسر ۳ ساله ام بردم دکتر ۱۳ کیلو وزنشه دکتر براش سفیکسیم ۱۰۰ تجویز کردن فک کنم دکتر مقدار کمتری گفتن ولی داروخونه روی جلد دارو نوشتن هر ۱۲ ساعتی ۵ سی سی ..... الان نمیدونم چکار کنم چند سی سی به بچه بدم بزرگوار لطف میکنید راهنمایی کنید ممنون پسرم
- زردی کف پا و سفیدی زیاد چشم.
پسرم ۷سالشه.و سفید چشم بیش از حد داره .کف پاش هم زرده همیش
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۶سال وزن ۱۹کیلو ده روزپیش سرماخورده علائم اولیه گلودردوگرفتگی بینی داشت که بامراجعه به درمانگاه براش اسپری بینی واستامینوفن وآموکسی کلاو۶۴۸نوشت که درصورت چرکی شدن گلو بهش هر۱۲ساعت ۱۰ سی سی بده یک روزبعد دیدم ترشحات بینی زردرنگ شده بینی خیلی التهاب داره آموکسی کلاو شروع کردم تایک هفته تقریبا دادم شربت تموم شد.بعدازدوروز قطع آموکسی کلاو امروزدوباره گلودردوگرفتگی بینی داره ممنون میشم راهنمایی کنین
- یبوست۲
سلام.پسر دوساله ام تحت نظر شما هست.دفعه قبل هم ویزبت کردین موقع دفع درد داره و گریه می کنه که شما فرمودین تو اب گرم بشینه و پماد انتی همورویید بزنیم براش.الان سه روزه شکمش کار نکرده از دیشب مدام میگه درد بعد راه میره که مدفوعش بره بالا.چیکار باید کنم راحت بشه؟میوه و غذاهای فیبر دار مصرف میکنه اب مبخوره و تحرکشم خوبه اما یبوست داره
- سلام دخترم۵ماه و۱۰ روزشه ولی زیر بغلشو میگیرم وزنشو روی پاش نمیندازه بایسته نگرانمب نظرتون عادیه؟
- تب مداوم
باسلام پسر يازده ماهه اي دارم ك دوشب است تب مداوم ٣٨تا٣٨/٥دارد هر٦ساعت به او استامينوفن دادم قطع شد و بعد از هر ٦ساعت مجدد تب دارد لطفا راهنمايي بفرماييد چه كنم
- گرفتگی بینی
سلام آقای دکتر پسرم ۳ سالشه گرفتگی بینی با آبریزش زرد رنگ داره عطسه میکنه وگاهی سرفه ولی تب نمیکنه چه داروی بهش بدم
- شربت آموکسی سیلین
مقدارونحوه مصرف شربت آموکسی سیلین برای کودک ۱۵ماهه
- واکسن۱۸ماه
سلام پسرم ۱۸ماهشه و ۱۹مهر تب تشنج کرد و بستری شد.وتشخیص تبحال مغزی داده شد و دارو اسکلوویر۲۵۰تزریق شد ینی دوره ۲۱ روزه.که ۱۰ابان تمام شد مرخص شد...الان از روز مرخصی ۱۸روز میگذره.و شربت فنی تویین میدم ۴سی سی بعد الان میخام واکسن ۱۸ماهگی بزنم..آیا مشکلی نداره.واینکه دارو فنی تویین رو بدم واکسن بزنم یا واکسن بزنم بعد شربت فنی تویین بدم...و اینکه استامینفون قبلش بدم یانه و ایاتشنج نمیکنه؟؟خیلی میترسم..ممنون
- دلدرد
پسر شش ساله ام حدود ده روز است که بیشتر مواقع دل درد وکمردرد دارد و گاهی دچار اسهال میشود و آروغ های بد بو دارد
- واکسن و عفونت ادراری
با سلام روز شنبه(دو روز پیش) واکس یکسالگی دخترم رو زدم. امروز با توجه به بوی ادرار دخترم به عفونت ادراری مشکوک شدم. آیا با توجه به تزریق واکسن جواب کشت ادرار درست خواهد بود؟ و همچنین در صورت مثبت بودن جواب آزمایش مصرف انتی بیوتیک تداخلی با دوره ی واکسن یکسالگی نداره؟ و مشکلی پیش نمیاد؟ ممنون
- آیا شربت لوپرامید برا کودکان فاویسمی ضرر داره ؟
سلام دکترجان .وقتتون بخیر .پسرم ۱ سال و ۸ ماهشه۰فاویسم داره۰الان چند روز اسهال شدید آبکی و استفراغ داره البته قبل این سرفه داشت۰آیا دارویی لوپرامید میتونم بهش بدم یانه بخاطر فاویسم دار بودنش ممنوم
- ضربه به سر
سلام آقاي دکتر دخترم 16 ماهشه و چندين بار از سر ضربه خورد يعني درحال راه رفتن پاهاش سر خورد و از پشت سر افتاد زمين گريه کرد و الان به پشت سرش دست ميزنم ورم کرده خيلي نگرانم آيا عاديه و خوب ميشه؟؟؟

