سلام
اگر وزن گیری مناسب باشد، نیاز به نگرانی نیست. لج بازی های کودک به مرور زمان برطرف میشود و این موارد طبیعی است.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب
سلام خسته نباشید پسره ۱۵ماهه م حدود بیست روزی که اسهال شدید داشت واواخر اسهالیش دو روز تب میکرد که ی مدت کوتاه بهتر شد حالش دکتر هم بردمش الان بازبعداز سه روز بازم تب میکنه و بیقراره سرفه نمیکنه ولی خلط داخل گلوشه بهش استامینوفن و چند دوره هم دیفن هدرامین داده م بهتر نشده و لثه ش هم یکم سفت و متورم شده راهنماییم کنید چیکارش کنم و چه دارویی بهش بدم
- بیماری تنفسی کودک
سلام من یک پسر دو ساله دارم که یک ساله استونی زندگی میکنیم و همیشه فصل سرما که شروع میشه سرماخوردگیه شدید میگیره که تبدیل به برونشیت میشه و از پارسال تا الآن چهار بار اینجا بستری شده امسال براش واکسن ذات الریه زدیم که مریض نشه دوباره دو هفته هست که سرما خورده با سرفه های شدید و نفس تنگی اینجا هم که اصلا آنتی بسوتیک نمیدن مجبور شدم از ایران کلی دارو بیارم اما نمیدونم چطور مصرف کنم که آسیبی بهش نرسه اگر ممکنه منو راهنمایی کنید متشکرم
- تو دماغی صحبت کردن
سلام،آقای دکتر خسته نباشید.10روز قبل پسر 5سالم شروع به عطسه میکنه وشربت پلارژین کیدز مصرف کردیم وبعد از 2 روز عطسش قطع شد وشربتم 5روز دادیم.الان تقریبا 5روز کامل خوب شده ولی همچنان تو دماغی صحبت میکنه. پسرم 2سال قبل آلرژی وآسمان خفیف داشت که با دارو 2سال قبل خوب شد.الان نمیدونم تو دماغی صحبت کردنش از آلرژی یا چیز دیگه.اینم بگم راحت میخوابه،خرخر نمیکنه،ترشحاتم نداره،سرحالم هست.اگه از آلرژی باشه چی مصرف بکنه؟
- ازمایش خونwbc
سلام. خسته نباشید.دخترم7سالشه.بعد2روز گلودرد ازمایش خون گرفتن ازش مشخص شد ک عددwbc14هستش. میخاستم بدونم چ مشکلی داره.الان چنروز میگذره تب میکنه و دلدرد و سردرد.بعضی وقتاهو پادرد. یکهفته بعد دکترش گفته ازمایشو تکرار کنیم
- زخم دهان
با سلام وقتتون بخیر پسر 10 ساله ام دهنش مدام آفت می زنه یا ویروسی میشه. البته خیلی هم استرسی و هیجانی می شه دقیقا بعد از هیجاناتش دهنش درگیره گهگاهی سردرد روزانه داره که بخوابه خوب میشه و گاهی هم میگه دور نافش درد میکنه. یک سری ازمایش هم دادیم که متخصص بیماری های دهان نوشت crp مثبت شده و mcv80 و mch 26 شده. متخصص دهان براش نیستاتین و دهانشویه کلروهگزیدین نوشته آیا با توجه به اینکه بعد از خوب شدن دو سه روز بعد درگیر می شه استفاده مداوم از اینها ضرری نداره. و سوال دوم ارتباطی بین سردردها و درد دور ناف و زخم دهانی وجود دارد یا نه؟ سوال سوم ام اینکه برای پیگیرهای بعدی به چه پزشکی مراجعه کنیم ممنون از راهنمایی تون
- درد سر سینه
دختر هشت ساله دارم که مادرش زمان حمام دادن بهش میگه دخترمون درد در مکان پستان دارد و حالت سفتی دارد آیا عادی هستش برای دختر هشت ساله
- مشکل بینایی
بچم دو سال و هفت ماهه جدیدا وقتی موبایل میخواد ببینه سرش میکنه تو گوشی یا میاد جلو تلویزیون میشه آیا اینا علائم خطرن چکار کنم
- کارکردن شکم
سلام آقای دکتر،دخترم 3سالشه وزنش 12/5هست.معمولا یک روز در میان شکمش کار میکنه ولی باحجم زیاد و نرم .اقای دکتر الان که غذای خانواده میخوره شکل مدفوعش طبیعیه؟البته بعضی صبحها یا وقتهای دیگه دست میزاره رو شکمش میگه درد داره .ممنون از راهنماییتون
- مقدار مصرف شربت سفکسیم 100 برای کودک 5ساله
سلام دخترم5ساله هستش به وزن 21 کیلو هست سرماخورده و بینیش مخاط سبز رنگ داره و گوش درد چه مقدار هر چند ساعت یکبار از شربت سفکسیم 100 استفاده کنه
- قطره آهن
سلام در شیر خواران فاصله بین قطره آهن و شیرخشک چقدر باید باشد
- قطره استامینوفن
سلام من به کودکم قطره پاراکید دادم که به مدت 2 ماه باز شده آیا مشکل خاصی دارد
- ضربه به کنار ابرو
سلام آقای دکتر پسرم ۵سالشه کنار اَبروش خورد به میز خیلی کم ورم کرد همه چیزشم خوبه ولی حالا که خوابه دست میزنم درد میگیره آیا مشکلی هست خطرناک نیست ممنون از لطفتون
- امدن مطب
سلام اقای دکتر شما گفتین امروز مطب میاین،،من هرچی زنگ زدم انگار مطب شما بسته ست،،من از قبل عید منتظر هستم شما بیاین؛؛ کی تشریف میارین؟؟
- بی قراری کودک شبها
سلام کودکم ۱۴ ماهشه از تقریبا چهار پنج ماهگی خیلی دماغش رو میمالوند شب با گریه بیدار میشد الان یه یکماهی است که شبها بیقراری میکنه اصلا خواب راحت نداره البته یبوست هم داره مدفوع سفتی داره وخیلی زور میزنه؟
- خون دماغ شدن کودک
کودک 7 ساله ای دارم که از دو سالگی هراز گاهی خون دماغ میشود. اما چند روزی میشود که هر روز از بینی اش خون میآید مقدار آن کم است و بعد از چند ثانیه نگه داشتن بند میاید. ایا خطرناک است. پدرش در کودکی خون دماغ میشده ایا ارثی است؟
- شیرخشک
با سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم که چه شیر خشکی برای پسرم بدم که براش خوب باشه الان شیر خودم رو میخوره و شکمش همین که غذا میخوره کار میکنه و الان یک سال و نه ماهش هست وزنش نه کیلو هست چکار کنم وزن بگیره
- وحود لکه های خاکستری روی سفیدی چشم
- نحوه و مقدار مصرف ازیترو مایسین 200
با سلامم دختر 6ساله با وزن 21کیلو و دختر 4سال و نه ماهه با وزن 18کیلو چه مقدار باید از این دارو بخورد.
- خواب کودک ۴ساله
باسلام خدمت آقای دکتر.میخواستم بدونم قرص ملاتونین برای تنظیم خواب کودک ضرر داره البته با تجویز پزشک؟ممنونم
- سرفه کودک
سلام پسرم ۴ ساله است بعد از چند روز تب مجددا پیش متخصص بردم سرفه های تک تک داشت فقط گایافنزین دادند،بعد ۵ روز سرفه هاش خیلی زیاد شده و شب ها تو خواب هم سرفه میزنه،چه دارویی بهش میتونم بدم

