Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام اقای دکتر دخترم واکسن چهار ماهگیش چون مریض بوده نزدم پنج روز ازش گذشته چقد دیر بشه خوب نیست
- یبوست کودک ۴ماهه
سلام پسر من یبوست داره الان 10روز هست مدفوع نکرده شربت لاکترز دادم شیافت زدیم هنوز جوابی نگرفتیم
- تب وسرفه خلط دار
سلام خسته نباشید دخترمن ۲سال و۷ماهشه امروزصبح تب کرد وهمراه تب سرفه ای خلط دارداره میتونم بهش شربت آفاکسیم ۱۰۰بدم بهش
- قطره کولیکز
سلام، ممنون از پاسخ تون، روزی دوبار فرمودید قطره کولیکز رو بدم چند قطره بهش بدم؟ درضمن پسرم روزی دوبار قطره پدی لاکت هم میخوره ۵قطره
- بی اشتهایی
سلام دقت بخیر پسرم ۵ سالشه اقای دکتر چتپند وقته کم غذا میخوره چه شربتی برای اشتها بدم ؟
- اسهال
سلام نوزاد ۹ماهه دارم تب کرده بود بالا میبرد بردم دکتر دارو داد و از امروز به اسهال افتاده باید چه دارویی بهش بدم
- بالا اوردن
با سلام و خسته نباشید من دخترم ۲۰ ماهشه رفتیم مسافرت شیر که میخوره بعد یکمشو بالا میاره ممنونم میشه بگین دلیلش چیه و چه دارویی بهش بدم ؟؟و یوبوست هم گرفته چندروره شکمش کار نکرده
- سرماخوردگی دخترم
باسلام چن روز پیش خواهرزادم سرماخورده سرفه وابریزش وداشته دخترم ۵ونیم سالشه وازش گرفته وفعلا سرفه های تک داره آیا شربت ستادین دی واسپری سدیم کلراید تاثیر داره یا انتی بیوتیک باید مصرف کنه اخه خواهرزادم انتی بیوتیک مصرف کرد
- اترزی مری
سلام اقای دکتر پسر من دو سال دو ماهش هس بدو تولد ب دلیل اترزی مری ک داشت جراحی شد دو ماه پیش هم اندوسکوپی شد ولی خیلی تب و سرفه داره یعنی ماهی ی بار با این علائم و استفراغ بستری میشه میشه لطف کنین بگین باید چ کارهایی انجام بدم ک سیستم ایمنی بدنش قوی بشه ؟؟؟؟؟؟؟
- دندان
سلام خدمت آقای دکتر آقای دکتر کودک چند تا دندان در میارن؟ اینترنت سرج کردم م نوسان ده تا بالا ده تا پایین مجموعا 20 تا آیا ممکنه بیشتر در بیارن مشکلی نداره
- قطره آد
سلام پسرم ۲ سالشه قطره آد خواهرشو سر کشید مشکلی پیش نمیاد؟
- فاویسم
با سلام چطور میشه فهمید نوزاد ما فاویسم داره؟هفت ماهشه
- سلام دختر من دو سالشه به خوردن کاغذ علاقه داره چی کارباید بکنم
- حرف نزدن کودک
سلام من پسرم ۲سال و۳ماه داره فقط کلمه میگه اصلاجمله نمیتونه بگه وزن وقدش خوبه ته حلقش خیلی بازه مادرزادی/حرفامومیفهمه وهرچی بهش میگم میتونه انجام بده ازلحاظ شنوایی خوبه لطفاراهنماییم کنین😭😭
- اسهال
سلام دکتر من یک خانوم هیجده ساله هستم و یک دختر یک ساله دارم الان سه روز که خیلی شدید بطور دائم اسهال زرد ابکی و بد بو هست استفراغ هم میکنه هر چی بهش میدم اثر نمیکنه چیکارش کنم و تو شهر غریبم نمتونم حتی بستریش خواهش میکنم کمک کنین
- تشنگی و جوش بدن
سلام من پسرم ۱۸ ماهشه در طی روز خیلی اب میخوره و شبها که خوتبی ۴یا۵بار بیدارمیشه واسه اب خوردن و این که چند ماهی میشه دست یا پاهاش یه جور مثل جوش در میاره ولی خیلی صفته بعد چند روز مثل زخم میشه و از بين میره چند دکتر بردم فقط شربت حساسیت دادن هیچ تاثیری نداشته خیلی نگرانم
- کودک فاویسم
من میخوام به بچم که ۸ ماهش سرلاک بدم فاویسم داره ضرری نداره بهش وچه سرلاکی خوبه برای وزن دهی
- وزن رشد کودکان
سلام ایاوزن ۱۷کیلوبرای کودک پنج ساله خوب است؟قدش هم ۱۱۰هستش
- سوال در مورد آزمایش مدفوع
میزان wbc در آزمایش مدفوع کودک ۳/۵ساله ۵_۱۰نوشته شده است آیا خطرناک است؟؟
- تب ودرد شکم در کودکان
با سلام کودک من چند روزی است که بسیار کم غذا شده ومدام دل درد تب ولرز و سوزش ادرار دارد واگر هم غذایی بخورد حالت تهوع میگیرد علائمی شبیه به سرماخوردگی دارد از راهنمایی شما سپاسگذارم

