Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرف دارو در شیردهی
سلام آقای دکتر میتونم از مولتی ویتامین التا فارما در دوران شیر دهی دخترم که یازده ماهشه و مینور هستش استفاده کنم؟
- تغذیه نوزاد
با سلام و خسته نباشید، جناب دکتر نوزاد هفت هفته ای دارم که با شیر خشک تغذیه می شود آیا می توان گاهی با توجه به گرمای هوا و پر عرق بودنش به او آب بدهم در صورت مثبت بودن پاسخ چه مقدار!؟ همچنین برای شیر خوردن بسیار پر ولع سرش،را به چپ. راست تکان میدهد و به نوعی به روی شیشه پرش می،کند آیا مشکلی در تین رفتارش هست
- اسپری بینی رستانکس
سلام خسته نباشید ببخشید فرزند پسرم یکسال و سه ماهش اشکالی نداره اسپری بینی رستانکس استفاده کنم
- سردی دست و پای نوزاد
سلام اقای دکتر علت سرد بودن دست و پای نوزاد دوماهه چیه؟
- سلام من دخترم ۶ ماهو ۳ روزشه بردن بهداشت گفت ملاجش بسته شده و دورسرش رشد چندانی نکرده بردمش دکتر قوق تخصص براش ازمایش تیروئید نوشت میخاستم ببینم برای چیه و اگه ملاجش بسته بشه چی میشه
- فتوتراپی
سلام. از دستگاه فتوتراپی برای پسرم استفاده کردم . ساعتهای اول به دلیل عدم آگاهی بدون پوشک بود . حالا خیلی نگرانم برای اندام تناسلی. هر چند دستگاه بدون اشعه یو وی بود
- غذاي كمكي
باسلام.دخترم ٨٥٠٠وزن داره.وزن تولد٤٢٠٠ غذايًكي تا حالا ندادم.رفلاكس و الرژي داره.شيرخشك إي آر مصرف ميكنه.ميتونم فرني برنج درست كنم با شيرخشك؟با شيرخشك إي آر موردي نداره؟ميخام رقيق درست كنم روزي يك قاشق چاي خوري
- مدت زمان استفاده از شربت
سلام آقای دکتر فرمودید شربت زینک سولفات بدم دخترم روزی دو سی سی سوالم اینه تا کی میشه ادامه داد؟؟؟
- درمان خلط
سلام آقای دکترخسته نباشید اگربا قطربینی خلط نوزادبرطرف نشدچه داروی خوبه برای نوزاد دوماه و هفدروز
- ریفلاکس نوزاد
سلام خسته نباشید من دخترم با وزن 1400به دنیا اومده الان که یک سال و دوماهشه هفت کیلو هست ریفلاکس معده داره آزمایش هم داده اما هنوز ازمایشسو نشون دکتر ندادم آیا روغن ام سی تی اویل تاثیر گذار هست برای وزنش با این وجود
- گرانولوم نافی باید چیکار کرد
۶ ماهه است
- قرمزي زيرچشم
سلام وقت بخير.دخترسه ساله دارم الان تقريبايه مدتيه كه زيرچشماش قرمزهستن خواستم بدونم چي هست مشكل چيه؟؟ممنون ازشما
- شیر دهی
سلام دکتر خسته نباشید اوایل شیر دهی نوک سینم زخم میشد اذیت میشدم به حدی که از نوک سینه هام خون می اومد مجبور بودم به بچمم شیر بدم حتی فکر کنم بچم خون نوک سینم تو معدش میرفت الان استرس دارم میگم ضرری واسه بچم نداره؟ لطفا راهنمایی کنید ممنون
- ناله و بی قراری
سلام اقای دکتر دخترم شیش ماه و یک هفته اس همش ناله میکنه مدام آروغ داره به سختی آروغ میزنه همشم دل درد هست به خاطر چیه.گاهی شیر خشک با قطره چکون میدم بهش شیشه شیر نمیگیره
- عطسه کردن
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم چندروز میش ک سرماخورد الان دوسه روز ک خوب شده ولی ازامروز هی عطسه میکنه فقط علاعمش همینه چی بدم ک دوباره سرمانخوره؟ یکسال داره
- ادرار
سلام دکتر دختر سه ماهه ای دارم ک موقع تولد 3400بود الان 7900هستش شبا ک میخوابه دفع ادرار نداره همیشه شب بیدار میشد و ادرار می کرد امروز ده ساعت ادرار نکرد الان از خواب ک بیدارش کردم دستشویی کرد یعنی اگر خواب عمیق باشه تحت هیچ شرایطی دشنشویی نمی کنه چیکار کنم
- تغذیه
سلام وقت بخیر برای مقوی کردن و وزن گیری داخل غذای نوزادنوزاد هفت ماهه چی بریزم واینکه چشماش یکم پف داشت به دکترگفتم گفتن الرژی داره به بادام بهش نده.چی کارکنم؟شاید به کره گاو محلی حساسیت داشته باشه
- دل درد
سلام آقای دکتر وقتی دخترم دل درد است شیر نمی خورد و به خودش می پیچد اصلا وقتی بیدار است شیر نمی خورد تو خواب هم خیلی کم چکار کنم
- ایستاد
با سلام ِ دختر 18 ماهه من قادر نیست به تنهایی از زمین بلند شود ِ با کمک من از زمین بلند میشود و راه می رود ِ نه چهار دست و پا رفت نه سینه خیز از 16 ماهگی راه افتادِچه کار کنم
- مدفوع خونی وسبزچسبناک
پسرم تازه رفته تو ۷ماه چند وقت پیش واکسن زده چندروزه متوجه شدم تو مدفوع خون هست الان بیشتر شده رنگش هم سبز غلضتش هم تقریبا چسبناک ۸کیلودوالی سه روزه اینجوری شده هیچ علائمی نداره شیر هم میخوره فقط گاهی عوقات شبها یکم بی قراری میکنه

