Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کندی رشد
سلام پسرم یک سال داردوزن هنگام تولدش ۲۶۰۰ وقد۴۸ بوده است دریک سالگی وزن ۹۲۰۰ هست وقد۷۵ آیا کندی رشد دارد دکتراطفال میگوید باید یک سالگی حتما ۱۰ کیلوباشد
- گرفتگی صدا
با سلام...نوزاد دختر ۱۱ ماهه دارم الان ده روز صداش گرفته آبریزش بین وسرفه هم نداره...علت چی میتونه باش(
- قرص نکسیوم یک چهارم
دخترم دوماهشه و رفلاکس داره دکتر براش قرص نکسیوم یک چهارم براش تجویز کرده حس میکنم داره لاغرتر میشه وزن تولد دخترم 3400 الان 4300
- خوراندن آب به نوزاد دوماهه
سلام خسته نباشید من دیشب سهوا به فرزند دوماه خودم آب دادم میخواستم بدونم مشکلی پیش میاد
- آزمایش مدفوع
سلام آزمایش مدفوع سه مرحله ای نوزاد سه ماهه، در یک نمونه گلبول سفید ۳تا ۵ عدد باشد، کالپروتکتین ۱۵ آلرژی غذایی دارد؟
- واکسن
سلام اقای دکتر دخترم چند روز دیگه زمان واکسنشه الان باتوجه به وضعیت ویروس کرونا میترسم ببرم واسه واکسن میشه این واکسنو با واکسن بعدیش ببرم بزنه یا میشه واکسن به تاخیر انداخت اخه محیط الودس
- نوزاد دو ماهه
سلام دخترم دو ماهشه سرفه زیاد میکنه گاهی تا ۳۰ تا که کاملا قرمز میشه نمیتونه خلت بده بیرون ، دکتر آزیترومایسین برم هگزین و آمیتن نوشته
- دیفن و استامینوفن
سلام دکتر عزیز دخترم واکسن شش ماهگی را امروز زد و خیلی ناله و گریه میکنه اشکال ندارد آخر شب دیفن بدم؟ استامینوفن هر شش ساعت یه بار دارم میدم
- لاغری نوزاد
سلام اقای دکتر وقت بخیر نوزاد۵ماه و بیست روزه ای دارم ک فقط از شیر مادر تغذیه میشه الان۲هفته هست تا یک قطره شیرمو میخوره جیغ میزنه و سینه نمیگیره شیر خشک خریدیم ب هیچ عنوان لب نمیزنه خیلی لاغر شده توی ایندو هفته تورو خدا راهنمایم کنید اقای دکتر
- واکسن ۱۲ماهگی
با سلام خدمت آقای دکتر خسته نباشید میخواستم بپرسم واکسن ۱۲ ماهگی میشه یک هفته به تعویق انداخت؟
- دادن شربت زینکیت
دادن شربت زینکیت بجایه قطره ب نوزاو پنج ماهه اشکال دارد یانه ؟
- استفاده ویتان به جای قطره آهن
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما نوزاد ما شش ماهشه و هرکاری میکنیم قطره آهن رونمیخوره ایا امکان داره ویتان رو به جای قطره اهن بهش بدیم؟
- سرماخوردگی بچه پنج ماهه
سلام پسرم پنج ماهشه بیشتر از یک ماهه خیلی سرفه میکنه سینه اش خس خس میکنه چندبار بردم دکتر خوب نشده. دندونم در میاره کلی تب میکنه گریه میکنه دندونش در میشه بعد دو روز رویه دندونو لثه میگیره چیکار کنم به نظرتون
- قطره چشمی برای نوزادان مبتلا به فاویسم
با سلام آیا استفاده از قطره استریل چشمی باکتی ماید (سولفاستامید ۱۰ درصد) برای نوزادان مبتلا به فاویسم مضر هست و آیا جزء داروهای ممنوعه هست؟
- عارضه اسهال بعد از مصرف شربت فارمنتین ۴۵۷ در نوزاد ۷ ماهه
دخترم ۷ ماهه و وزن ۷/۵کیلوبه علت عفونت گوش با علائم تب براش فارمنتین ۴۵۷ دوبار در روز ۴ سی سی تجویز کردن بعد از اولین دوز مصرف دچار اسهال آبکی شده به نظرتون دوز دارو براش زیاد نیست؟دارو رو قطع کنم دیگه تب نداره
- عفونت چشم نوزاد
سلام پسرم ۴ماهشه هردو چشمش عفونت داره مدام اشک میاد بردمش دکتر پماد و قطره باکتیماید و تتراسایکلین داد ولی مرتب استفاده نکردم بعد از قطع دارو باز عفونت برگشت چیکار کنم
- مجاری ادراری
سلام،پسرم هفت ماهشه قسمت زیرکلاهک آلتش حالت قرمزی شدیدداره (مثل بریدگی میمونه)علتش چی میتونه باشه وچکارکنیم ممنون میشم پاسخ بدید
- برای پایین آوردن تب نوزاد یازده ماهه چه باید کرد
پسرم یازده ماهه هست تب داره دکتر هم دارو شربت داده ولی تبش پایین نمیاد چکار کنم ممنون از شما
- دردهای شکمی نوزاد
اقای دکتر دختر من ۶ ماهشه و فوق العاده نفخ شکمش بالاست حتی توی سونوگرافی که انجام دادیم نوشته احتباس گازهای شکمی زیاد من نمیدونم چیکار کنم مواد نفاخ نمیخورم و خیلی رعایت میکنم الرژی به م پروتئین گاوی هم داره واقعا هسته شدم اصلا اروم و قرار نداره
- شیرخشک
سلام خسته نباشید بچم از وقطی ازشیر گرفتمش شیرخشک بهش میدم 1سالشه شبا نمیخوابه فقط گریه میکنه فکر کنم دلش درده ایا امکان داره از شیرخشک باشه که بهش میدم دلش درد میگیره به نظرتون چیکارکنم

