Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت نئوتادین
سلام اقای دکتردخترم ۲۰ ماهشه ۱۲ کیلو داره شربت نئوتادین چندسی سی بایدبدم وشربت استامینومن چندسی سی بدم ممنونم.
- ESRباید چند باشه برای دوسال
سلام پسرم دوساله هستش گلبول سفیدش21هزار Esrبایددچند باشه ک نشانه بدی هست واسه مریضی سرطان
- مقدار سفیکسیم ۱۰۰ برای ۶ ساله چند سی سی در روز؟
- مقدار سفکسیم
10ساله چه میزان یاید سفکسیم بدم سفکسیم 200
- تیروئید
سلام دکترجان خداقوت پسرم سه سالشه اردیبهشت آزمایش تیروئید داد لب مرز بود بنظرتون چیکار کنم؟
- تب و خلط گلو
پسرم 13ماهشه دو روز تب داره و بینی از داخل خلط داره و سخت نفس میکشه آبریزش ،عطسه،سرفه نمیزنه
- سلام پسرم ۱۱ماهه اس ۱۲ کیلو وزن داره از نصف شب تب داره و بینی اش کیپه چه مقدار ازترومایسین و هرچند ساعت یکبار بدم؟
- زرد دست پا
سلام پسرم چهار سالشه کف دست و پاهاش گاهی زرده چیکار کنم
- شربت کتوتیفن و تئوفیلین جی
سلام آقای دکتر شربت کتوتیفن و تئوفیلین جی تجویز شده این دو با هم مشکلی نداره؟
- برای معده درد کودک چی خوبه
سلام، دختر من امشب معده اش شروع کرده به درد کردن الان باید چه آمپولی بزنه یا چه شربتی بخوره یا چه درمان خونگی رو سراغ دارین لطفا هرچه سریع تر جوابمو بدید
- سرماخوردگی کودک ۵ساله
سلام دخترم ۵سالش وقتی سرماخوردگی می گیره لوزهاش ورم می کنند و موقع خواب نمی تونن راحت نفس بکشن الان هم همین طوریه می خواستم ببینم چه آنتیبیوتیکی بهش بدم تا خوب بشه تب هم ندارن
- حرف زدن کودک
سلام دکترپسرمن یکسالودوماهشه یکسالش بودکامل راه افتادولی همش دوکلمه بیشترنمیگه ماماوچش دیگه چیزی نمیگه چیکارکنم دکترخیلی نگرانم توروخداراهنماییم کنیدانشالله که خیرببینید
- دخترم 5سالشهتقریبا 15کیلوسرما خورده میگه گلوم درد میکنه روز اول 5سی سی آزیترومایسین 200دادم روز دوم چقدر بدم
- نحوه مصرف قرص سفکسیم ۲۰۰ برای کودک ۸ ساله و اینکه چند عدد قرص رو باید مصرف کنه. با تشکر
- ایا شربت آموکسی سیلین برا بچه یکسال ونیم تجویز میشه یا نه؟
- سرماخوردگی کودک
سلام و خسته نباشید پسر ۱۰ساله ام از دیروز سرماخورده ابریزش شدید بینی همرا ه عطسه داره گلوشم میسوزه فقط شربت کوریزان بهش دادم ولی بهتر نشده تب نداره فقط ابریزش بینی و گلودرد داره و بی حاله چه شربتی یا قرصی حالشو خوب میکنه ؟ممنون میشم راهنماییم کنید سرفه هم نداره
- سلام پسرم چند روزه سرما خورده امروز میگه پاهام درد میکنه خودشم میلنگه به نظرتون باز ببرم دکتر
سلام پسرم چند روزه سرما خورده،بهش ستادین دسی و ایبوپروفین و سفکسیم میدم،از صبح امروز میگه پاهام درد میکنه ،موقع حرکت هم کمی میلنگه،به نظرتون باز ببرم دکتر؟
- سرفه کودک
سلام آقای دکتر. پسرم یه سالشه با وزن ۱۲/۸۰۰. از پنجشنبه بعداز ظهر تب داشت تا شنبه شب. الان تب نداره اما سرفه میکنه و ابریزش بینی داره. فقط شربت پلارژین میدم. خواستم بدونم آنتی بیوتیک لازم نداره؟
- شربت آزیترومایسین
سلام. آقای دکتر پسرمن چندروزه سرماخورده بدن درد وتب داشت و بی اشتها خودمون دارو گرفتیم براش شربت آزیترومایسین ۲۰۰ از اونایی کا آماده شده است پودرنیست گرفتیم نمیدونم باید چقدر بدم بهش هفت ساله است و ۲۰ کیلو وزن داره
- ریزش مو
سلام . اقای دکتر.پسرم 14 ماهه اس چند وقته ریزش مو داره بیشتر موقع شونه کرد با وجودی که قسمت جلو مو در 2 ماهگی ریخته بود الان اون ناحیه ببشتر ریزش داره .شربت زینک و فروگولوبین هم یک ماه هس بهش میدم .نگرانم طبیعی هس یا نه؟ممنون

