Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه
شربت بنفشه باریج برای پسرم که چهارماهشه و حساسیت به باقالی داره خوبه ضرر نداره
- کمبود اهن
چه دارویی رو برای کمبود اهن پیشنهاد میکنید فعلا به پزشک دسترسی ندارم ازمایش رو فرستادم براتون
- زردی نوزاد
سلام وقت بخیر نوزاد یک روزه با وزن دو و نیم کیلوگرم و زردی6.4 آیا نیاز به بستری به علت زردی دارد؟ آیا میتوان در منزل زیر با دستگاه زردی درمان انجام داد؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- سرفه
سلام و خسته نباشید آقای دکتر دخترم ۷ ماهشه و ۷.۵ کیلو.از دیروز صبح سرفه میکنه.امروز سرفه هاش خیلی بیشتر شده.دماغش هم انگار پره ولی چیزی نیست که من تمیزکنم،ممنون میشم بگین چی بهش بدم که حالش خوب بشه.
- نوزادم ۱۵ روزه و عطسه و تک تک سرفه بدون خلط میکنه میشه بفرمایید علتش چیه ؟
- شیرخشک
سلام پسره من یه مدتیه هست ک الان هفته ۱ بار دستشویی میکنه ۳ ماهو خورده ایشه و۱ ماه بیشتره که هفته یه بار دستشویی میکنه وشیرخشک کمکی اپتامیل میدادم شیرشو چندروزه عوض کردم ببلاک میدم ولی باز دستشویی نمیکنه میتونم دیگه ببلاکو ندم همون اپتامیلو بدم مشکلی براش نداره؟؟چون هیچ فرقی نکرد بازم انگاری میخاد همون هفته ای یه بار دستشویی
- اسهال
سلام آقای دکتر. پسرم آلرژی به پروتئین گاوی داره. الان یازده ماهه است. دوروزه اسهال خفیف داره. تب نداره. پدی لاکت هم شبی ده قطره میدم. لثه ی بالاش هم ورم کرده خیلی همه چیزو میبره دهانش. شربت نئوزینک بدم برای اسهالش؟ چه میزان باید بدم در روز؟
- سرما خوردگی نوزاد 2 ماهه
سلام و وقت بخیر نوزاد دوماه دارم برا ختنه اش پنج روزی هست اموکسی سیلین دارم بش میدم الان خواهرش سرما خورد فقط عطسه بود الان نوزادمم گرفته عطسه میکنه تک سرفه برام مقدور نبست ببرمش دکتر چیکار کنم؟ممنونم
- استفراغ
سلام پسرم امروز پنچ ماهش کامل شد چند مدت استفراغ داره هرچی میخوره بعضی موقع کم بعضی موقع زیاد بالا میاره بردم دکتر شربت دومیتدون .آمپرازول دادن میگن برای رفلاکس آمپرازول دکتر گفته روزی یه ساشه ولی شربت نگفته چجوری باید بدم ..چقدر ..درضمن آب دهنشم خیلی میره جوری که روزی 7.8بار لباسشو عوض میکنم
- سرفه نوزاد
با سلام نوزاد دو ماهه ام سرفه میکنه دیشب بردمش دکتر بهش شربت پلارژین کیدز داد که 10قطره هر 8ساعت استفاده کنم استفاده از آن به نظر شما اشکال ندارد
- دندون
سلام به دختر ده ماهم قطره میم میدم و بعد اون اب میدمو با یه دستمال پاکش میکنم ولی دندوناش سیاه شدن توروخدا بگید چیکار کنم
- زردی کف دست وپادختر۱۰ساله
- مدفوع نکردن نوزاد ۴ ماهه
- قد کودک سه و نیم ساله
سلام دختر سه و نیم ساله ای دارم ک قدش 88 و وزنش 12 کیلو هست کمبود وزن و کوتاهی قد دارد آزمایش کامل ازش گرفتیم خداروشکر مشکلی نداشت اما رشد خوبی ندارد انگار رشدش کند هس چون خیلی دیر ب دیر لباساش براش کوتاه میشه قد من و پدرش 160و172 هس میشه توضیح بدین ک آ یا ممکن بعدها رشدش سریع بشه یا ن و بنظر شما مشکل چیه ممنون
- رفلاکس و حساسیت به لاکتوز و فاویسم در نوزادان
سلام پسر یک ماهش هست وقتی شیر خودم رو میخورد اسهال داشت و تو هفته سوم بردم دکتر وزن ااضافه نکرده بود تا اینکه فهمیدیم به لاکتوز شیر حساسیت داره الان داره شیر بدون لاکتوز میخوره مجبور شدم شیر خودم رو قطع کنم تا اسهالش بند اومد تا کی باید شیر خشک بذون لاکتوز بخوره شیر نان آال۱۱۰استفاده میکنه
- شربت دومتیدون برای نوزاد پنج ماهه
سلام آقای دکتر.نوزاد پنج ماهه ای دارم.اصلا خواب پیوسته ندارد.نوزادی تشخیص رفلاکس پنهان دادن است امپرازول ساشه دادم یک ماه بهتر نشد.قطع کردم. به خاطر تعداد دفعات زیاد بیدار شدن در خواب پیش فوق نچتخصی گوارش کودکان بردم.شربت دومتیدون تجویز کردن این شربت برای این سن نوزاد مجار است؟ممنون.
- رادیلوزی
سلام اقا دکترخسته نباشید ایا گرفتن عکس رادیلوژی از لگن کودک پانزده ماهه ضرر داره یا خدایی نکرده دراینده براش مشکلی ایجاد میکنه
- پوست
سلام پوست پسر دو ماهم اول دون دون بود بردم دکتر پماد هیدروکورتین داد با نرم کننده خوب سد بعد پوستش خشک شد و پوسته زد بردم دکتر یه کرم ترکیبی داد خوب شد الان باز یکم دون دون ریز روی پاهاش و دور گردنش زده چی کار کنم
- مولتی ویتامین
سلام مولتی ویتامین خارجی بهتر است یا ایرانی ؟؟؟
- شیر نخوردن نوزاد ۵ ماه ووزنگیری نا مناسب
سلام دخترم ۵ ماهشه تو هفته ۳۳ با وزن ۱۴۰۰ به دنیا اومد رفلاکس داره بردم دکتر داروی امپرازول بهش میدم فق شیر خوشکیه اونم Ar بهش میدم بعداز ۵ ماه الان قدش ۵۸ و وزنش ۵ کیلوه تورو خدا یه راهنمای بکنید دیگه دارم دیوانه میشم براش به تازگی شیرم نمیخوره باید با سرنگ بهش بدم اونم اینقدر گریه میکنه که نگید

