Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بوی بد دهان کودک ۹ ساله
پسرم ۹ سالشه بوی بدی میده دهنش میشه بهش قرص سفکسیم۲۰۰ بدم؟
- درباره شیر
سلام من به پسرم شیر با شیره انگور میدم تازگی شنیدم این دوتا باهم خوب نیست آیا درسته؟
- شربت میم اورنج
شربت میم اورنج چه مقدار باید مصرف شود برای کودک ۱ ساله
- دل درد
سلام دختر 4ساله ای دارم کهچند ماه هست دست روی نافش میزارم و میگه درد میکنه تاحالا 6تا دکتر بردم آزمایش مدفوع، ادرار و خون و سونو شکم انجام دادم مشکلی نبوده الان هم دکتر فوق گوارش کودکان بهش امپرازول، رانیتیدین داده حدود دو هفته است که میخوره اما فایده نکرده طفلی دخترم مدام درد داره، ضمنا از نظر دفع هم گاهی اوقات دو سه روزه است و گاهی هرروزه. لطفا کمک کنید کجا ببرمش لازمه فوق تخصص دیگه ای دخترم رو ببینه؟
- دوز مصرف شربت سفکسیم برای نوزاد دوماهه
برای نوزاد دوماهه چ مقدار باید مصرف کرد
- قورت دادن هسته گوجه سبز
سلام دخترم 11 ماهشه دیروز هسته گوجه سبز رو قورت داده دوبار مدفوع کرده ولی من تو پوشکش هسته ندیدم نگرانم چی میشه؟
- مقدارمصرف سفکسیم
سلام بچم دوسالشه با وزن ۱۳ کیلو چقد شربت سفکسیم بهش بدم
- آنفولانززززااااا
سلام دکتر انشالله خوب سلامت و شاد باشید دخترم ۳ونیم سالشه ۱۰روز پیش تب کرد بردم دکتر یه امپول بتا ستادین سفکسیم ۱۰۰ و پلترگونیوم داده داروها رو یه هفته دادم تمام شد ولی ستادین هست هنوز الان یکم گرفتگی بینی داره و مخاط بینی و سرفه زیاد داره چی بدم بهش؟ کتوتیفن و تئوفلین جی و اسپری بنفش کاتوسین پلاس ۲۵۰ دارم خونه کدومو بدم و چه مقدار؟
- تب و گلو درد و سرفه های شدید
من دخترم ۳ سال و نیمه هست تب و گلو درد شدید داره و سرفه های خیلی بدی میکنه شربت سفکسیم هم نمیخوره میگه تلخه برای عفونت گلوش چیکار میتونم بکنم؟
- دخترم ۱ونیم سالشه سرماخورده
دیروز سرما خورده دارو از داروخانه داروی آزیتروماسین۲۰۰براش گرفتم چطوری بهش بدم آیا دارو گرفتن بدون نسخه پزشک درصورتی که هر وقت سرما خورده دکتر همین دارو ها رو بهش داده این کار من درسته یا نه حتماباید ببرم دکتر تجویز کنه [دکتر میبرم ولی الان شرایطش رو نداشتم برم دکتر]
- تب
سلام آقای دکتر پسرم 2 سال و 3ماهشه الان تب کرده ولی حال عمومیش خوبه مشکل خاصی نداره فردا میارمش مطب تا فردا میتونم شربت آستامینوفن کوریزان بهش بدم؟
- تب۹
سلام دخترم تب داره ۲۱ ماهش هس ۱۳ کیلو چقد از شربت ازیترومایسن بدم؟ دوزش چند باشه؟
- راه نرفتن کودک
باسلام دخترم تازه سیزده ماهش تموم شداماهنوزراه نرفت آیاجای نگرانی داره مثلا وقتی یک اشیاراداره مثل مبل وایناراه میره اماهنوزخودش بایسته وراه بره نیست
- واکسن
سلام خسته نباشید. من دخترم دیروز واکسن یک سالگی خورده امروز تب 37/2درجه اسهال و استفراغ و آبریزش بینی و سرفه های خفیف و خیییلی بی قراره.... عوارض واکسن هستش یا خودش مریض شده
- فارمنتین ای اس ۶۴۳
پسرم ۳ سالشه دکتر گفته هر ۱۲ ساعت یه قاشق
- شربت گاویسکون
سلام آقای دکتر خداقوت شربت گاویسکون از اس امپرازول بهتره؟ برا رفلاکس بدم بچم بلکه بتونه بهتر بخوابه .ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام میشه برای کودک یک ساله شیاف استفاده کرد ۱۲۵ نصفع میشه استفاده کرد یا کامل
- بی قراری بچه 7 ماهه
سلام خسته نباشید من پسرم 7 ماهشه ی مدتی خیلی بی قراره مدفوع سبز تیره داره لثه هاش خیلی خارش داره و قرمز شده سفیده دندوناش زیر لثش دیده می شه ولی تا حالا جوانه نزده بی اشتها شده به زور شیر خشک یا فرنی می خورد خوابشم کم شده هی گریه می کنه مجبور می شم استامینفون پاراکید بهش بدم هر روز دو بار پاراکید می خورد مصرف هر روز پاراکید برای بچم ظرر داره یا نه ممنونم با تشکر
- سلام من دخترم تقریبا یه ماهه ک درد شکم داره
سلام من پسرم سه سالشه الان چهر روزه مدفوع نمیکنه همش گریه میکنه درد داره چکار کنم
- آمپول بتا متازون
کودک۹ماهه م ۴ روز تب داشت که باتزیق یک چهارم بتامتازون تبش قطع شد ولی الان ۲ روزه بی حاله هی میخوابه.ممکنه عوارض آمپول باشه

