Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت مولتی ویتامین مارینوکس
سلام پسرم دوسال و ده ماهشه و وزنش ۱۴ کیلو،،کلمات به صورت محدود میگوید در حد بابا ،، دد،اب ،،ایا میتونم شربت مولتی ویتامین مارینوکس رابهش بدم؟؟چون شنیدم واسه تکلم خوبه،،چه مقدار باید بدهم؟؟ مرسی
- شربت کلاویسیلین
سلام برای بچه ۴ ساله با وزن ۱۴ کیلو دکتر گفتن روزانه دوبار ۵ سی سی شربت کلاویسیلین ۶۴۳ بدهم.مقدارس رو زیاد نگفته?بچه سرما خوردگی داره
- غذای کمکی
باسلام خدمت شما پزشک محترم نوزاد۶ماهه ای دارم که نارس بدنیا اومده الان میخوام واسش غذا شروع کنم ازچی شروع کنم بهتره سرلاک یافرنی؟کدوم مقوی تره؟وزن الان ۶۳۰۰
- عفونت ادراری
سلام خسته نباشید ببخشبد دخترم صبحها ازادرارش خیلی بوبدمیاد ممکنه عفونتادراری داشته باشه؟
- شربت فکسوفنادین
پسرم چهار ماهشه باقلایی است تب داره دلپیچه داره وسینش است شربت فکسوفنادین براش خوبه
- رفلاکس پنهان نوزاد دهماهه
سلام خسته نباشید دخترم ۱۰ماهه هست رفلاکس پنهان داره قطره پدی لاکت مصرف میکنه شیرخشک ببلاک ای ار میخوره ولی هنوز بهترنشده نمیتونه خوب بخوابه محتویات معده میاد تو دهنش ترش میکنه بیدار میشه وزنش ۸کیلو ۳۰۰هست وزن گیری خوبی نداره میخواستم بپرسم دارو واسه رفلاکس چی بهش بدم بهتربشه چون خیلی اذیت میکنه
- کم ادراری
شرمنده اقای دکتر ی سوال دیگه پسرم از دیشب که تب میکنه ادرارش کم شده ممکنه به خاطر تبی که داره اینجور شده باشه چون تا دیروز خوب بود اردارش الان کم شده یکمم بی اشتها شده پنج ماهشه
- افتادن ناخن شصت پا کودک
دختر سه سالم زیر انگشت شصت پاش سیاه شده و ناخن پاش کامل میخواد بیفته . از چی میتونه باشه
- شربت و مولتی ویتامین
سلام خسته نباشید من یک پسر ۲ ساله دارم که خوابه خیلی بدی داره و به علت بی خوابی کل روز رو بد اخلاقی میکنه بردمش دکتر براش شربت سیموسد گیاهی گرفتن میخواستم از آقای دکتر با تجربه شما بپرسم که ضرری برای حال و آینده بچم نداشته باشه این شربت
- عفونت گوش
داروی مناسب برای عفونت گوش میانی نوزادسه ماهه
- تب واکسن ۱۸ماهگی
سلام پسر ۱۸ ماهه من دیروز واکسن زده و با دادن قطره و شیاف هنوز تبش پایین نیومده وگاهی تب ۳۹ونیمو یا ۳۸و ۷دهم داشته یکبار هم دیشب ۴۰درجه شد چه چیری بدم ممنون
- مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ،پسرم ۵ماه و۱۲روزشه حدود۱ماهه شیرخشک سوپرامیل میخوره ،ازوقتی شروع کردم این شیررو تعداد دفع مدفوعش روزانه بیشترشده مدفوعش تیکه های خلطی داره و الان ۳روزه مدفوعش نخه های سیاه داخل مدفوعشه و خلطی هم هست،آزمایش انجام دادم آزمایشش سالمه،،این بخاطره چی هست؟؟
- برگشتن کمر نوزاد
سلام من پسرم پنج ماهشه بخاطر یبوستش کره پاستوریزه دادم بهش و الان بشدت درد میکشه چیکار کنم کمک کنید لطفاٌ
- زردی کف دست و پای پسرم
- خون در مدفوع کودک
سلام خسته نباشید. بچه من ۵ سالشه صبح کمی دل درد داشت رفت دستشویی فکر کردم اسهال داره ولی وقتی برای بار دوم رفت دستشویی اول به شکل اسهال آبکی قرمز صورتی بود ولی بعد مدفوعش به صورت عادی بود. در واقع چند بار به صورت اسهال قهوه ای تا صورتی روشن دستشویی کرد و بعد به صورت عادی. می خواستم بدون اگه خون بوده چرا همراه مدفوع نبوده و اول جدا بوده
- مصرف شربت پلارژین کیدز
با عرض سلام و خسته نباشید آیا کودک ۷ ساله ی مبتلا به فاویسم میتواند شربت پلارژین کیدز مصرف نمیاد؟
- سلام اقای دکتر دخترم اسهال هست هر داور میدم جواب نمیده
- میزان مصرف شربت سفکسیم 100
سلام دخترم 29کیلوعه و گلو درد داره هر دوتزده ساعت چند سی سی باید بخوره؟ شربت سیفکسیم 100
- بی قراری در شب
سلام دخترم یکسال و بیست روزشه شبا خیلی بیقراره همش گریه می کنه با دمر خودش میندازه و کمرش حالت گنبدی میکنه.بردم دکتر تشخیص نداد.یک هفته است اسهال هم هستش اما عذرخواهی می کنم زرد رنگ.بدون تب .هنوز دندون در نیاورده.دایمتیکون هم میدم آروم نمیشه.موقع خواب اینجوری بی قراری میکنه هر یک دقیقه بیدار میشه گریه میکنه
- سلام مقدار مصرفی سفکسیم برای کودک دوسال و پنج ماه
دوز و مدت زمان دوز مصرفی سفکسیم برای کدوک دوسال و پنج ماه بل وزن ۱۹

