Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن انفولانزا
سلام دکتر مهربان من دختر تو ۸ ساله و داره فارمنتین برای صرفه هاش مصرف مکند ۵ شنبه ۷ روزه آن تمام میشه کی میتوانم بهش واکسن آنفولانزا بزنیم یعنی چند روز باید بگذرد
- کشیدن دست به دماغ وسر
سلام آقای دکترشرمنده پسرم دوماه بعدسه سالشوتموم میکنه نزدیک یه ماه دستشوبه دماغ وسرش میکشه چشاشم زودزودمیزنه وقتی دستشومیگیرم که به دماغ یاسرش نکشه بازورسریادماغشوبه یه جایی میماله انگارمیخاره
- سلام دخترم علایم التهاب کلیه و عفونت کلیه داره دکتر گفته روزی یک بار هر بار دو و نیم سی سی ولی نگفته تا چن روز لطفا میتونید بگید چن روز
- اسهال و تب و دلدرد
سلام
پسرم سه سالشه. یه هفته ای هست مدفوع هاش بد بو هستن و هر بار دسشویی میره اسهاله. الان امروز تب هم کرده دلش هم میگیره. درد داره، چی بهش بدم بخوره؟
تشکر - قرص تاوانکس
آیا قرص تاوانکس ۵۰۰ برای کودک ۱۲ ساله مجاز هست؟
- سلام بچم 5 و نیمشه از دیشب تب دارع صبح 41 بود بردم دکتر گف ویروسه و استامینوفن و دیفن هیدرامین و فاراموکس بی دی داده هنوز تب داره شیاف زدم باز تبش 40 چیکار کنم
سلام بچم 5.5 سالشه از دیشب تب داره صبح 41 بود بردم دکتر گف ویروسه و استامینوفن و دیفن هیدرامین و فراموکس بی دی داد ولی هنوز تب داره الان 40,بود شیاف زدم ولی هنوز نیومده پایین چیکار کنم
- خون در مدفوع کودک
سلام خسته نباشید. بچه من ۵ سالشه صبح کمی دل درد داشت رفت دستشویی فکر کردم اسهال داره ولی وقتی برای بار دوم رفت دستشویی اول به شکل اسهال آبکی قرمز صورتی بود ولی بعد مدفوعش به صورت عادی بود. در واقع چند بار به صورت اسهال قهوه ای تا صورتی روشن دستشویی کرد و بعد به صورت عادی. می خواستم بدون اگه خون بوده چرا همراه مدفوع نبوده و اول جدا بوده
- اگزماکودک
خواهشادرمورداگزما کودک توضیح بدین که چیکارکنیم خوب شه تکرارنشه پسرم ۱۰ماهشه کرم اگزاسین به صورت بچه زدم خوب شدالان گردنش هست گردن خوب میشه روی سینش بچه انقد میخارونه آدم گریش میگیره حتی داخل گوش روهم خارش میده بعد از خوب شدن هم حالت خشکی وتیرگی میمونه پوست بچه انگار رنگش تغییرمیکنه شادابی قبل رونداره
- مریضی کودک یه ساله
سلام پسر یک ساله ام سرفه خلط دار میزنه دکتر نبردم بهش سفکسیم ۱۲۵ میدم یه سی سی خواستم ببینم مشکل نداره
- آزمایش مدفوع R.B.C0-1 و W.B.C 0-1
دخترم پنج سالشه دل درد داشت آزمایش مدفوع داد R.B.C0-1 و W.B.C 0-1 آیا خطرناک است
- سیاهی زبان
با سلام پسرم سه سالش است که حدود ۴ ماه است که انتهای زبان او تا وسط سیاهه شده و گاهی وقت ها کمرنگ میشود و گاهی پررنگ و در ضمن پسرم در یک سالگی به خاطر سوراخ قبل عمل باز شده است لطفا راهنمای کنید.
- سرفه نسبتا خشک وشدید
سلام.دختر8سالم مدت 5ماه سه بارسرماخورد.بعداز مدتی الان دوباره سرفهای شدیدو تقریبا خشکی داره.بخصوص زمانیکه دراز میکشه.خیلی نگرانشیم.الانم که میگن نبرید درمانگاه.تمام کارهای سنتیوخانگیم انجام شده.ترس ماهم ازهمینه که چراخوب نمیشه.درضمن شربت رینگاویش وبعد کاف استاپ باریج هم دادیم هر8ساعت ولی متاسفانه جواب نمیده.لطفاراهنمایی کنید.باتشکر
- قرص ایروکاست
سلام دکتر گفتید قرص ایروکاست ۵ بدم به بچه باچی مخلوط کنم و اینکه چند شب بدم شبی یکی گفتید
- گوش
سلام وقت بخیر دخترم ۵ سالشه سرفه خشک میکنه و پلارژین میدم بهش با نئوتادین هرشب میدم الان میگه گوشم درد میکنه خودمم شهرستانم دسترسی ندارم بیام پیشتون ممنون میشم راهنماییم کنید
- سرماخوردگی نوزاد۹ماه
سلام آقای دکتر من بچم 9ماهشه و سرما خورده شربت فلوپد خریدم ولی فاویسم داره اشکال ندارع بهش بدم
- آدزیر
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم ۲۴ماهشه طبق دستور شما تا امروز روزی یک سی سی قطره آدزیر میخوره همچنان همین روند را طی کنم و آدزیر بدم یا قطره دیگری پیشنهاد میکنید .ممنون
- شیردهی
آقای دکتر سلام نوزاد ۳هفته ای رو هر چند ساعت باید بیدار کنیم شیر بدیم؟ ۱۰که میخوابه تا۳بیدار نمیشه.
- دوز مصرف سفیکسیم100
با سلام و خسته نباشید دوز مصرفی سفیکسیم 100 برای دختر 27 ماهه با وزن 15 کیلو چقدره؟
- بقیه سوالم میفرستم
سلام ببخشید قبلا بهتون گفتم تیروئید دختر ۶ ساله ام ۶،۱ هستش تی فور هم۵،۱ هستش
- ستریزین
باسلام.دخترم آلرژی غذایی داری یک ماه پیش آبریزش بینی و خارش چشم داشت که متخصص آلرژی ۵ سی سی هر روز سیتریزین تجویز کرده.دخترم یک سالشه و ۱۴ کیلو..ب نظر شما درست تجویز کردن ۵ سی سی رو؟حس میکنم شاید اشتباه نوشتن.دخترم داروی ضدتشنج هم مصرف میکنه

