Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قورت دادن هسته آلبالو
سلام،پسرم سه سالشه و ده تا آلبالو رو با هسته قورت داده،آیا دفع میشود؟
- دختر ۱۰ساله دارم که دست وپایش از دیگر قسمتهای بدنشخشک تر است وهمچنین زرد ونارنجی است لطفا کمکم کنید
- روغن ام تی سی برای کودک
سلام برای کودک دوسالو نیمه جه میزان میشه روغن ام تی سی داد؟ دکتر تجویز کرده ولی مقدارشو نگفته
- بوی بد واژن
سلام وقت بخیر دختر شش ماهه دارم امروز متوجه شدم واژنش بوی بد میده ممنون میشم راهنمایی کنین چه کاری باید انجام بدم🙏
- کودک هفت ماهه
سلام واس نوزاد هفت ماهه چه سوپی درس کنم؟گوجه میتونم بدم یانه؟
- بی خوابی و بدخوابی کودک
سلام نوزاد ۵۰روزه دارم اصلا خواب عمیق نداره چیکار کنم
- واکسن وسرماخوردگی
سلام خسته نباشید آقای دکتر ما شهرستانم چطورنوبت بگیریم پسرم سرماخورده بود واکسن سه گانه وفلج اطفال هم هم زمان زدن براش الان چهار روزه تب داره توروخدا کمک کنید خطرناکه .شیش سالشه.امکانش هست هزینه ویزیت رو واریز کنیم لطف کنید براش دارو بنویسید سرفه هم داره خلط دار تبش هم فقط باشیاف دیکلوفناک پایین میاد بخدا از دلواپسی دارم سکته میکنم.
- خس خس سینه نوزاد سه ماه و نیمه
سلام خسته نباشید پسرم سه ماه و نیمه است یک ماه و نیمه که سینش خس خس میکنه بردمش دکتر بهش آموکسیسیلین ۲۰۰ داد با قطره بینی تقریبا سه هفته دادم خوب نشد دوبار دکتر بردم باز همونو داد دوباره امشب بردمش ی دکتر دیگه گفت حساسیت داره بهش سیتریزین داد با اسپری سالبوتامول و پودر گرانول خوراکی سینکاست توی گوگل نوشته زیر شش ماه آنتی هیستامین کلا برای نوزاد تا شش ماه خوب نیست چیکار کنم بدم؟؟ اینم بگم عکس از سینش گرفتیم گفتن هیچ مشکلی ندارع بچم خیلی بی تابی میکنه بدم داروها شو یا ن؟
- رفلاکس
دختر۲ماه و۱۰روزه دارم ک رفلاکس پنهان داره خیلی اشتهاش کمه.باگریه شیرمیخوره.داروی امپرازول استفاده میکنم براش ختستم بدونم کی علایمش خوب میشه وازکی میتونم غذاخورش بکنم وخودم چ رژیمی رو رعایت کنم
- ادامه سوال قبل
امروز صبح ۳۸ تب داشت وقتی استامینوفن دادم گفت معدم درد میکنه و استفراغ کرد. منم دیگه شیاف گذاشتم انتی بیوتیک بدم؟ امروز مطب تشریف دارید؟
- سلام پسرم ۲۰ ماهشه قطره استامینوفن سو سپانسیون چقدر باید بدم باتوجه به اینکه ۱۱کیلو وزن داره؟
- درموردپسر۷ساله
- پاسخ به اسپری زدن نوزاد
سلام من بچه ام ۲ماه و پنج روزش بود سرفه ی زیادی میکرد بردمش دکتر و اسپری ونتالکس بهش داد و خوب شد چند روز پیش دوباره سرفه های زیادی میکرد و دکتر بهش آزیترو مایسین بهش و دوباره اسپری ونتالکس بهش داد ومن خیلی نگرانم که ببینم مشکلی مثل آسم داره یا نه ؟
- سلام دکتر دخترم ۱۲اساله ام الان حدوداً دو ماه پیش هسته شلیل خورده نمیدونیم دفع شده یانه هروز که از خاب پامیشه شکمش درد میگیره ممکن هنوز هسته خارج نشده باشه
سلام دکتر دختر ۱۲ساله ام حدوداً دو ماه پیش هسته شلیل خورده نمیدونیم دفع شده یانه هروز که از خواب پامشیه شکم درد میگیره ممکن هنوز هسته خارج نشده باشه
- گریه شبانه نوزاد ده ماهه
باگریه وفریاد غزخواب بیدارشدن نوزاد ساعت سه شب که نه علتش گرسنگیه نه تشنگی لطفاً راهنمایی کنین ممنون
- ناخن های شکننده
دخترم پنج سالشه و ناخن های شکننده ولایه لایه شده ای داره له همراه ریزش موی شدید ازچه قطره ای باید استفاده کنم
- امپول بتامتازون برای کودکان
دخترم ۱۸ ماهشه دکتر برای تب و گلودرد برایش بتامتازون نوشت و تزریق کردیم بعد متوجه شدم امپول خوبی نبوده ایا واقعا با یک بار تزریق مشکلیپیشمیاد برایش؟
- آلرژی
سلام آقای دکتر. پسر ۷ ماهه دارم. که شیر مادر میخوره. آلرژی به پروتئین گاو و تخم مرغ داره. از حدود دو ماهگی براش پدی لاکت تجویز کردید. تا ۶ ماهگی مصرف کرد و بعد فرمودید قطع کنم. دیروز برای اولین بار تو سوپ لوبیا سفید خورده. فکر کنم آلرژی شده. که امروز صبح دوباره تو مدفوعش خون دیدم و بی قراری می کنه و الان مدفوع آبکی داره. میتونم پدی لاکت بهش بدم چند روز؟ چیکار کنم؟
- بالابودن انزیم کبد
سلام پسرم دوماه و ۷روزشه ازمایش کبد دادم ast.124 و alt.155بوده ایا خیلی بالاست انزیم کبدش؟ و خطرناکه؟
- میشع ب بچه سه ماهه رفلاکسی شیر ویت میل داد

