Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه وسرماخوردگی نوزاد۲ماهه
سلام دکتر من پسرم دوماهشه سرفه وابریزش بینی داره میشه شربت اموکسی بهش بدم
- شیر مادر بعد از ۱۵ روز برای نوزاد ضرر دارد؟
سلام خسته نباشید پسرم ۴۷ روزشه شیر خشک می خوره ماه اول بهش شیر مادر هم میدادم الان ۱۵ روزه که دیگه شیر مادر نمیخوره بعد از ۱۵ روز میتونیم بهش شیر مادر بدیم یا براش ضرر داره؟خیلی ممنونم
- تب. سرفه خشک
پسرم 13 ماهشه تب میکنحالا سرش نمیدونم مال گوش هست تب ازمایش گرفتم میگن عفونت و کم خونی دارن
- ریفلکس
سلام.نوزاد من ریفلکس داره که دکتر براش شربت موتیلیوم وشیرخشک اپتامیل تجویز کرد که متاسفانه اصلا با این شیر وزن گیری نداره لطفا به شیر بهتربرامون تجویز کنید.
- میزان مصرف سفکسیم 100برای کودک ۷ ساله ۲۳ کیلویی
- ناخن ومو
دخترم چهارسالونیمشه ناخن پا شصتش مدام ترک ریزودرشت داره آیا مشکلی هستش و درضمن از همون اول جلوی موهاش رشد نمیکنه خیلی کوتاه ولی بقیه موهاش بلند میشه علتش چیه ممنونم دکتر راهنمایی کنید با سپاس فراوان
- فاویسم
آیا ویتامین آدوکید و فروس سولفات برای فاویسم ضرر دارد
- شیر نخوردن نوزاد 4 روزه
سلام ، خسته نباشید،
دختر من ۴ روزه بدنیا امده، وزنش ۲.۴۵۰ بوده، ولی بعد از ۴ روز وزنش شده ۲.۲۰۰.
آقای دکتر اصلا شیر زیاد نمی خوره، به زور بهش میدیم.
دکتر چیکار کنیم؟
- قطره شيرافزا
سلام درسته كه ميگن قطره شيرافزا براي نوزاد پسر خوب نيست چون هورمون زنانه داره و نبايد استفاده شه؟ ممنون
- سلام پسرسه روزه دوبارادارخون داشته دلیلش چیه
- تشکر
با سلام سوالی در حال حاضر سوالی ندارم فقط خواستم بابت پاسخ گویی سریع و بی چشمداشتتون ازتون تشکر کنم اانشاالله همیشه سالم و سلامت باشید
- سلام نوجوان 14 ساله مبتلابه فاویسم میتونه قرص اندامین بخوره
- اریترومایسین یا آزیترومایسین
سلام سوال زیر رو پرسیدم و لطف کردین جواب دادید فقط میخواستم ببینم آزیترومایسین یا اریترومایسین؟ سلام پنج روز قبل پسرم رو به علت آبریزش بینی و سرفه بردم دکتر که دکتر گفت ویروسه و پرومتازون داد اما پسرم ترشحات چسبنده سبز بینی و سرفه های خلط دار میکنه نمیدونم چرا آنتی بیوتیک نداد مبخواستم ببینم چه آنتی بیوتیکی بهش بدم و چقدر وزن پسرم ۲۱و ششسالهبرچسب های سوال:سرماخوردگی 1 پاسخ دکتر محمد مهدی کرم بین متخصص اطفال کودکان و نوزادان در رشت عضو سایت پاسخ داد 3 ساعت قبل سلام شربت اریترومایسین روز اول ۵ وسپس روزی دو نیم سی سی بدهید
- ویتامین د
سلام مجدد آقای دکتر، سوالی پرسیده بودم بابته اینکه دکتر به پسر نه ماهه ام قرص ویتامین د ۵۰ هزار و ویتامین آ ۲۵ هزار داده و گفته هر هرهفته بخوره تا پنج هفته...شما پاسخ دادین بر اساس آزمایش، نه اصلا آزمایشی نداده پسرم، همینطوری بخاطر اسهالش قرص ویتامین آو د رو تجویز کردن...این دوزه بالا هر هفته ضررنداره؟ بهش بدم؟ تشکر
- اسهال
سلام پسرم دوماهشه الان چندروزه مدفوعش سبزرنگه تیرس وشله علتش چی میتونه باشه روزی دوسه بارشکمش کارمیکنه ولی علت شلی وتیرگیشو خواستم بدونم
- سلام برا گوش درد نوزاد 5ماهه چی خوبه
- سلام دوز دارو
سلام پسرم ۸ سالش هست و۲۱ کیلو دارو ازیترومایسین برای سرما خوردگی بهش دادن ولی تبش قطع شد و بعد از دو روز دوباره تب کرده میشه دوباره بهش ازیترمایسن بدم ممنون
- شربت رانیتیدین برای پنج ماهه
سلام خسته نباشید.پسرم پنج ماهه هست.دکتر بهش شربت رانیتیدین داده.هر ۱۲ ساعت.۲ سیسی.تا چند روز باید شربتو بهش بدم
- زور زدن مداوم نوزاد
سلام.نوزاد پسر45روزه ای دارم که شکمش هر سه روز یانهایتا4روز یکبار کار میکنه ومدام درحالت خواب یا بیداری مشغول زور زدن هست و گاها بس که زور میزنه پوستش قرمز میشه ولی خبری از ادرار یا مدفوع هم نیست.ممنون میشم راهنمایی کنید.شیرمادر میخوره فقط.
- سلام پسرم ۸ ماهشه تب سه روز داشت بعد از سه روز تب قط شد ودر سمت راست مثانش یکم ورم کرده مثل حالت فنگیه

