Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آبله مرغان
سلامپسرم ۱۱سالشه آبله مرغان گرفته دهنش روی لبهاش هم تاول زدا و درد داره و نمیتونه جیزی بخوره دکتر بردم شربت پروپتازین با قرص استامینوفن و پماد الوویر داد برای تاول های دهنش چیکار کنم واینکه امروز چهارمین روزه تا چندروز انتقالش هست
- مدفوع خلطی خونی
سلام آقای دکتر من دخترم دوماه و نیم بود تو مدفوع خون دیدم بعد اون رگه خون به همراه خلط دکتر برام آزمایش مدفوع نوشت و تشخیص التهاب روده ناشی از آلرزی به شیر بود و چیزهای لبنی گاوی و حذف کردم خوب شد ولی دوباره شروع شد خلط با رگه دفع کرد شب قبلش کله پاچه گوسفندی خوردم آیا باید اونم حذف کنم درضمن دکترم گفت شیرخشک مخصوص کمیابه نمیدونم باید چیکارکنم
- ویتامین دی
سلام وقت بخیر پسر من شش ماه س آزمایش یک ماه پیشش سطح ویتامین دی ش رو ۲۳.۹ نشون میده دکتر براش قطره kidfort 12000 تجویز کرده یک روز در میون بیست و پنج قطره این میزان مشکلی نداره واسه پسرم؟ چون قطره مولتی ویتامین و آهن هم که بهداشت داده باید بخوره .ممنون از شما
- استفراغ بعد از واکسن 4ماهگی
با سلام خدمت شما بزرگوار نوزادم را برای واکسن 4ماهگی بردم قبل ان طبق دستور پزشک قطره اسنامینوفن داده شد ، بعد از واکسناسیون و دادن سه نوبت 4ساعته قطره نوزاد دیگر تمایل به خوردن قطره ندارد و با خوردن کمی از ان استفراغ کرد. ایا این امر طبیعی است؟ قطره برای یک نوبت به تعویق بیافتد ایرادی نداره ؟
- درمورد هوش کودک
دختری دارم سه سالو ۴ ماهشه @حروف خارجی از اول تا اخر @از ایام هفته گرفته @ا اعداد تا ۲۰ بلده خارجی @هلو هلو هواریو تا اخرش @ایام سال از فروردین تا اخرش @آیام هفته به خارجی @از شعر گرفته قدرت خدا @متاب خوب @انار @باز باران @تا یه عالمه دیگه شعر دیگه حفظه @سورهارو ۵ تا حفظه @ از اولین امام تا اخرین بلده @از ۱ تا ۱۰۰ بلده البته با کمکی کمک @ دایره با مربع @مثلث @عدد۱ بلده با خورشیدوکوه پرنده@گرفته تا چوب کبریتو میتونه خونه @درختو خونه @ با پرنده @ شکل دختری بکشه@تا کارای عملی گزفته از ظرفو ظروف مرتب کردن تا پذیرایی کردن به بزرگا از مسواک زدن گرفته تا نخ دندانو @حای بلده موچین دست بگیره ممو دست بکنه @از شعر محلی خوب بلده تا بماند شعر ای فارسی سر زده از افق @ حالا این نشونه هوش بچس @ جدول ضربم حفظه اینا نشونه هوش بچس
- زردی
سلام اقای دکتر خسته نباشید. آقای دکتر نوزادم چهل روز دارد و چند روز پیش خدمت شما آوردمش و براش پرونده تشکیل دادید. نوزادم بیمارستان فامیلی به دنیا اومد و گفتن زردی نداره. امروز وسط پیشانیش به سمت ابروهاش رنگ پوستش به زرد میزنه. یعنی نوزادم دچار زردی شده است؟ باید معاینش کنید و ببینید تا بتونید نظر بدید؟ لطفا راهنمایی بفرمایید یک دنیا ممنونم
- توده شکم
سلام خسته نباشید من کودکی ۵ساله پسر دارم که درطی چند روز اخیر متوجه توده ای درزیر شکم سمت راست اوشدم خواستم ببینم این چیز نگران کننده ای است یانه ممکن چربی باشه میشه بهم کمک کنید
- عرق کردن
هنگام شیر خوردن یه طرف سرش عرق میکنه البته پیشونیش علت چیه؟
- مدت واکسن هجده ماهگی
باسلام.دخترم چهارروزی میشه تب کرده متخصص اطفال گفتن عفونت ویروسی دوروزم از وقت واکسن هجده ماهگیش میگذره چقدر وقت دارم تاخوب شه واکسنشوبزنم
- جوشهای ریز قرمز در گردن
زیر گردن نوزاد سه ماهم کلی جوش قرمز و پر زده از چ پمادی استفاده کنم
- نفخ شدید کودک دوساله
دخترم تا الان ک دوسالشه بیشتر مواقع شبا بد خوابه و رفلاکس هم داره
- قی کردن چشم
سلام پسرم ۶سالشه جفت چشماش قی کرده
- قرمزی دور ناف پسر بچه بیست ماهه
با سلام.پسرم چند روزه تا دست ب نافش میزنی عکس العمل نشون میده تازگیا نافش قرمز شده .دفع مدفوع روزی یک بار عادی داره.تو حموم داخل تشت میشینه ممکنه داخل تشت ادرار کنه و عفونی بشه؟با تشکر از پاسختون
- تغذیه
سلام آقای دکتر آیا سویق های که تبلیغ میشن برای رشد کودک افزایش قد و وزن و هوش و.... آیا واقعا موثر هستن موادی با ترکیب طبیعی هستن و میتوان از آنها استفاده کرد و عوارض ندارن
- کمبودوزن کودک ۳ ساله
سلام من یه دخترسه ساله دارم که وزنش ۱۰کیل وقدش ۸۸سانته دکترمتخصص بردم وازمایش داد ومعاینه کردن گفتن مشکلی نداره وسالمه حالاچه دکتری ببرم چکارکنم وزنش بیشتربشه وقدش رشد کنه خیلی ممنون
- پاسخ بهتغذیه
سلام دختر6ماهه دارم ولی پانمیگیره ایامشکلی داره
- کبوکبودی کمرنگ دور دهان کودک
سلام کودک ۸ماه ای دارم که دور دهانش یعنی بالای لب وپایین لبش کبودی کمرنگی داره داره از وقتی اومد دنیا همین طوری بوده بعضی وقتا بیشتر معلومه کبودیش ،علت این کبودی چیه
- نفخ و كوليك
سلام.پسرم ٢٥ روزشه. پدي لاكت ارومش نميكنه. ميتونم اينفاكول بدم بهش؟ همه دور و بريام استفاده كردن نتيجه گرفتن. امكانش هست اقاي دكتر؟
- کم خونی
سلام و عرض ادب خدمت شما دکتر گرامی پسرم ۳سال و دوماهش هست ازمایش دادیم مینور خونش کمی پایین هست ممنون میشم راهنمایی کنید ک نیاز ب شربت خاصی هست ک معرفی کنید .؟ چون غذا و میوه و سبزیجات همه چی نمیخوره ک جبران بشه. برا همین گفتم ک چ شربتی بدم ک مینور خونش درست بشه نزدیک ۱سال هست ک شربت زینک پلاس میدم یه روز در میون.
- قطره اهن
با سلام خدمت شما من نوزادم داره دندون درمیاره میخوام یه قطره بهم معرفی کنین که به هیچ وجه به دندوناش آسیب نرسون چون میگن بعضی ازقطرها اصلا به دندونهانمیزنن با تشکر ازشما زنده باشین همیشه

