Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بوی بد دهان بچه
سلام خسته نباشید ببخشید امروز ک دخترم صب بلند شد برای شیر دهنش بو میداد عین ادم بزرگا ، تا حالا برام پیش نیومده بود حس کنم دهنش بو میده ولی امروز اینجوری شد ۲۱ ماهش
- باسلام پسرم سه ماه و ۱۵روزش سرماخورده متاسفانه پیش متخصص بردم ولی سرفه هاش قطع نمیشه
پسرم سه ماه و۱۵روزش سرماخورده چندبار بردمش پیش متخصص بهش شربت دادن متاسفانه الان نه روز دارم دارو هارو بهش میدم ولی چرا سرفه هاش قطع نمیشه ،چکارکنم تا سریع خوب بشه ؟؟؟؟
- شربت
سلام وقت بخیر.آقای دکتر بچم دوسالش شبا بهش ۵میل شربت آهن فروگلوبین وصبح ها ۵میل مولتی کیندریوروویتال میدم.به غیراز ریزمغذی که مخصوص هرشربت..ولی در هردو زینک وویتامین c داره.اشکالی نداره ؟بیشترازحدنیست؟
- کارکردن شکم
سلام . آقای دکتر نوزاد 2ماهه من معمولا یک روز درمیون شکمش کار میکنه ولی مثلا امروز صبح حالت اسهالی بود مشکلی داره یا خیر؟
- شیر نخوردن کودک 5 ماهه
سلام کودک 5 ماهه دارم که تمایلی به شیر خوردن ندارد. در ضمن نوزاد 6 ماه بدنیا اومده لطفا راهنمایی کنید.
- پرحرفی کودکم
سلام .من یه دختر6ساله دارم و هیچ مشکلی نداره .فقط خیلی حرف میزنه .اصلا ساکت نمیشه.پشت سرهم حرف میزنه .موقع خاب ،غذاخوردن،اصلا ساکت نمیشه .میشه راهنماییم کنین
- در آوایت میانی کودک با وزن۲۳کیلو دوز فارمنتین و کوآموکسی کلاو چقدر است؟
- درباره واکسن ۲ماهگی نوزاد
باسلام وقت بخیر نوزاد۲ماهه واکسن ۲ماهگی زده چون باقلایی هس شربت ایبوپروفن مناسبه؟
- دوز آزیترومایسین برای کودک دو ونیم ساله با وزن ۱۴ کیلوگر
با سلام کودک من دچار تب وسرفه وآبریزش بینی هست لطفا راهنماییم کنید که روزی چه مقدار بهش آزیترومایسین ۲۰۰ بدم ممنونم
- سلام نو زاد ما۶ ماهه از ۵ ماهگی خوابیده به کف بالا با کمک سرش به عقب حرکت میکندآ یا مشکلی ندارد ندارد میکند
- شیاف استامینوفن
سلام خسته نباشید. شیاف استامینوفن چه زمانی طول میکشه تا جذب بدن بشه و بعد از اون اگر مدفوع کرد نیاز به تکرار شیاف نباشه؟
- انزیم کبد
ببخشید دکتر دلیلش چی میتونه باشه که sgot در نوزاد بالا هس؟
- ملاج
سلام ببخشید نرمی سرش کوچیکه و اینکه این ماه دور سرش رشد نکرده الان باید چیکار کنیم؟ دخترم تو هفدهم این ماه سه ماهشو تموم میکنه و اینکه دور سرش۳۹
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من وارد7 ماهگی شده یه هفته است فرنی بهش میدم میتونم بهش لعاب برنج هم بدم؟
- وزن
سلام آقای دکتر وزنه پسرم کمه ۱۱:۵ ۲ سال و ۳ ماهشه زینک سولفات و کیندر می خوره بی اشتهاس آزمایشم دا ه مشکلی نداره می تونم برا افزایش وزنش از مکمله افزایش وزن استفاده کنم ؟؟؟؟ اگه خودتون مکملی می شناسید که خوبه بهم معرفی کنید ممنون میشم
- سبز شدن مدفوع نوزاد
سلام اقای دکتر پسرم ۶ماهه است مدقوع اش سبز شده من چکار کونم دکتربردم شربت عفونت داد براش دادم هچ تغیر نکد
- تب
نوزاده دو ساله ای دارم که در ناحیه سر و گردن و کمر تب کرده، علتش چی میتونه باشه اقای دکتر و چکاری براش انجام بدم؟ دارو نیاز هست بدم؟
- قده پشت سر کودک
دختر ۳ ساله دارم متوجه یک قده پشت سرش سمت راست شدم اندازه یک نخود میشه
- تب نوزاد
سلام دکترجان خداقوت پسرم یازده ماه هست از دیشب تب داشت استامینوفن دادم الان دست و پاهاش نرماله ولی سرش خیلی داغ میشه بچه کلا بی حاله سرما خورده؟
- مطب.
سلام آقای دکتر شما از کی مطب تشریف میبرید؟

