Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قد نوزاد ده ماهه
سلام پسر ده ماهه ام 8کیلو هس و قدش 70 میخواستم بدونم خوب هست یا ن
- دانه قرمز و بیدار شدن مکرر از خواب
برای امشب میتونم بهش هیدروکسی زین بدم؟ چند وقت پیش گفته بودم مکرر از خواب بیدار میشه فرمودید سه شب هیدروکسی زین بدم
- گرفتگی صدا
با سلام...نوزاد دختر ۱۱ ماهه دارم الان ده روز صداش گرفته آبریزش بین وسرفه هم نداره...علت چی میتونه باش(
- کودک يک ساله
سلام آقاي دکتر دخترم 4روزه رفته داخل يک سال،وزنش کمه ميتونم بهش معجون گردو و عسل و شير و موز بدم؟؟
- سرفه
بچم سه ماهش ابریزش بینی وسرفه شدید داره دکتر میبرم دارو هم میدم فایده ای نداره بهش گلپر و نعنا بنظرتون ضرری داره؟
- آزیترومایسین
با سلام. پسرم ۷ماه و نیمشه و ۸ کیلو ۴۰۰ وزن داره. دکتر بهش آزیترومایسین داده داروخونه گفت دستور پزشک مشخص نیس. چقدر بهش بدم؟ چند قطره چکان؟
- ادرار سوختگی نوزاد
سلام پسرم به خاطر دندان در آوردن ادرار سوختگی گرفته و اطراف مقعد چند تا خط قرمز شده و پوستش کنده شده .کرم هیدروکورتیزون ۱درصد میزنم روی قسمتی که پوست مال شده مشکلی نداره؟البته ۳ بار زدم
- بالا اودن شیر درنوزاد
نوزادم ۴ ماه ودوهفته اش است خیلی شیر بالا می اورد میخواهم برایش یه دارو تجویزکنید که شیر بالانیاورد
- سلام روزبخیراقایدکتردختربچه۱۴ماههدارماموکسیلن۱۲۵میدمگردنشپشتگردنشکهیرزدهوصورتشنیزجوشهایریزایاداروشقطعکنم
- دندان در آوردن
سلام آقای دکتر با سپاس فراوان از پاسخ های مفید و دقیقتون ازتون خیلی متشکرم انشالله خداوند متعال در پناه حق حفضتان کند و سلامتی بدهد.دکتر دخترم دارد ۶ماهش را تمام میکند و یک هفته ای میشود بی قراری شدید دارد مدام هر چیزی را میخواهد بخورد و خودش را فشار میگیرد و دهانش را به هم میزند آیا دارد دندان در می آورد؟
- بی خوابی وگریه نوزاد ۵ماهه؟
نوزاد من ۵ماهش گریه میکنه گوششو میکشه آبریزش داره قبلا اینجوریی نبود یه ۲۰ روز میشه اینطوریی گریه میکنه بی خواب هم شده موقع خوابیدن اذیت مینکه
- نگهداری دارو
سلام . آقای دکتر میخواستم بپرسم داروهای کولکید و آدوکید و قطره بینی بچه را در یخچال نگهداری کنیم یا بیرون از یخچال؟
- گردن نوزاد
سلام وقت بخیر آقای دکتر ببخشید دخترم چهار ماه و بیست وچهار روزه است وقتی بغلم بنشونمش گردن رو به پایین نگاه میکنه اگه صداش بکنیم راست نگه میداره ولی همش پایین رو نگاه میکنه دد حالت دمر هم گردنش رو بالا میاره گردنش کامل سفت نشده بعضی وقتا درست نگه نمیداره آیا مشکل داره
- قطره آد زیر
سلام آقای دکتر بعد ۶ ماهگی بازم آدزیر باید به پسرم بدم یا قطره آهن جدا؟
- اسهال نوزاد ۸ ماهه
با سلام دختر ۸ ماهه ام سرفه خلطدار داره.و از امروز اسهال شروع کرده.لطفا بگویید از علایم سرماخوردگی هس
- راه نرفتن کودکم
سلام خسته نباشی من پسرم یک سالشه ولی هنوز نه دندون دراورده نه راه میره تازه دیواررومیگیره وایمیسه باید چیکارکنم
- سلام یه برامدگی نرم روی سر پسر ۱۸ روزمه تو رو خدا واسه چیه گفتن واسه زایمان طبیعی بوده امکانش هست از سر پسرم برع
آیا این برامدگی از روی سر نوزادم میره خیلی میترسم لطفا جواب بهم بدید ممنونم
- دارو
با سلام اقای دکتر نوزادی دارم گه تازه وارد دوازده ماهگی شده چند روزی است که سرما خورده وازیترومایسین صد استفاده میکند وسه روز هم سیتریزین به او دادم واز قطره ی بینی هم استفاده میکند ولی هنوز گرفتگی بینی دارد ایا میتوانم تا سه روز به او سرما خوردگی کودکان به او بدهم یا نه وایا هیچ قطره ی بدنی بهتری وجود دارد که خلطها را دفع کند ممنون
- ریفلاکس نوزادان
سلام آقای دکتر درسته برای تشخیص ریفلاکس آندوسکوپی ممکنه انجام بشه برای نوزادان؟
- سرفه
سلام وقتتون بخیر یه نوزاددوماهه دارم گاهی وقتهاسرفه میکنه چه دارویی بهش بدم

