Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گرفتگی صدا
با سلام...نوزاد دختر ۱۱ ماهه دارم الان ده روز صداش گرفته آبریزش بین وسرفه هم نداره...علت چی میتونه باش(
- رفلاکس
باسلام وتشکرازوقتی که میزارین نوزاد سه ماهه ای دارم که از چهل روزگی شیر بیرون میکرد گاهی پنیری گاهی خام دو بارم از دماغ ودهنش بود البته همش بخاطر پرخوری هم بود از بدو تولد زیاد شیر میخورد میخورد یعنی فقط شیر میخورد وگرنه گریه میکردم آروم نمیگرفت فک کنم دل دردم داشت شصت روزگی بخاطر خس خس وآب دهان زیاد بردیم دکتر سونو نوشت ودرسونو نوشته بود هر پنج دقیقه دوبار رفلاکس داره دکتر رانیتیدین داد یک ماه استفاده میکنم الان دربیداری خیلی بهتره ومدت زمان شیردهیم تغییر دادم وبعداز سیرخوردن آروغشو میگیرم،خیلی عمودی نگهش میدارم وراه میبرم وخودم در اینترنت جستجو کردم ورزیم غذایی گرفتم مشکلم الان اینه که بالا آوردنش خیلی کم شده البته وزنگیریش همیشه از متوسط به بالا بوده مشکلی نداشته فقط مسله من اینه که هنوز تو خواب ملچ ملوچ میکنه ،آب دهانش زیاد باعث سرفش میشه ،سکسه میکنه،واینکه روی زمین نمیخابه فقط تو آغوش ما میخابه ساعتها اما حداکثر زمانی که روی زمین میخابه نیم ساعت سریع دستاش میپره وبا ترس بیدار میشه با توجه به اینکه سه ماهه وداره سنگینتر میشه آیا این بخاطر رفلاکسشه که اذیتش میکنه یا عادت شده سطح شیب دار میخابونمش ،باید دارومو عوض کنم؟کی رفلاکس خوب میشه ببخشید طولانی شد
- تغذیه
سلام خواستم ببینم الان نوزادان چهارماهه ۶روزدارمیتونم شربت زینگ بدم بهش ممنون
- دخترم هفت ماهشه
سلام دخترم تازه رفته تو هشت ماه دوهفتست خیلی بی ارومی میکنه ی دندون پایینش در امده چند شبم تب کرد گفتم ممکنه مال دندوناشه ولی با در امد دندونش هنوز اروم نشده تبشم قطع شده
- استفراغ کودک ۸ ماهه
سلام وقت بخیر من پسرم هشت ماهشه از عصری بی قراری هاش شروع شد و چهار دفعه بالا آورد باید چیکار کنیم
- جناب دکتر سلام .من پسرم ۹ ماهش هست و از یک روز پیش سرفه میکنه دکتر شربت ازیترومایسن ۲۰۰ دادن طریقه مصرف دارو لطف کنید ممنون میشم .وزن بچم
- پسرم۱۱ماهشه بهش شربت کنید. میدم مولتی ویتامین.قبلنازیاد سرمامیخورد الان خداروشکربهتره میخواستم بدونم تاچه مدت بهش بدم؟هرروز۱سی سی
- یبوست نوزاد 2ماه
سلام من نوزاد دو ماه دارم که شیر مادر تغذیه میکنه چهار روزی میشه مدفوع نکرده خیلی نگرانم
- خوراکی مجاز
سلام.پسرم ۱۰ماهش تمام شده میخواستم بدونم ازین ماه چه خوراکی هایی اضافه میشه به هرم غذاییش و تینکه گوجه فرنگی و پرتقال از کی مجازه؟
- قورت دادن هسته هلو
سلام دخترم تقریبا یازده ماه هست هسته هلو قورت داده هیچ مشکل تنفسی نداره اما دفع نکردن این می تونه مشکل ساز باشه اصلا گوارش نوزاد امکان دفع هسته هلو رو داره؟ یا نیاز به جراحی هست؟ لطفا جواب بدید ممنونم
- غذا
سلام ،ایا میتونم به نوزاد 8 ماهه ماست همراه پسته رنده شده بدهم ؟؟ ممنون
- پنتوپرازول در شیردهی
سلام خسته نباشید،من سوزش سر دل دارم و رفلاکس هم دارم،یه دختر شش ماهه دارم،آیا میتونم از قرص پنتوپرازول استفاده کنم،در دوران شیردهی مجازه؟
- کج شدن لب نوزاد
سلام علیکم اقای دکتر خسته نباشید ببخشید ازموقعی که بچم به دنیا امدیک عدد دندان داشت ویکی هم داخل لثه بود قشنگ دیده میشد الان که 4ماهست دوتا داندان دارد و لبش را موقل خنده و گریه شدید کج میکند ولی موقع لبخند زدن نه ایا مشکلی دارداگر راه درمانی دارد تورو خدا جواب دهید خیلی نگرانم
- واکسن
به دخترم واکسن ۶ ماهگی زدم دو روز انگار هنوز یادشپاشو صاف نگه نمیداره چکار کنم
- تیروئید دخترم رو ۶/۴۴لازم به دارو هست یانه
- سرفه خشک
پسرم یک ماه ونیم روزشه دوهفته پیش بخاطر سرفه خلط دار و تنگی نفس بیملرستان بستری شد وبعداز یک هفته ترخیص شد الان حدود سه روزه فقط سرفه خشک میکنه چیکار کنم
- سرماخوردگی نوزاد 45روزه
سلام دکتر خواهش میکنم جواب بدید
دکتر به دختر من داروی آزیترومایسین 100 داده
وزنش هم 4کیلو هست
باید روزانه چه مقدار از این دارو بدم ؟ - #آنتی بیوتیک برای نوزاد
سلام وقت بخیر نوزاد ۸ ماهه دارم ۱۰ کیلو وزن داره .دکتر آزیترومایسین به جهت سرماخوردگی بهش داده ولی وقتی میخوره بالا میاره عق میزنه و مدفوعشم آبکی میشه میتونم بجاش سفکسیم بدم.دوزش را میفرمایید
- شولی عضلات
سلام من بچم پسر هست ۴۵ روزش بردم دکتر میگه احتمالا شلی عضلات داره من نمیدونم بچه تو این سن مگه میشه داشته باشه تو خونه دستش حرکت میده مشت میکنه و پاهاشم انگشتاش حرکت میده براش ازمایش نوشتن من نمیدونم اصلا چی شده
- یبوست
داخل وبسایت راجب یبوست ننوشتین به نوزاد دوماهه هم میشه آب یا آب قند داد؟؟؟چونکه نوزاد زیر شش ماه میگن آب نباید بدیم بهش

