Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست
سلام اقای دکتر دکترم 1 ونیم سالشه خیلی غذاهای مختلف دوس نداره واکثرا برنج میخوره الان چند وقته یبوست گرفته چه دارویی واسه رفع یبوست بهش بدم؟ باتشکر
- تکلم کودک
باسلام و خسته نباشید پسر من دو سال و شش ماه دارد و وزنش 11 کیلو ، هر روز کلمات جدید میگه ولی جمله بندی نمیتونه انجام بده به نظر شما من میتونم از شربت امگا 3 استفاده کنم تاثیری روی تکلمش داره ممنون از پاسخگوییتان
- واکسن یکسالگی
سلام. آیا بچه ای که به تخم مرغ آلرژق داره میتونه واکسن یکسالگی رو بزنه؟ من چند جا خونده بودم که واکسن یکسالگی سرخک و سرخجه توش از مواد تخم مرغ استفاده شده و برای کسایی که به تخم مرغ آلرژی دارن خطرناکه.
- زردی کف پا
کف پای بچمون خیلی زرد رنگ شده
- سرفه
سلام دخترم ۳ماهشه سرماخوردگی ویروسی گرفته سینش خس خس داره و سرفه های خشک میکنه چه دارویی بهش بدم خوبه
- اجابت مزاج
سلام و وقت بخیر پسر6ساله ای دارم بسیار لاغر با وزن15کیلو ه هر 5یا 6روز یکبار مدفوع می کنند و بسیار بدبو است آیا اجابت مزاج هر5یا 6روز طبیعی است؟هر از گاهی با زور زدن نیز همراه است
- حالت تهوع واستفراغ
سلام. دختری دارم ۵سال ۹ ماه .صبح که از خواب پا میشه تا شب . چند بار چه قبل غذا یا بعد از حالت تهوع داره . بدون اینکه استفراغ کنه یعتی غذا رو بالا نمیاره. یکسره میگه حالت تهوع دارم. نهایتاً کمی آب بالا بیاره. تو شهر ایلام هستیم چند بار بردم دکتر . انواع آزمایش براش نوشتن. گفتن مشکلی نداره. بعضی اوقات هم میگه سرم درد میکنه . ممنون اگه راهنمایی
- طریقه مصرف شربت آزیترو مایسین ۲۰۰ برا کودک ۷ ساله با وزن ۲۰ کیلو چه جوری هس
- حساسیت به پروتئین گاوی
سلام کودک 6 ماهه دارم که به پروتئین گاوی حساسیت دارد و شیر خودم را میخورد و یگ ماه هم هست که به او فرنی بدون شیر میدهم.از 2ماهگی هم خودم مصرف لبنیات و گوشت گاو را قطع کردم میخواستم بپرسم تا کی باید رژیم را رعایت کنم و از کی میتوانم خودم و کودکم لبنیات مصرف کنیم.تشکر از پاسخ شما
- کم اشتهاهست
سلام دخترم چهارساله هست دکترهم بردم شربت ویتامین زینگ پلاس داداه وقطره آهن وگلسیم مصرف کردم فقط خیلی کم اشتهاهست وزن ۹ کیلو
- ببخشید کسی که فاویسم داره میتونه واکسن کرونا بزنه؟
سلام اقای دکتر . اگه کرونا داشته باشم بچه 15 ماهه دارم میتونم با دوتا ماسک تو محیط خونه باشم یا حتما باید اتاقم رو جداکنم؟
- میزان دفیق مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰
سلام پسرم ۴سال و پنج ماهشه و وزن ۲۱ کیلو دوز مصرف ازیترومایسین ۲۰۰ چنده واسش؟ الان دو شبه ۵ سیسی بهش میدم گلوش خشک شده و تو خواب بیقراری میکنه ممنون میشم الان جواب بدین چیکارش کنم
- مکمل
سلام آقای دکتر خسته نباشید من میخوام برای پسرم ریسورس جونیور شروع کنم بنظر شما باعث افزایش قد هم میشود یا فقط وزن دهی خوبی دارد؟ ممنون
- دونه زدن بدن کودک و تب
سلام آقای دکتر پسرم سه روزه دونه های قرمز زده و تب کرده،دونه هاش خارش دارن و بیشتر رو دست و پاهاشه،دکتر دارو سفکسیم 100،لوراتادین و استامینوفن داد،ولی دونه هاش هنوز خوب نشده چیکار کنم ؟؟؟
- سلام ازجوابگوییتان.یه قطره آهن خوب براکودک ۱ونیم ساله ک باعث سیاه نشدن دندان بشه معرفی کنیدوچندسی سی بدم ممنون
سلام وقت بخیر.ب پسر۱۵ماهه ام قطره آهنی ک بهداشت میدادمیدادم ک باعث سیاه شدن دنداناش شد.بخاطراین ازداروخانه قطره آهن لیپوزوفرفورت گرفتم ومیدم دنداناشوسیاه نمیکنه.شنسدم دلیل سیاه نشدن دندان بخاطرکم بودن آهنشه نبایدبدم میخاستم بدونم آیادرسته؟این قطره آهن خوبه به دادنش ادامه بدم ممنون ازشما
- پدیدارشدن دانه قرمز در بدن دخترم که ۲ونیم سالشه
سلام وعرض ادب خدمت شماعزیز. دخترم دونیم سالشه. توسرماخوردگی وبعدازتب بدنش دانه قرمزرنگ زده بیرون الان دو روزه الان دارو چی بدم
- مصرف ناپروکسن برای فاویسم
سلام. آیا مصرف ناپروکسن برای کودک ۱۲ ساله مبتلا به فاویسم عوارضی ایجاد میکند؟
- سرماخوردگی دوقلوهای ۵ساله
باسلام دخترم ۵سالشه سرماخورده و خلط گلوش که استفراغ کرد تیره و سیاه بود دکتر شربت سفکسیم ۱۰۰وبنفشه باریج داد بهتر نشده چکار کنم برا پسرم که دو قلو هستن آزیترومایسین و آموکسی سیلیندباهم دادن اشکال ندارد باهم بخوره
- خارش چشم و بینی کوکان
کودک ۹ ماه دارم که دائم بینی و چشم خود را خارش می کند کم خواب هست .
- سلام دختر 3ونیمه چقدر سفالکسین بدم
سلام دختر سه نیم ساله دارم چقدر سفالکسین 250 بدم ممنونم

