Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت اشتهااور
سلام اقای دکتر بچم یکسالشه شربت زینک سولفت 1.5 یی سی درروز میدم ولی بتزم کم اشتهایت میشه شربت دیگه ای معرفی کنید که بهش بدم ؟
- شربت زینک پلاس
سلام خسته نباشید ایا شربت زینک پلاس رو میتونم ب کودک تقریبا یکساله بدم و اندازه ش چقدر باید باشه?
- سرفه
پسر هشت سالم دوهفته هست که سرفه های خشک داره اسپری و فکسوفنادین وفلازونال استفاده کرده ومخصوصا شبها خیلی سرفه میکنه انقدر سرفه میکنه تاخلط بلند بشه
- تب کودک۹ماهه
پسرم ۹ماهشه تب کرده سرفه خیلی خشک میزنه بهش استامینوفن دادم همشونخورد ریختم توشیر بازم نخورد میتونم شیاف براش بزارم الان یکساعت ازدادن شربت گذشته
- سلام آقای دکتر چند. روز کف پا و کف دستش زرد شده دلیل ش چیه میشه راهنمایی کنید چکار کنم
سلام آقای دکتر چند روز کف دست کف پا دخترم زرد شده دخترم 7سالش است میشه راهنمایی کنید
- اختلال در راه رفتن کودک زیردوسال
سلام وخداقوت خدمت دکترعزیز .دختر هفده ماهه ام جدیدا تو راه رفتنش تغییر ایجاد شده خیلی کند شده راه رفتنش قبلا خیلی میدوید و پرتحرک بود الان انگار رو پاهاش نمیتونه بایسته و بزور قدم برمیداره و باسختی ،نتیجه چکاپ دوهفته پیشش ویتا مین دی سه هفته و نیم بود آیا بخاطر کمبود ویتامینه یا دورازجونش مشکل مغزی یا جدی تری دارد؟ممنون میشم من رو از نگرانی دربیارید خداخیرتون بده
- آنفولاانزا
سلام پسرم ۹ سالشه تب و لرز و سرفه و حالت تهوع داره امروز براش سرم با امپی سیلین ۵۰۰ و امپول دمیترون در سرم تزریق کردیم روز سومه که مریضه خوشحال میشم نظر شما رو بدونم ممنونم.
- بی قراری کودک وخوردن آب زیاد
سلام آقای دکترکودک کوچکم که دوروزه رفته تو۲۲ماهگی وحدود۳هفته اس ازشیرجداش کردم وازاین بابت مشکلی نیس فقط شبهاخیلی بی قراری میکنه بهانه شیررونمیکنه فقط همش میگه شیشه شیرم پرآب باشه وبخوره.حتی قبل خواب سیرش میکنم شیربهش میدم آب میدم ولی بازشبهابیدارمیشه خواستم بپرسم پسرم آب باشیشه شیرش زیادمیخوره بخصوص درطول شب اشکالی نداره؟براآرام بخشی وبی قراری پسرم درطول شب شربتی میشه معرفی کنیدبهش بدم آرام تاصبح بخوابه
- تشک نوزاد
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم اگه تشک کودک پنج ماهه پنبه ای و نرم باشه باعث آسیب به ستون فقراتش میشه؟؟
- ملچ ملوچ در خواب
سلام خانم دکتر ببخشید دختره من ۱۳ سال هستش چند ساله که در خواب ملچ ملوچ می کنه طوری که فرد فک می کنه چیزی در دهنش هست و داره اون رومی جوده بعد خواستم بگم این اتفاق مشکلی نداره
- واسن ۶ سالگی وویروس آبله مرغان
باسلام پسرم پنج شنبه هفته آینده بایدواکسن ۶ سالگی تزریق کنه پنج شنبه قبل با کودکی که مبتلابه آبله مرعان بوددرتماس بوده البته اطلاعی ازبیماری اونداشتیم ازنطرشما اگردراین ۷ روزعلائم نشان ندادمیشه واکسن زدیابایدزمان بیشتری صبرکنیم
- سوزش گلوی دخترم
با سلام دختر شش ساله چند روز پیش سوزش گلو و گرفتگی بینی و تب خفیف داشت الان بعد چند روز باز میگه گلوم خیلی میسوزه و تبم داشت مگه میشه علایم بعد چند روز برگرده
- قندخون کودک ۵ساله
سلام آقای دکتر دختر ۵سال وچاره ماهه داره قند خونش ناشتا۱۰۶ بوده آیا براش رژیم خاصی داره یا داروی خاصی
- سفکسیم ۱۰۰
آیا مصرف سفکسیم ۱۰۰برای عفونت گوش و گلو خوبه؟ومیزان مصرف این دارو برای کودک ۳ساله باوزن ۱۵ کیلو گرم چقدره؟ودر چه فاصله زمانی باید مقدار تعیین شده مصرف شود؟
- درد در پا
دخترم به مدت حدود 2 هفته شب ها موقع خواب در پاهایش احساس درد میکند.آزمایش دادیم عدد ویتامین D برابر 19.2 بوده است. نتیجه بقیه موارد مانند CBC , ... نرمال است
- تب
سلام پسرم یکسال وسه هفته سن دارد ۵روز است تب دارد روز اول همراه با استفراغ بود دکتر اطفال تشخیص دادند ویروسی است بعداز سه روز تب قطع نشد ازمایش خون دادم سالم بود وفقط شیاف ۱۲۵ واستامینیفون پاراکید استفاده کردم بعداز ۵ روز تب قطع شده ولی بسیار بی حال است وچشمهایش خیره میماند البته توی چندروز غذای کافی نخورده لطفا راهنمایی کنید
- یبوست
سلام. پسرم 7سال دارد. بدون شکایت و درد شکم بعضی مواقع 7 روز یا بیشتر بدون سفت بودن مدفوع بیرون روی دارد، ممنون از اینکه راهنمایی کنید
- زردی کف دس وپا
برای زردی کف دست پا کودک ۶ساله چیکارکنیم چه داروی پیشنهاد دارین
- سلام آقای دکتر کی مطب باز میشه
- مصرف دارو
سلام پسرم تب و سرفه خیلی کم شربت سفیسیم ۱۰۰میدم براش وزنش ۱۵ سنش ۳ آیا چند سی سی بهش بدم

