Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوزاد یک ماهه
سلام نوزاد م یک ماهه هست و گرفتگی بینی و خلط پشت گلو داره برا درمانش چی کار کنم ؟؟؟
- قطره آد
سلام آقای دکتر من پسرم الان ۱۳ روزش هست سه روزگی برای زردی پش شنا اوردم مشکل زدی حل شد اما از روز ۵ قطره آ د می خوره این قطره می پره توگلوش به طوری که نمی تونه نفس بکشه و دور لب و دماغ و چشمش سیاه میشه انثدر به پشتش زدم تا نفس بکشه تا ۹ روزگی سه بار این طوری شد بالاخره قطره رو با شیر خودم رقیق می کنم و با قاشق بهش می دم خیلی کم و یه زره یه زره اما دوباره دیروز پرید تو گلوش من چکارباید کنم جای گزینی نداره این حالت که نفسش می ره برای چند ثانیه یا حتی چند دقیقه عوارصی نداره نباید حضوری برای معاینه بیارم چون آز دیروز گاهی پاش مثل ویبره می لرزونه آیا بهم ارتباط داره ببخشید سوالم طولانی بود
- دل درد
باسلام خدمت آقای دکتر دختر۴ماهه ای دارم دلش درد میگیره گرمیچرخارجی بدم چقدر بهش بدم ممنون میشم پاسخ بدید
- پوسته های سر نوزاد
سر نوزاد چهار رو نیم ماه م پوستهای سفیدی داره که وقتی میربزه چند تار مو هم میریزه میخواستم بیینم ریختن مو و وجود این پوسته ها در این سن طبیعی؟؟
- خوردن شیر؟؟
سلام وخسته نباشید آنیسا ۱۶ اسفند یک ساله میشه میتونه از الان شیر پاکتی و پنیر بخوره؟ مرکبات و گوجه فرنگی چطور؟
- گرفتگی بینی
سلام آقای دکتر دختر هشت ماهه ای دارم که تقریبا دو هفته است از آبریزش و گرفتگی بینی رنج میبرد دکتر بردم ولی گفتن عفونت ندارد فقط ترشحات پشت حلقش زیاد است بهش آموکسی سیلین ۲۰۰ و شربت سرماخوردگی بمدت ۷ روز دادند اما هنوز آبریزش و گرفتگی بینی دارد چکار باید بکنم واقعا بچه اذیت است ممنون از راهنمایتان
- استفراغ خونی
سلام اقای دکتر دختر من ۴ ماهشه ۲ بار استفراغ خونی داشته شوستشومعده شد چیزی نبود ازمایشات همش خوب بود فقط اینکه دختر من رفلاکسداره برای استفراغ خونیش چه کنم
- قطره
بإسلام.نوزادم وارد هفت ماهگي شده مولتي ويتامين،قطره پدي لاكت،قطره آهن،وشربت زينك سولفات يك سي سي در روز ميخوره موردي نداره؟ شيرخشك مصرف ميكنه
- تب
سلام دکترپسرم۸ماهشه باقطره استامینفن ۳روزه تبش پایین نمیادمیتونم ازشیاف استفاده کنم؟ازچه شیافی استفاده کنم؟
- تاثیر قرص دگزامتازون روی فرزندم
سلام من میتونم در دوران شیردهی الان ک دخترم شش ماهه هستش و غذای کمکی هم میخوره قرص دگزامتازون استفاده کنم
- کولیک نوزاد
سلام اقای دکتر دخترم ۱۶ روزشه خیلی تو خواب زور میزنه پاهاشو جم میکنه تو شکمش خیلی اذیت میه چ قره ایی خوبه بهش بدم
- پسرم ارترزی مری داره مقعدشم بستس چیکار کنم الان عمل شده کی خوب میشه
ارترزی مری
- سرماخوردگی
سلام پسرم ۸ ماه است سرفه میکنه آبریزش بینی ام داره پشتش ام سوخته در واقع مقعدش شربت کو آموکسی کلاو و کتوتیفن ام یک هفته است داره میخوره
- کم خونی اندازه ۱۰
- یبوست
سلام وخسته نباشید دخترم۸ماهشه ۴روزه شکمش کارنکرده امروز کازکردولی خیلی سفت بود چیزای ملین خیلی بهش دادم بی بی کرهم دادم ممنون میشم راهنمایی کنیدچیکارکنم
- کرم عرق سوز
سلام و خسته نباشید. آقای دکتر من کرم wee برای عرق سوز شدن بچه اشتفاده میکنم و اربار کثیف میکنه با دستمالومرطوب پاکش میکنم لان 22 روزشه میخوام بدونم کرم بهتر چی پیشنهاد میکتید؟و اینکه هربار با دستمال پاک نکنم؟
- تغذیه نوزاد پنج ماهه
ببخشید به نوزاد پنج ماهه چه میوه ای میشه داد؟
- خوردن اشتباهی روغن بنفشه
سلام من اشتباهی روغن بنفشه به نوزاد 8 روزه ام دادم خورد خیلی نگرانم لطفا کمکم کنید چه اتفاقی میوفته؟
- غده چربی
سلام. دخترم الان یک ماهشه از وقتی به دنیا اومد کنارسرش یک غده بود بردمسونو تشخیص لیپوما دادند ایا این غده ها خطرناک اند؟ ممکنه خودش از بین بره؟
- تیرگی نوک انگشتان دست
سلام و عرض ادب پسرم ۵۶ روزه س امروز حس کردم نوک انگشتان دست نسبت به بقیه بند انگشتان تیره تر است .چند روزی هست خواب خوبی ندارد و با با کشیدن نفس عمیق از خواب بیدار میشود . رنگ پوستش سفید است ولی گاهی سفیدی غیر عادی حس میشود . نگرانم و دنبال علت تیرگی بند انگشت و خوابهای نامنظم هستم . لطفا راهنمایی بفرمایید

