Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کم شیر خوردن
پسرم 5ماهشه چند روزه کم شیر میخوره ، بلزیگوشی داره ، شیشه شیر دیگه اصلا نمیگیره ، شیر خودم بیشتر بهش میدادم و روزی یک وعده شیر خشک ، خیلی آب از دهانش میاد ، الانم لبش قرمز شده حالت خشک شدن ، مدفوعم کم میکنه از 3ماهگی ، ولی وزن گیری و رشدش تا 4ماهگی که بهداشت بردم خیلی خوب بوده
- شربت سفیکسیم ۱۰۰چقد باید بدم به بچم ۳سال ونیمه
بخاطر بیماری دست وپا دهان داده دست و پا و دهنش دونه زده
- کیست روی مغز نوزاد نارس
سلام اقای دکتری نوزاد من در 28هفته به علت پارگی کیسه اب بدنیااومد الان 22روزه هست وسونو مغز که انجام دادن گفتن کیستی در حفره چهار مغزش دیده میشه ازوقتی بدنیااومد nicuبستری هست قابل درمان هست؟
- شیرحشک
سلام و خسته نباشید اقای دکتر بچه سه ماهه دارم شیرخشک ببلاک 1 میخوره الان چندروزه بعضی اوقات میخواد بخوره قبلش گریه میکنه یا بازی درمیاره بعد میخوره دلیلش چی میتونه باشه؟
- خراش روی پوست صورت
سلام اقای دکتر وقت بخیر، پسر من ۹ماهشه، دیروز صورتش به لبه تیزی خورد یه خراش طولانی ایجاد شد. عمیق نیست اما روش درحال ترمیم شدنه. چه کار کنم و چه پمادی بزنم که جاش نمونه. ممنونم
- استامینوفن
سلام. وقت بخیر. بچه تب داشت و استامینوفن هر ۴ ساعت گصرف میکرد و آنتی بیوتیک. وقتی تبش کمشد ۶ ساعتی دادم. تب که قطع شد دیگه باید استامینوفن را قطع کنم؟ آنتی بیوتیک ادامه دارد
- سلام نوزاد دوماهه همراه سرفه و استفراغ
سلام دکتر جان نوزاد دو ماهه استفراغ همراه با سرفه وعطسه دکتر کودکان اموکسیسیلین نوشته ۴ سی سی هر هشت ساعت وزنشم ۵۸۰۰ هستش اموکسیسیلین ۱۲۵ هستش
- ختنه
سلام اقای دکتر میشه بفرمایید کی بچه رو ببریم برای ختنه؟ ۴ماهشه بچم
- سفالکسین
با سلام نوزاد من ۲ ماه و ۲۰ روزشه،گوشش درد میکرد براش شربت سفالکسین هر ۸ ساعت ۲.۵ سی سی گرفتن،تا چند روز باید بهش شربت بدم؟؟؟
- س اقای دکتر میخواسس
س
- خانم دکتر
با سلام ببخشید شما نمیدونین چرا خانم دکتر شرف الدین جواب نمیده
- مسکن
با سلام و عرض ادب خدمت پزشک عزیز و دلسوز کودک من چهارساله و فلج مغزی هست و جراحی دررفتگی لگن انجام داده و خیلی بی قراره میخواستم بدونم میتونم بهش شربت بروفن بدم؟ با توجه به اینکه فاویسم هست باتشکر فراوان
- سلام آقای دکترپسرم سرماخورده چندروز دیگه 7سالش تموم میشه آیاباسرماخوردگی واکسن بزنم مشکلی نداره؟
- سلام اقای دکتر نوزاد پنج ماهه دارم سه چهار روز سرما خورده وسرفه میکنه چکار کنم ممنون
- اگزما
سلام نوزادم چهارماهس همش صورتش اگزما میزنه و صورتش خیلی میحاره خیلی نگرانم ایا دراینده جای اگزما روی صورتش میمونه ؟وراهکارپیشنهادیتون چیه
- گردو
باسلام وخسته نباشید من پسرم یک سال وپنج ماه داره گردو بهش میدم ولی وقتی میخوره لب دندونهاش رنگشون کبود میشه خواستم بدونم دلیلش چیه ممنون میشم زنده باشین
- گردن
بإسلام.دخترم هفت ماهشه والرژي و رفلاكس داره.دكتر براش زاديتن خارجي و گرانول خوراكي زيناكست تجويز كرد كه دخترم صورتش و پشت پلك هاش ورم كرد و پشت چشمش كهير زد.استفراغ كرد هم شب هم صبح.من دارو رو قطع كردم.امروز دارو ندادم دخترم بشدت سرفه ميكنه و زير گلوش امروز كلي كهير زده و خلط سينه داره كه باعث ميشه حالت تهوّع بگيره. ٢١اين ماه وقت بيمارستان گرفتم براي الرژي اين سرفه و كهير زير گلو كه داره به سمت شونه هاش ميره خطرناك نيست؟ ٥روز مونده كه ببرمش بيمارستان
- پسرم خوب شير نميخوره
پسرم ٣ ناه و نيم داره و شير خشك ميخوره ولي بسيار كم ميخوره و اشتهايي نداره آيا ميتونم شريت زينك بهش بدم؟؟
- سوپ
درود، میتونم از میگو تو سوپ بچه نزدیک ۸ ماه استفاده کنم ؟ سپاس
- کم اشتهایی
سلام اقای دکترپسرم هشت سالشه ورنش ۱۹هست خیلی کم اشتهاست همه ازمایش هارو هم گرفتم ازش مشکلی نداشته اشتهایی هم به غذا نداره شربت های مختلف اشتهاروهم استفاده کزده زینک هم بهش دادم ولی بازکم غذا میخوره فقط قرص سیپروهپتادین بهش دادم دوسه بارخوب بودولی عصبیش میکنه راه حل شما چیه ممنون

